بازدید 7353
۴

شهادت سرباز وظیفه در درگیری با قاچاقچیان مسلح

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: در پی وقوع درگیری مرزبانان گروهان مستقل مرزی بسطام استان کردستان با قاچاقچیان مسلح، سرباز وظیفه مهدی محرم که اهل و ساکن قزوین بود، به درجهٔ رفیع شهادت نائل شد.
کد خبر: ۱۰۸۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸ 23 November 2021

 

 

به گزارش تابناک به نقل از شفقنا، رحیم خامدی، سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از قزوین گفت: در پی وقوع درگیری مرزبانان گروهان مستقل مرزی بسطام استان کردستان با قاچاقچیان مسلح، این گروهان حین پایش و مراقبت از نوار مرزی، با قاچاقچیان مسلح درگیر شد که در این درگیری، سربازان ولایت مقتدرانه و با شجاعت با قاچاقچیان مقابله کردند.

وی افزود: قاچاقچیان به محض مشاهدهٔ مرزبانان، اقدام به تیراندازی به‌سمت آنان کرده و مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب، مقابله به مثل کردند که به‌علت حجم زیاد آتش، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته و پس از ساعتی درگیری مسلحانه، عرصه را بر خود تنگ دیده و با استفاده از پوشش کوهستانی و تاریکی شب از محل متواری شدند.

خامدی اظهار کرد: در این درگیری سرباز وظیفه مهدی محرم که اهل و ساکن قزوین بود، با رشادت تمام در برابر قاچاقچیان مسلح ایستادگی کرده و در نهایت به درجهٔ رفیع شهادت نائل شد.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین در پایان ضمن تبریک و تسلیت به خانوادهٔ این شهید والامقام و همرزمانش، خاطرنشان کرد: سلحشوران مرزبانی جانانه از مرزها دفاع می‌کنند و قطعاً راه این شهیدان در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۴
نه به سربازی اجباری
بچه 18 ساله فرستادن جلو قاچاقچی مسلح هیچکس هم پاسخگو نیست
خدا بیامرزدش
لاپوشانی نکنید قاچاقچی نه پژاک
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی