بازدید 5963
مجیدی قید بابک مرادی را زد

دلیل اخراج بازیکن استقلال؛ اولین جداشده نیم فصل

به نظر می رسد مرادی نمی تواند با سکونشینی کنار بیاید و فرهاد مجیدی هم تمایلی به استفاده از او در ترکیب استقلال حتی به عناون یار تعویضی و جانشین ندارد.
کد خبر: ۱۰۸۹۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ 23 November 2021

ستاره ای که با امید و آرزوهای بسیار از ماشین سازی راهی استقلال شده بود، با وجود بهره گیری از تکنیک فردی و دوندگی در زمین چندان مورد علاقه فرهاد مجیدی نیست و در فهرست بازی های استقلال جای ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیروز با اعلام کادر فنی تیم استقلال، بابک مرادی به دلیل مسائل انضباطی در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته است و حق شرکت در تمرینات این تیم را نخواهد داشت.

این بازیکن بعد از اینکه در لیست بازیکنان نیبمکت نشین بازی با نساجی هم قرار نگرفت، در تمرین روز بعد اعلام کرد با کوفتگی و درد بدن دست و پنجه نرم می کند و با مجوز مربیان استقلال، راهی خانه شد. او بعد از عدم حضور در دومین جلسه تمرینی با تیم، توسط مربیان کنار گذاشته شد.

اخراج یک بازیکن از استقلال؛ اولین جداشده نیم فصل

به نظر می رسد مرادی نمی تواند با سکونشینی کنار بیاید و فرهاد مجیدی هم تمایلی به استفاده از او در ترکیب استقلال حتی به عناون یار تعویضی و جانشین ندارد.

هافبک تیم فوتبال استقلال از سوی کادر فنی این تیم در اختیار باشگاه قرار گرفت و حالا آینده اش مشخص نیست. شاید او با عذرخواهی و وساطت برخی ها به تمرین برگردد اما تا حضور در ترکیب اصلی که ترافیک شدیدی دارد، راه زیادی باقی مانده است. مرادی می تواند اولین جداشده استقلال در نیم فصل باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها