بازدید 6730
کاظمی‌پور:

از اعزام بانوان به بازی‌های آسیایی دفاع می‌کنم

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش وجوانان، اهمیت بازی‌های آسیایی را برای ورزش ایران مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: قطعا از ملی‌پوشان و تیم‌های شایسته بانوان برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو دفاع می‌کنم.
کد خبر: ۱۰۸۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱ 21 November 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مریم کاظمی‌پور در مراسم بدرقه تیم ملی اسکواش بانوان ایران به مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا از فرایند انتخاب ملی‌پوشان که در یک بستر رقابتی و همراه با شایستگی رقم خورده به نیکی نام برد و اظهار کرد: از تیم‌های ملی و ورزشکاران بانوان انتظار داریم که در رویداد‌های بین‌المللی، حضور موفقی داشته باشند و نمادی از پیشرفت در عملکرد را نسبت به گذشته به منصه ظهور برسانند تا بتوانیم از اعزام رشته‌های مختلف برای قرار گرفتن در قالب کاروان ورزشی ایران به بازی‌های آسیایی دفاع کنیم.

او از بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ به عنوان یکی از رویداد‌های مهمی که پیش روی ورزش کشورمان قرارداد نام برد و تصریح کرد: مسابقات قهرمانی اسکواش آسیا در کوالالامپور می‌تواند فرصت بروز توانمندی‌های اسکواش بانوان ایران باشد تا ملی پوشان این رشته بتوانند کاندیدای حضور در بازی‌های آسیایی شوند.

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، انسجام فدراسیون اسکواش و بهره‌گیری از مدیران توانمند در این فدراسیون را از شاخصه‌های این رشته نام برد و ادامه داد: فدراسیون اسکواش با یک تیم خوب مدیریتی زمینه توسعه این ورزش را فراهم کرده است.

کاظمی‌پور در بخش دیگری از سخنانش، پوشیدن پیراهن تیم ملی را افتخار بزرگی برای هر ورزشکار دانست و تصریح کرد: هر ورزشکار که به افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی نایل می‌آید، وظیفه پاسداری از حرمت پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر دوش دارد و باید با حفظ چهارچوب‌های فنی و اخلاقی، معرف ملیت و رشته ورزشی خود باشد و خدا را شاکریم که دختران ورزشکار ما با پاکی و شرافت برای ایران اسلامی با حفظ شئونات اسلامی افتخار آفرینی می‌کنند.

در این مراسم، مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش گزارشی از فعالیت‌های این فدراسیون ارائه داد و مدیران و اعضای تیم ملی اسکواش بانوان نیز دقایقی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی