بازدید 8203

واکنش حزب‌الله به عملیات استشهادی عضو حماس

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای عملیات استشهادی شیخ «فادی ابو شخیدم» عضو جنبش حماس را ستود و آن را «واکنش طبیعی» به جنایات مداوم رژیم علیه ملت فلسطین دانست.
کد خبر: ۱۰۸۹۰۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲ 21 November 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا به نقل از العهد، در ادامه بیانیه حزب الله آمده که عملیات «قهرمانانه» صبح یکشنبه «حامل این یک پیام روشن و قوی برای دشمن است که به تمامی جنایات و عملیات تروریستی رژیم پاسخ داده خواهد شد».

حزب الله لبنان افزود: «این عملیات و سایر عملیات قبلی و بعدی، نشان دهنده پویایی فلسطینیان و عزم و اراده جدی آن‌ها برای ادامه مقاومت در برابر اشغالگری است».

گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس و جهاد اسلامی هم عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی را تبریک گفته و اعلام کردند که این عملیات «واکنش طبیعی» به جنایت‌های متجاوزان رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین است.

در عملیات استشهادی روز یکشنبه شیخ «فادی ابو شخیدم» عضو جنبش حماس در شهر قدس اشغالی، یک شهرک‌نشسین کشته شده و چهار صهیونیست از جمله سه نظامی زخمی شدند.

شبکه عبری زبان «کان» جزئیات عملیات استشهادی امروز در قدس اشغالی را منتشر و اعلام کرد که مجری این عملیات از بخش قدیمی قدس حرکت کرده و در نزدیکی باب السلسله به سمت یک شهرک‌نشین تیراندازی کرد ـ این صهیونیست بر اثر شدت جراحات وارده به هلاکت رسید ـ سپس در یکی از کوچه‌ها پنهان شده و بعدا مجددا به صحنه بازگشت تا از کشته شدن این شهرک‌نشین مطمئن شود.

این فلسطینی سپس به راه خود ادامه داد و به سمت یک شهرک‌نشین دیگر تیراندازی و او را هم به شدت مجروح کرد و پس از آن با شماری از نیرو‌های گارد مرزی درگیر شده و ۲ نفر از آن‌ها را هم زخمی کرد و در نهایت به ضرب گلوله نیرو‌های اسرائیلی به شهادت رسید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار