بازدید 4293
آخر فصل بهانه‌ای پذیرفته نیست

رقبای مهربانی که تعارف پرسپولیس را رد می‌کنند

کد خبر: ۱۰۸۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴ 21 November 2021

بسیاری از اهالی فن و تحلیل گران فوتبال معتقدند پرسپولیس دوران افت خود را پشت سر می‌گذارد که برای هر تیمی عادی و طبیعی به نظر می‌رسد و یحیی گل محمدی و شاگردانش به زودی به همان تیم قدرتمند ۵ فصل اخیر تبدیل خواهند شد. جالب این که در روز‌های افت تیم پرسپولیس دیگر مدعیان لیگ نیز در نتیجه گیری موفق عمل نکرده و در دو هفته اخیر کاملا نتیجه دلخواه پرسپولیس را کسب کرده اند.

به هر روی اگرچه در حال حاضر آلومینیوم اراک با ۱۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر از استقلال صدرنشین لیگ است، اما کارشناسان فوتبال سه مدعی اصلی این فصل را استقلال، سپاهان و پرسپولیس معرفی می‌کنند و در روز‌هایی که پرسپولیس خوب نتیجه نمی‌گیرد دو مدعی دیگر نیز نتایج خوبی کسب نکردند.

به گونه‌ای که هفته چهارم با باخت سپاهان و مساوی پرسپولیس و استقلال همراه بود و در هفته پنجم نیز هر سه تیم به یک امتیاز رسیدند تا عملا سپاهان و استقلال تا به این جا نتوانند از فرصت سوزی‌های پرسپولیس استفاده کنند.

نگاهی به جدول نشان می‌دهد استقلال با ۱۱ امتیاز در رده دوم، سپاهان با ۱۰ امتیاز در رده سوم و پرسپولیس با ۸ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند تا اختلاف امتیاز بین این سه تیم بسیار کم باشد.

باید منتظر بود و دید کدام تیم در هفته‌های آتی می‌تواند از لغزش دو تیم دیگر استفاده کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی