بازدید 6392

پیروزی بزرگ یوونتوس در خانه لاتزیو با دبل کاپیتان

لئوناردو بونوچی هر دو گل یوونتوس را در این دیدار به ثمر رساند. به این ترتیب یوونتوس با ۲۱ امتیاز به رده ششم جدول صعود کرد و لاتزیو در رده پنجم باقی ماند.
کد خبر: ۱۰۸۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳ 20 November 2021

بیانکونری توانست برد ارزشمندی را برابر لاتزیو در هفته سیزدهم لیگ ایتالیا کسب کند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های لاتزیو و یوونتوس در چارچوب هفته سیزدهم سری A ایتالیا، برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری دو بر صفر بیانکونری به پایان رسید. لئوناردو بونوچی هر دو گل یوونتوس را در این دیدار به ثمر رساند. به این ترتیب یوونتوس با ۲۱ امتیاز به رده ششم جدول صعود کرد و لاتزیو در رده پنجم باقی ماند.

پیروزی بزرگ یوونتوس در خانه لاتزیو

لاتزیو ۰-۱ یوونتوس؛ لئوناردو بونوچی ۲۳: تکل دنیلو کاتالدی روی پای آلوارو موراتا باعث سرنگونی او شد. داور پس از بازبینی صحنه، برای یوونتوس پنالتی گرفت که لئوناردو بونوچی ضربه را به گوشه بالایی دروازه لاتزیو فرستاد.

لاتزیو ۰-۲ یوونتوس؛ لئوناردو بونوچی ۸۳: بازهم کاپیتان بونوچی از روی نقطه پنالتی گل زنی کرد. پاس قطری عالی کولوسفسکی برای کیه زا، با خروج زودهنگام رینا همراه شد. کیه زا پس از ورود به محوطه جریمه می‌توانست دروازه را باز کند، اما رینا او را با خطا متوقف کرد. داور پنالتی گرفت و بونوچی ضربه اش را خلاف جهت حرکت دروازه بان لاتزیو به درون دروازه فرستاد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار