بازدید 38265

خرید اقساطی آیفون 13 پرو مکس در بازرگانی سیب

بزرگ‌ترین و بهترین گوشی‌ هوشمند امسال اپل، آیفون ۱۳ پرو مکس نام دارد که همراه با صفحه نمایش بزرگ‌تر، باتری بزرگ‌تر و چندین قابلیت بیشتر نسبت به مدل‌های دیگر در اختیار شما قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۸۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ 20 November 2021

خرید اقساطی آیفون 13 پرو مکس در بازرگانی سیب

سری آیفون ۱۳، امسال در ماه سپتامبر رونمایی شده و طرفداران توانستند به‌صورت کامل با ویژگی‌های جذاب آن آشنا شوند. این سری با تغییرات کوچک‌تری نسبت به سال گذشته روبرو بوده است، اما هنوز هم تغییراتی در تمام مدل‌های این سری اعمال شده است تا بتوانید ارزش خرید بالایی را از آن ها دریافت کنید.

طراحی آیفون 13 پرو مکس

آیفون ۱۳ پرو مکس، تقریبا همان طراحی مشابه با مدل‌های دیگر این سری را دارد، با این تفاوت که نسبت به نسخه‌های استاندارد که از ماژول دوگانه استفاده می‌کنند، سه سنسور حرفه‌ای و بزرگ‌تر نسبت به سال گذشته در آن قرار دارد. هرکدام از این سنسورها کارکرد ویژه‌ای را دارند و اپل عنوان کرده است که ویژگی عکاسی در شب، بازهم نسبت به سال گذشته بهبود پیدا کرده است. بنابراین، عکس برداران حرفه‌ای، بازهم امکانات بیشتری نسبت به گذشته می‌توانند از این سنسورها دریافت کرده و کاملا از آن‌ها راضی باشند. قابلیت دیگری هم برای فیلم‌برداری آن اضافه شده است.

قابلیت جدید دوربین 13 پرو مکس

این قابلیت که فیلم‌برداری سینمایی نام دارد، شما را به یک کارگردان حرفه‌ای تبدیل می‌کند. با خرید آیفون ۱۳ پرو مکس می‌توانید از فوکوس پویا در این حالت استفاده کرده و حین فیلم‌برداری، فوکوس را با دستان خودتان در شرایط دلخواه قرار دهید. قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس از ۱۰۹۹ دلار آغاز شده و با توجه به حافظه ذخیره‌سازی متفاوت‌تر، می‌توانید نسخه‌های مختلف آن را خریداری کنید. با حالت سینمایی، ویدیوهای خلاقانه‌ای برای شبکه‌های اجتماعی خود تولید خواهید کرد و هیچ گونه محدودیتی هم نخواهید داشت. دوربین از نظر عکاسی هم هم‌اکنون به دلیل وارد کردن نور بیشتر به سنسورهای خود، می‌تواند عملکردی بهبود یافته مخصوصا در شب را برای شما داشته باشد.

خرید اقساطی آیفون 13 پرو مکس در بازرگانی سیب

قیمت آیفون ۱۳ در این مدل، از همه مدل‌های دیگر بیشتر است و حتی یک مدل اضافی‌تر یک ترابایتی هم نسبت به مدل‌های استاندارد این سری خواهید داشت که برای اولین‌بار، به گوشی‌های هوشمند اپل راه پیدا کرده است. با حافظه یک ترابایتی، به هیچ عنوان از نظر جا برای عکس و فیلم‌های خود در محدودیت نخواهید بود و می‌توانید تا مدت‌ها از این حافظه استفاده کنید. با خرید آیفون ۱۳ پرو مکس می‌توانید از باتری بزرگ‌تر هم بهره برده و ۲.۵ ساعت نسبت به مدل سال گذشته، ماندگاری بیشتری را دریافت کنید.

صفحه نمایش با کیفیت بالا

صفحه نمایش پروموشن جدید که نرخ تازه‌سازی متغیر ۱۰ الی ۱۲۰ هرتزی را برای شما فراهم می‌کند، بازهم از اندازه ۶.۷ اینچی استفاده می‌کند و هچمنان بزرگ‌ترین صفحه را در بین مدل‌های امسال دارد. آیفون ۱۳ پرو مکس گران‌ترین گوشی اپل امسال است و یقینا از پرداخت هزینه برای آن احساس رضایت خواهد داشت. این گوشی بسیار چشم‌گیر ظاهر شده است و آن دسته از علاقه‌مندانی که صفحه نمایش بزرگ دوست دارند، می‌توانند نگاه ویژه‌ای به مدل‌های مختلف آن بیندازند. از حافظه ۱۲۸ گیگابایتی تا ۱ ترابایتی در اختیار شما قرار دارد و بسته به سلیقه خود می‌توانید انتخاب کنید.

خرید اقساطی آیفون 13 پرو مکس در بازرگانی سیب

قیمت آیفون ۱۳ پرو که یک مدل پایین‌تر از پرو مکس است، نسبت به این گوشی مناسب‌تر است، اما گوشی به مراتب کوچک‌تری خواهد بود. بنابراین، اگر همان امکانات آیفون ۱۳ پرو مکس را در یک محصول کوچک‌تر می‌خواهید، آیفون ۱۳ پرو با قیمت مناسب‌تر در اختیار شما است و محدودیت چندانی هم نسبت به این نسخه ندارد، اما همه خصوصیات برتر نسخه‌های پرو را در خود جای داده است. قیمت آیفون ۱۳ مینی و پایه هم کمتر از نسخه‌های پرو است، اما صفحه نمایش پروموشن نخواهید داشت و پردازنده گرافیکی آن‌ها هم تنها ۴ هسته در اختیار شما می‌گذارد.

خرید اقساطی آیفون 13 پرو مکس در بازرگانی سیب

با خرید آیفون ۱۳ پرو مکس از بازرگانی سیب، می‌توانید از امکان خرید اقساطی برخوردار شوید. با تصور قیمت نجومی این گوشی، شما تنها به ۴۰ درصد از مبلغ کل این گوشی نیاز دارید تا بتوانید آن را دریافت کنید. بدین ترتیب، مابقی هزینه را نیز می‌توانید در اقساطی سه الی دوازده ماهه پرداخت کرده و به سادگی آب خوردن، بهترین گوشی اپل کنونی را دریافت کنید. این بهترین روش برای به دست گرفتن طیف رنگی مختلف آیفون ۱۳ پرو مکس است و یقینا از آن استقبال خواهید کرد. بازرگانی سیب، با سابقه درخشان در ارائه محصولات اپل به‌صورت اقساطی، امسال هم در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها