بازدید 3574
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

طب سنتی باید به صورت علمی و آکادمیک انجام شود

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اعتقاد ما این است که طب سنتی باید به صورت علمی و آکادمیک انجام شود و از مردم می‌خواهیم برای واکسیناسیون هر چه زودتر اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۸۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۸ 19 November 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، آیت‌الله عباس کعبی در مراسم تقدیر از پرسنل مرکز بهداشت غرب اهواز و فعالین عرصه واکسیناسیون که امروز (٢٧ آبان‌ماه) برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات فعالین عرصه واکسیناسیون اظهار کرد: در حوزه بهداشت و درمان باید به نظریات کارشناسان توجه شود و صحبت این عزیزان برای ما فصل الخطاب است.

به گزارش ایسنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، وی ضمن مخالفت با ارائه خدمات طب سنتی خارج چهارچوب علمی گفت: اعتقاد ما این است که طب سنتی باید به صورت علمی و آکادمیک انجام شود و از مردم می‌خواهیم برای واکسیناسیون هر چه زودتر اقدام کنند.

این مراسم با حضور آیت‌الله کعبی نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز در مرکز فرهنگی امام حسین (ع) برگزار شد. همزمان با آغاز واکسیناسیون سراسری، مرکز فرهنگی امام حسین (ع) به تولیت آیت‌الله کعبی، در اختیار مرکز بهداشت غرب اهواز قرار گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار