بازدید 23263
فرمانده انتظامی شهرستان لارستان:

توقیف ۳۴ خودروی "شوتی" در لارستان

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از توقیف ۳۴ دستگاه خودرو سواری شوتی و کشف ۲۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۸ 19 November 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ داود امجدی در بیان جزئیات این خبر گفت: جهت پیشگیری از تصادفات جاده‌ای و در راستای برخورد با خودرو‌های تندرو ویژه حمل کالای قاچاق (شوتی)، ماموران انتظامی لارستان با بهره گیری از تمامی امکانات، اقدامات لازم را برای کنترل محور‌های مواصلاتی و توقیف این خودرو‌ها در دستور کار قرار دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، امجدی گفت: روز گذشته ماموران در یک عملیات پلیسی و ضربتی موفق شدند ۳۴ دستگاه خودرو سواری تندرو (شوتی) ویژه حمل کالای قاچاق و اتباع بیگانه را در محور‌های خاکی و فرعی "لارستان- بندرعباس" متوقف کنند.

فرمانده انتظامی لارستان خاطر نشان کرد: در بررسی انجام شده از وسایط نقلیه توقیفی، ۲۶ قلم انواع لوازم خانگی از نوع تلویزیون، لباسشویی، اتوبرقی، ظروف آشپزخانه و چارو برقی قاچاق کشف و حدود ۸۵ نفر اتباع بیگانه غیرمجاز و فاقد کارت شناسایی نیز دستگیر شد.

امجدی با بیان اینکه این خودرو‌ها برابر دستور مقام قضائی به مدت ۶ ماه در پارکینگ توقیف خواهند بود، گفت: ارزش کالا‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این خصوص ۳۴ راننده قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، به شهروندان توصیه کرد که برای کاهش تصادفات جاده‌ای و برای حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با رواج بیکاری در جامعه که دستاورد عرضه انواع کالا‌های خارجی و قاچاق است با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در این زمینه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار