بازدید 11236
تحقیقات فساد برای کارت قرمز واضحی که داده نشد

فیفا داوران بازی برزیل و آرژانتین را معلق کرد

ندیدن ضربه آرنج اوتامندی به رافینیا غیرممکن بود. اصلا نیاز به بررسی بیشتر نبود چون صحنه کاملا واضح بود. یک داور سطح بالا در اتاق کمک داور ویدیویی نباید این طور رفتار کند.
کد خبر: ۱۰۸۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲ 17 November 2021

آندرس کونیا داور اروگوئه ای و استبان اوستوخیچ کمک داور ویدیویی بازی آرژانتین - برزیل به دلیل اخراج نکردن نیکولاس اوتامندی در دیدار دو تیم در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، از کار معلق شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از اسوشیتد پرس، اوتامندی در دقیقه ۳۵ مسابقه بامداد چهارشنبه، با آرنج به صورت رافینیا کوبید. وینگر برزیلی لیدز یونایتد در بین دو نیمه به پنج بخیه نیاز پیدا کرد و حتی با وجود انجام اقدامات درمانی لازم، در طول نیمه دوم دچار خونریزی از دهان خود شد. در ویدیویی که کونمبول (کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی) منتشر کرده است، اوستوخیچ به کونیا می گوید: «به نظر خطایی می رسد که کارت زرد دارد. من کارت قرمزی (در این صحنه) نمی بینم.» اوتامندی هم پس از بازی در توییتر نوشت که او فقط توپ را لمس کرده است.

فیفا داوران بازی برزیل و آرژانتین را معلق کرد

مسابقه یاد شده با تساوی بدون گل به پایان رسید و همین برای راهیابی آلبی سلسته به جام جهانی سال آینده کافی بود. برزیل هم قبل تر جواز حضور در آن مسابقات را به دست آورده بود. حالا کونمبول گفته است که دو داور بازی به دلیل «اشتباه فاحشی» که مرتکب شدند، تا اطلاع ثانوی از کار معلق شده اند. از سوی دیگر فدراسیون فوتبال برزیل گفته است که از طریق کمیته انضباطی فیفا، به دنبال جریمه شدن اوتامندی خواهد بود.

گفتنی است که تیته سرمربی تیم ملی برزیل، پس از پایان مسابقه در این خصوص گفته بود:

ندیدن ضربه آرنج اوتامندی به رافینیا غیرممکن بود. اصلا نیاز به بررسی بیشتر نبود چون صحنه کاملا واضح بود. یک داور سطح بالا در اتاق کمک داور ویدیویی نباید این طور رفتار کند. این قابل قبول نیست. آیا در چنین سطحی از مسابقات اراده ای برای اتفاق افتادن چنین مسائلی وجود دارد؟ نمی دانم. ما تکنولوژی را به داوری سنتی اضافه کردیم تا همه چیز برای تیم ها برابر و عادلانه باشد.

ترجمه:طرفداری

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی