بازدید 13608
تسویه بدهی کالدرون به پارلمان کشید

اعتراض نماینده اصفهان به پرداخت ۲۲میلیارد از صندوق دولتی به پرسپولیس

حرف‌های نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی توسط برخی کاربران شبکه های اجتماعی نوعی بحث رنگی و جانبداری از باشگاه سپاهان را راه انداخته است
کد خبر: ۱۰۸۸۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹ 17 November 2021

باشگاه پرسپولیس که میلیون ها دلار از کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا بابت پاداش های چندسال اخیر در لیگ قهرمانان آسیا و حضور ستاره‌هایش در جام جهانی طلب دارد و به دلیل تحربم‌ها نتوانسته این مبالغ را بگیرد، برای پرداخت طلب کالدرون سرمربی آرژانتینی اش به مشکل خورده است.

به گزارش تابناک ورزشی، به نظر می‌رسد سرپرست باشگاه پرسپولیس برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی سرخ ها دست به استقراض زده است.

حالا نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از پرداخت ۲۲۰ میلیارد ریال از صندوق کارآفرینی امید به باشگاه پرسپولیس در آبان ماه سال جاری خبر داد و این عمل را مغایر با اساسنامه و رسالت آن صندوق دانست.

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از  پرداخت ۲۲۰ میلیارد ریال از صندوق کارآفرینی امید به باشگاه پرسپولیس در آبان ماه سال جاری خبر داد.

اعتراض نماینده اصفهان به پرداخت ۲۲میلیارد از صندوق دولتی به پرسپولیس

مقتدایی گفت: در دولت قبل توسط مجموعه شستا (متعلق به بازنشستگان و کارگران خدوم کشور)، مبلغ قابل توجهی جهت پرداخت طلب سرمربی تیم ملی فوتبال پرداخت شده بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی که حرف هایش توسط برخی کاربران شبکه های اجتماعی نوعی بحث رنگی و جانبداری از باشگاه سپاهان را راه انداخته است، ادامه داد: بر اساس اسناد و اخبار واصله، پرداخت ۲۲۰ میلیارد ریال از صندوق کارآفرینی امید به باشگاه پرسپولیس در آبان ماه سال جاری و در زمان استقرار به جنابعالی به عنوان وزیر ،کاملا مغایر با اساسنامه و رسالت آن صندوق می باشد.

مقتدایی عنوان کرد: در این باره به وزیر کار نامه‌ای نوشتم و خواستار پاسخگویی شدم. متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر عبدالملکی 

وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی
جناب آقای دکتر سجادی
وزیر محترم ورزش و جوانان
باسلام و احترام،
به پیوست متن واصله به دفتر اینجانب درخصوص تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به باشگاه پرسپولیس ارسال می شود.
همانگونه که مستحضرید در دولت قبل توسط مجموعه شستا ( متعلق به بازنشستگان و کارگران خدوم کشور)، مبلغ قابل توجهی جهت پرداخت طلب سرمربی تیم ملی فوتبال پرداخت شده بود که پس از مدت زیادی با اقدامات نظارتی مجلس شورای اسلامی، دیوان محاسبات و سازمان بازرسی، آن اقدام اشتباه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت ورزش و جوانان تا حدی جبران و در عودت رقم دریافتی تسریع شد.
حال بر اساس اسناد و اخبار واصله، پرداخت ۲۲۰ میلیارد ریال از صندوق کارآفرینی امید به باشگاه پرسپولیس در آبان ماه سال جاری و در زمان استقرار به جنابعالی به عنوان وزیر ،کاملا مغایر با اساسنامه و رسالت آن صندوق می باشد. لذا مستدعی است دستور فرمایید با قید فوریت این موضوع بررسی و گزارش جامعی از آن جهت ادامه پیگیری و اقدامات نظارتی، برای اینجانب ارسال شود. فوریت در ارسال مورد تاکید است.
بدیهی است قبل از طرح هرگونه سوال نمایندگان از وزرا، شایسته است که سوالات به صورت مکتوب مطرح شود و در صورت عدم پاسخگویی، به صورت سوال در کمیسیون و صحن علنی مطرح گردد.
از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نمایم

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۱
خوب استقلال و هم تراکتور و هم سپاهان بابت حضور در اسیا از ای اف سی طلب دارند پس چدا از انها حمایت نشد؟؟؟
چرا طلب استراماچونی را ندادند؟؟؟؟
اتفاقا شما جانبدارانه در ابتدای متن تان ادعای طلب میلیون دلاری پرسپولیس از اسیا و فیفا!!!! را مطرح کرده اید!!!!
اگر فلسفه تان این باشد خوب استقلال هم برود کلی بازیکن خفن بگیرد و بعد به دولت بگوید پول اینها را بدهد تا هر وقت پولهای اسیایی ام امد به دولت برگردانم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سایت تان عجیب پرسپولیسی است
مگه‌بقیه‌ی‌باشگاه‌ها‌بخصوص‌سپاهان‌از‌کجا‌پول‌خرج‌میکنن‌.کل‌فوتبال‌ایران‌دولتی‌هست‌چون‌حق‌پخش‌باشگاه‌ها‌رو‌نمیدن‌چون‌صداوسیما‌دولتی‌هست‌انحصاریه‌.
به شما اصفهانی ها ایران را هم بدهند کم است
همیشه معترض هستید
چه معنی میده تیم باشگاهی با خرج ملی داشته باشیم
میخوام کل تیم های باشگاهی صد سال سیاه بازی نکنن

من که حلال نمیکنم
پول دولتی چرا باید بگیرن، باهاش برن حال و حول ...
خصوصیش کنید 5 هزار میلبارد بدید به ما
از جیب ملت بذل و بخشش میکنن برای تیم پایتخت.
باید خون گریست بحال این ملت و این مملکت
سلام خوب راست میگه مگه این صندوق برای تیم محبویت تابناک تاسیس شده؟ چرا جانبداری از سپاهان را مطرح میکنی؟ حرف حساب زده طاقت انتقاد نداری؟
سلام، ایشون کاملا درست می فرمایند، با احترام به پرسپولیسیهای عزیز، کشور ایران بجز پرسپولیس، باشگاههای دیگری هم دارد. سپاهان، تراکتور، هوادار، نساجی، فجرسپاسی و... ایا به این باشگاهها هم ۲۲ میلیارد از بودجه کشور ایران کمک شده است؟ همین تراکتور مگه مال ایران نیست چرا یک ریال کمکش نکردن؟ بودجه عمومی کشور مال همه است نه یک باشگاه. تبعیض ریشه فساد و اعتراض است. در ضمن اگه می خواهید به پرسپولیس یا استقلال کمک کنید لطفا انها را واگذار کنید الکی سر مردم کلاه نزارید و بودجه ملت را صرف ابادانی مملکت کنید.
ملیارد ها به سپاهان کمک می شود چرا صدات در نیامد
راست گفته، بازیکنان دوزاری چرا باید از پول کارگر بدبخت ارتزاق کنند، دو باشگاه مفت خور استقلال و پرسپولیس را بدید بخش خصوصی و کم نمک بر زخم مردم بپاشید
نماینده ها برای رای آوردن پیش مردم به چه کارهای کثیفی رو میارن!! این زمانی که همشریانش تو تیم ملی بخور بخور راه انداختن سرش کجا گرم بود...؟؟
تا امثال این یارو نماینده باشه مشغول فاتحه خوانی برای کشور باشید.
آخه تو براستی دلت برای پول مردم سوخته؟ تو دنا پلاس نگرفتی؟ تو ماهی پنجا میلیون برای دفتر کذاییت نمیگیری؟ تو حقوقت چقدره؟
جانبداری از پرداختهای بی حساب به باشگاهها و فوتبالیستها نمیکنم ولی همون سپاهان چقدر میگیره ؟ ذوب آهن چی؟ یا همه تیمهای دیگر.
مگر هزار بار نمیگویند تیمها را خصوصی کنید پس تو لال بودی لایحه ای برای اینکار ببری....؟
تو دروغ میگویی تو دلت برای مردم نسوخته . فقط میخواهی کسب اعتبار نداشته بکنی مردم دیگه از تو و امثال تو گول نمیخورند. راه دیگر را انتخاب کن.
شیر مادر و نان پدر حلالت . بودجه کار آفرینی رو میدن به تیم های پایتخت جوانان شهرستانها مجبور میشن بیان تهران دنبال کار. اینهمه نماینده شهرستانها هم صداشون در نمیاد ؟
احمدی نژاد قبلا" گفت که آب را همانجا بریز که داره می سوزه استقلالی !
هرگونه خرج کردن برای تیم های عزیز دردانه پایتخت از بیت المال حرام بوده و ظلم به سایر تیم ها، علی الخصوص تیم های شهرستان ها محسوب می شود و نماینگان مجلس باید با قاطعیت در مقابل این اجحاف بایستند.
آقای مقتدایی متاسفم براتون. ای کاش کمی هم دغدغه مردم شهرستان مبارکه را داشتید که آلودگی مجتمع فولاد بیچارشون کرده ولی درامد فولاد صرف تیم فوتبال و بازیکنان غیربومی استان میشه
طلب داره که داره مگه استقلال نداشت ؟؟؟!!!
مگه تیمای دیگه ندارن ؟؟؟
چرا برای اونا برداشت نمیشه ؟؟؟
اونم از کجا از صندوقی که قراره برای اشتغال زایی ازش استفاده بشه
جناب مقتدایی! تیم سه پاهان شهرشما که صدها میلیارد تومان از پول این کشور را حیف و میل می کند تافته جدا بافته است. لطفا....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
مودب باش
اگر دلسوزمردمید ، چرا به پرسپولیس در گرفتن مطالبات بینالمللی اش کمک نمیکنید؟پرسپولیس بابت بازیهای جام آسیا بسیار طلب داردو میتواند با آن دلارها بدهی اش را بپردازد.
اگر بازرس هستید برای پرونده ویلموتس په قدمی برداشتی؟ پول باشگاههایی که بیش از پرسپولیس هزینه کرده اند و هیچ جامی و طلبی ندارند از کجا میآید؟
کلا چه کاری برای تیم افتخار آفرینی چون پرسپولیس کردی جز تخریب و خیانت؟
باشگاهای ایرانی دارن از تصمیمات شما حضرات عالی ضربه میخورن پول زحمت کشیده خودشون بلوکه کردن شما قرض بده از پاداش باشگاه اگر میتونی بردار آقای محترم این جیب آن جیب نداره
مملکت مرتب یعنی این مردم درحال مردن ازغقر وگرسنگی. فوتبالیستها پررو تر ووقیحتراز همیشه
یحتمل ایشون استقلالی تشریف دارد
تو اگه راست میگی از حق آبه زاینده‌رود و تالاب گاوخونی و کشاورزان اصفهان دفاع کن که الان بیست ساله ناجوانمردانه به استان یزد می‌ره
بنده به عنوان يك پرسپوليسي ميگم كه نماينده اصفهان در مجلس غلط كرده كه اعتراض كرده . خود من به عنوان يك پرسپوليسي معتقدم نبايستي اين پول از صندوقي كه جهت اشتغال زائي ايجاد شده صرف تيم مي شده است و پرسپوليس ميتونسته از طرفداران سينه چاك و پولدار و نيز كساني مانند پروين و امثال ايشان كه از پرسپوليس به همه جا رسيدندو يا از هر طريق ديگر غير از اين كار ، اين پول رو تهيه كنه . اما نماينده اصفهان اگه خيلي سالم و درستكاره چرا اجازه دادند اقاي ساكت ( مدير عامل فعلي سپاهان اصفهان ) به همراه تاج ( رئيس اسبق اصفهاني فدراسيون)كه در ماجراي قرارداد ويلموتس كه قرارداد تركمنچاي فوتبال بوده است و دخالت مستقيم داشته است به جاي توبيخ و ضبط دارائي و اموال ايشان و كليه روساي فوتبال به عنوان خسارت و عبرت جهت سايرين به ايشان جايزه دادند و پست مدير عاملي سپاهان را تقديم كردند . كدام موضوع را باور كنيم ؟ دم خروس را ببينيم يا قسم حضرت عباس رو . چرا سپاهان پول كارگران شركت خود را خرج دستمزد فوتباليستهاي خود مي كند . براي ايشان كاري ندارد دستمزد فضائي بازيكنان خودرا از كشيدن و بالا بردن قيمت محصولات خود و تحميل ان به مردم جبران مي كند . لطفا" فقط نگيد كه چنين چيزي وجود ندارد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
تابناک مگر ننوشتی از انتشار مطالب حاوی توهین معذوری پس چرا پیام این بی ادب را منتشر کردی چون طرفدار پرسپولیس است رسالت خبرگزاری را رعایت کن
حرف حق رو گفته ولی شما تیتر مغرضانه ای زده اید "حمله"
وقتی هیئت دولت در باشگاه استقلال تشکیل میشود انتظاری جز این برای تخریب پرسپولیس نامدار نیست
خب پرسپولیس هم اگر قرض کرده پس یادتون رفته بخشی از ساختمان باشگاه پرسپولیس رو شستا گرفته؟؟؟؟؟یادتون رفته گویا پرسپولیس 4برابر بدهی کالدرون از آسیا طلب داره؟؟؟ کدام یکی از باشگاه های ایران از آسیا نزدیک به 80 میلیارد طلب داره از آسیا ؟؟؟خب پرسپولیس حداقل میتونه این رقم رو ضمانت کنه و از نهادهای مختلف پول قرض کنه...والا بهتر از استقلاله که به بهانه پول ترنسفر قایدی اندازه الهلال داره بازیکن خارجی میگیره
تیم های دیگه هم باید حمایت بشن مخصوصا تیمایی مثل نساجی و تراکتور اما شک نکنید این تیمها حمایت نمیشن فقط بخاطر استقلال که بازیکن بخره و نتبجه نگیره همه رو هم بندازن گردن پرسپولیس...
کدوم کارآفرینی ؟ کدوم صندوق ؟ کدوم مردم ؟ چندتا شغل تا حالا ایجاد کردید ؟ چقدر توی این سالها کارآفرینی برا این مردم بدبخت کردید که حالا دم از صندوق کارآفرینی میزنید ؟
بابا مسعودتون رفت؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی