بازدید 4070

بررسی و ارزیابی امکانات کیف پول الکترونیکی لجر نانو ایکس

اگر برای نگهداری سرمایه دیجیتالی خود قصد خرید بهترین کیف پول الکترونیکی را دارید، بدون شک کیف پول لجر نانو ایکس بهترین انتخاب خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۸۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ 16 November 2021

بررسی و ارزیابی امکانات کیف پول الکترونیکی لجر نانو ایکس

بیت کوین و صدها ارز رمزنگاری شده دیگر به طور فزاینده‌ای به عنوان سرمایه گذاری نگهداری می‌شوند و از آن‌ها برای خرید همه‌چیز از نرم افزار گرفته تا املاک، مستغلات، دارو و ... استفاده می‌شود.

کاربران ارزهای دیجیتال شده وجوهی را بین آدرس‌های کیف پول دیجیتال ارسال می‌کنند.

سپس این تراکنش‌ها در "بلوک" ثبت می‌شوند و در سراسر شبکه تأیید می‌شوند.

بلاک چین‌ها نام واقعی یا آدرس‌های فیزیکی را ثبت نمی‌کنند، فقط انتقال بین کیف پول‌های دیجیتالی را ثبت می‌کنند و بنابراین تا حدی ناشناس به کاربران تعلق می‌گیرد. برخی از ارزهای رمزنگاری شده ادعا می‌کنند که حریم خصوصی بیشتری را ارائه می‌دهند.

با این حال، اگر هویت صاحب کیف پول مشخص شود، معاملات آن‌ها قابل ردیابی است.

با دریافت آموزش‌های حرفه‌ای آکادمی مدرسان پیشتاز امکانات کیف پول الکترونیکی، به عنوان یک فعال اقتصادی در حوزه رمز ارز موفق‌تر خواهید بود.

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال پولی است که فقط به عنوان داده الکترونیکی وجود دارد. در حالی که می‌توان آن را درست مانند پول معمولی استفاده کرد، هیچ شکل فیزیکی ندارد و تراکنش‌ها را می‌توان از هر مکانی ارسال و در هر مکان در جهان دریافت کرد.

ارزهای دیجیتال ویژگی‌های فیزیکی ندارند و فقط به صورت دیجیتالی در دسترس هستند.

معاملات مربوط به ارزهای دیجیتال با استفاده از رایانه یا کیف پول الکترونیکی متصل به اینترنت یا شبکه‌های تعیین شده انجام می‌شود.

ارزهای فیزیکی که شامل اسکناس‌ها و سکه‌های ضرب شده‌اند قابل لمس می‌باشند به این معنی که دارای ویژگی‌های فیزیکی مشخصی هستند. معاملات مربوط به چنین ارزهایی تنها زمانی امکان پذیر است که دارندگان آن‌ها این ارزها را در اختیار داشته باشند. در مقابل برای استفاده از اصول رمزنگاری برای ضرب سکه‌های مجازی، ارزهای رمزنگاری شده معمولاً در شبکه‌های کامپیوتری غیرمتمرکز بین افرادی با کیف پول مجازی مبادله می‌شوند.

این معاملات به صورت عمومی در دفاتر توزیع شده و ضد دست‌کاری که به بلاک چین معروف هستند ثبت می‌شود.

بیت کوین چیست و چگونه ایجاد شد؟

بیت کوین یک ارز دیجیتالی غیرمتمرکز است که می‌توانید مستقیماً بدون واسطه‌‌هایی مانند بانک خرید، فروش و مبادله کنید.

ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین، در ابتدا نیاز به "یک سیستم پرداخت الکترونیکی مبتنی بر اثبات رمزنگاری به جای اعتماد" را توصیف کرد. از زمان عرضه عمومی آن در سال 2009، ارزش بیت کوین به طور چشمگیری افزایش یافته است. اگرچه زمانی این ارز زیر 150 دلار برای هر سکه فروخته می‌شد، اما از 1 مارس 2021 تا کنون یک بیت کوین تقریباً 50،000 دلار به فروش رسیده است.

از آنجا که عرضه آن محدود به 21 میلیون سکه است، بسیاری انتظار دارند که قیمت آن با گذشت زمان افزایش یابد، به ویژه سرمایه گذاران نهادی با آن به عنوان نوعی طلای دیجیتالی رفتار می‌کنند تا از نوسانات بازار و تورم جلوگیری کند.

بیت کوین بر اساس یک رکورد دیجیتالی توزیع شده به نام بلاک چین ساخته شده است.

همانطور که از نامش پیداست، بلاک چین مجموعه‌ای از داده‌های پیوندی است که از واحدهایی به نام بلوک تشکیل شده است که حاوی اطلاعات مربوط به هر تراکنش، ازجمله تاریخ و زمان، ارزش کل، خریدار و فروشنده و یک کد شناسایی منحصر به فرد برای هر صرافی است.

ورودی‌ها به ترتیب زمان بندی شده و یک زنجیره دیجیتالی از بلوک‌ها ایجاد می‌کنند.

دنیای ارزهای دیجیتال بسیار وسیع و جذاب است و  تنها راه ورود به بازارهای کریپتوکارنسی آموزش پایه و اصولی است. سوپر دوره ارز دیجیتال در آکادمی مدرسان پیشتاز شامل سرفصل‌هایی است که به طور کامل تمام نیازهای آموزشی شما را پوشش خواهد داد.

برای آشنایی بیشتر با دوره آموزش حضوری ارز دیجیتال تهران اینجا کلیک کنید.

نحوه خرید بیت کوین

اکثر مردم بیت کوین را از طریق صرافی‌ها خریداری می‌کنند.

مبادلات به شما امکان خرید، فروش و نگهداری ارزهای رمزنگاری شده را می‌دهد و راه اندازی حساب مشابه افتتاح حساب کارگزاری است - شما باید هویت خود را تأیید کرده و نوعی منبع تأمین مالی، مانند حساب بانکی یا کارت بدهی ارائه دهید.

همچنین می‌توانید بیت کوین را از بروکرهایی مانند Robinhood خریداری کنید.

صرف نظر از جایی که بیت کوین خود را خریداری می‌کنید، به کیف پول دیجیتالی نیاز دارید که آن را ذخیره کنید.

توجه داشته باشید که خرید بیت کوین مانند بسیاری از خریدهای سهام دیگر به طور لحظه‌ای انجام نمی‌شود. از آنجا که معاملات بیت کوین باید توسط ماینرها تأیید شود، ممکن است حداقل 10 تا 20 دقیقه طول بکشد تا خرید بیت کوین خود را در حساب خود مشاهده کنید.

کیف پول دیجیتالی ممکن است چیزی باشد که به آن کیف پول گرم یا کیف پول سرد می‌گویند.

یک کیف پول گرم (که به آن کیف پول آنلاین نیز گفته می‌شود) توسط یک صرافی یا ارائه دهنده در فضای ابری ذخیره می‌شود. ارائه دهندگان کیف پول آنلاین شامل Exodus ، Electrum و Mycelium هستند.

کیف پول سرد (یا کیف پول موبایل) یک دستگاه آفلاین است که برای ذخیره بیت کوین استفاده می‌شود و به اینترنت متصل نیست.

برخی از گزینه‌های کیف پول تلفن همراه شامل Trezor و Ledger هستند.

کیف پول لجر نانو ایکس

Nano S و Nano X کیف پول سخت افزاری رمزنگاری شده هستند که فضای ذخیره سازی سرد و آفلاین را ارائه می‌دهند.

این کیف پول‌ها توسط لجر، تولید کننده معروف فرانسوی ساخته شده‌اند و رمز ارزها را ایمن نگه می‌دارند و بیش از 1100 نوع سکه را پشتیبانی می‌کنند. با این حال، Nano S برای افرادی ساخته شده است که می‌خواهند مقدار کمی از رمزنگاری را نگه دارند، در حالی که Nano X برای سرمایه گذاران فعال با دارایی‌های رمزنگاری متنوع بهتر است.

اگرچه شما دو برابر قیمت Nano X را پرداخت خواهید کرد، اما طراحی آن زیباتر است و از 100 برنامه نرم افزاری رمزنگاری در مقابل 6 برنامه در Nano S پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این،  Nano XرویAndroid ، iOS و دستگاه‌های رومیزی کار می‌کند، اما کاربران iPhone نمی‌توانند از Nano S استفاده کنند.

ویژگی و مزایای کیف پول لجر نانو ایکس

لجر نانو ایکس، از جمله کیف‌های ذخیره سازی USB است که به کاربران اجازه می‌دهد ارزهای رمزنگاری شده را به صورت آفلاین به صورت امن ذخیره کنند.

کیف پول لجر نانو ایکس، یکی از بهترین کیف پول‌های بیت کوین است و میلیون‌ها کاربر دارد.

این کیف با برنامه تلفن همراه Ledger Live کار می‌کنند، جایی که سرمایه گذاران می‌توانند موجودی رمزنگاری را بررسی کرده و معاملات آنلاین انجام دهند.

Nano X دارای بلوتوث است تا بتوانید به راحتی به تلفن همراه خود متصل شوید، یا می‌توانید از کابل USB-C به USB-A موجود استفاده کنید. علاوه بر این ، Nano X دارای یک باتری بزرگ‌تر 100 میلی آمپر ساعتی است که اجازه می‌دهد تا هشت ساعت بدون شارژ مجدد از آن استفاده کنید. درنهایت، در حالی که هیچ کدام از کیف پول‌های سخت افزاری دارای صفحه لمسی نیستند، صفحه نمایش Nano X کمی بزرگ‌تر با ابعاد 128 در 64 پیکسل است و خواندن آن را آسان‌تر می‌کند.

مانند دیگر کیف پول‌های سخت افزاری لجر، Ledger Nano X از آخرین تکنولوژی امنیتی برخوردار است: کلیدهای خصوصی به طور ایمن در داخل عنصر امنیتی دستگاه (CC EAL5+) تعبیه شده‌اند، همان تراشه‌ای که در برنامه‌های با امنیت بالا مانند کارت‌های اعتباری استفاده می‌شود.

گذرنامه اتصال بلوتوث فقط به عنوان یک لایه انتقال اطلاعات عمومی استفاده می‌شود و بنابراین نقطه حمله را نشان نمی‌دهد. کلیدهای مخفی یا دانه هرگز عنصر امن را ترک نمی‌کنند. حتی اگر اتصال بلوتوث هک شود، امنیت Ledger Nano X به عنصر امن متکی است که برای هر اقدامی به دنبال تأیید است. علاوه بر این ، بلوتوث را می‌توان در هر زمان در تنظیمات غیرفعال کرد، بنابراین فقط از طریق کابل امکان پذیر است.

 برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره کیف پول لجر نانو ایکس وارد این لینک شوید.

سیگنال ارز دیجیتال چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر تازه وارد بازار ارزهای رمزنگاری شده هستید و می‌خواهید نحوه معامله با آن را بیاموزید، ریسک را به‌درستی مدیریت کنید و حساب تجاری خود را به سود برسانید، نیاز دارید دائماً در فضای حرفه‌ای تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتالی قرار بگیرید.

به پیشنهاداتی که بر اساس تحلیل تکنیکال با تجزیه و تحلیل فنی کامل همراه است و توضیح می‌دهد که چرا باید وارد یک معامله شویم و یا از آن دوری کنیم، سیگنال ارز دیجیتال گفته می‌شود.

سیگنال‌های ارز دیجیتال ایده‌های تجاری معامله گران متخصص برای خرید یا فروش یک ارز رمزنگاری شده خاص با قیمت یا زمان خاص هستند.

سیگنال‌های معاملاتی ارزهای رمزنگاری شده می‌تواند بر اساس عوامل متعددی ازجمله اخبار، تجزیه و تحلیل فنی و شرایط فعلی بازار باشد.

اگر به دنبال تجارت ارزهای دیجیتالی هستید اما خودتان وقت ندارید در مورد بازارها تحقیق کنید-یک گروه تلگرام رمزنگاری دارای رتبه برتر برای سیگنال ها در نظر بگیرید. با انجام این کار ، ارائه دهنده سیگنال رمزنگاری در طول روز راهنمایی های معاملاتی را برای شما ارسال می کند - متعاقباً به شما می گوید که چه سفارشاتی را به بروکر انتخابی خود بدهید.

برای دریافت بهترین سیگنال ارز دیجیتال وارد این لینک شوید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری