بازدید 14473

قیمت دلار در بازار امروز سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰/ کاهش دلار آزاد به کانال ۲۷

فعالان بازار ارز در چهارمین روز هفته، همچون دو روز گذشته، شاهد افت نرخ ارز به ویژه دلار در صرافی‌های بانکی و مجاز هستند. این در حالی است که در حال حاضر بهای دلار بازار آزاد نیز با افت مواجه شده است.
کد خبر: ۱۰۸۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ 16 November 2021

فعالان بازار ارز در چهارمین روز هفته، همچون دو روز گذشته، شاهد افت نرخ ارز به ویژه دلار در صرافی‌های بانکی و مجاز هستند. این در حالی است که در حال حاضر بهای دلار بازار آزاد نیز با افت مواجه شده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ بر این اساس در معاملات امروز (سه شنبه بیست و پنجم آبان ماه ۱۴۰۰) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ ۲۶۴۲۶ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل به نرخ ۲۶۹۵۹ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می‌شود که نسبت به روز قبل، ۲۱ ارزان‌تر شده است. این در حالی است که بهای دلار در معاملات امروز نسبت به نسبت به شروع هفته، بیش از ۹۰۰ تومان کاهش یافته است.

از سوی دیگر، هر اسکناس یورو در این صرافی ها، در حال حاضر به نرخ ۳۰۸۴۰ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل به قیمت ۳۱۴۶۳ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می‌شود که نسبت به روز دوشنبه، بدون تغییر است.

کاهش دلار آزاد به کانال ۲۷ هزار تومان

در حالی که طی روز‌های اخیر، نرخ دلار در بازار آزاد به محدوده ۲۸۹۰۰ تومان نیز رسیده بود، حال بر اساس مشاهدات میدانی از بازار آزاد ارز در محدوده میدان فردوسی تهران، هر اسکناس دلار آمریکا به رقم ۲۷۹۸۰ تومان رسیده است.

نرخ رسمی انواع ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی امروز (سه شنبه بیست و پنجم  آبان ماه ۱۴۰۰) نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۹ ارز کاهش و ۱۸ ارز افزایش یافت. نرخ ۹ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.

امروز هر دلار آمریکا ۴۲ هزار ریال، پوند انگلیس ۵۶ هزار و ۴۴۴ ریال و یورو ۴۷ هزار و ۹۵۶ ریال ارزش‌گذاری شد. بر پایه این گزارش، امروز هر فرانک سوئیس ۴۵ هزار و ۵۵۲ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۷۸۷ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۲۹ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۴۴۹  ریال، روپیه هند ۵۶۵ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۹ هزار و ۷ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۳ هزار و ۹۸۷ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۶ هزار و ۸۵۰ ریال، دلار هنگ‌کنگ پنج هزار و ۳۹۳ ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۲ ریال ارزش‌گذاری شد.  

همچنین، هر دلار کانادا ۳۳ هزار و ۵۵۲ ریال، دلار نیوزیلند ۲۹ هزار و ۶۳۶ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۷۵۴ ریال، لیر ترکیه ۴ هزار و ۱۷۵ ریال، روبل روسیه ۵۷۸ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۷ ریال، لیر سوریه ۱۷ ریال، دلار استرالیا ۳۰ هزار و ۹۰۸ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۶۷ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۸ هزار و ۹۶۱ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۷۹ ریال، کیات میانمار ۲۴ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۱۲۶ ریال، یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۸۵۷ ریال و دینار لیبی ۹ هزار و ۱۹۱ ریال تعیین شد.  

امروز در تابلوی بانک مرکزی هر یوان چین ۶ هزار و ۵۸۱ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۸ هزار و ۴۳۵ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۹۲ ریال، یک‌هزار وون کره‌جنوبی ۳۵ هزار و ۵۳۳ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۷۴۴ ریال، هر لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۳۲۰ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۵۷ ریال، افغانی افغانستان ۴۶۰ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷ هزار و ۸۰  ریال، منات جمهوری آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۳ هزار و ۷۷۶ ریال، سومونی تاجیکستان ۳ هزار و ۷۱۹ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۸۸  ریال قیمت خورد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس