شرط سازمان ليگ برای واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها

کد خبر: ۱۰۸۷۹۲۱
| |
6531 بازدید

روز گذشته نشست برخی از مدیران باشگاه‌ها به همران مسئولان سازمان لیگ و همچنین مهدی علی نژاد برای واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها برگزار شد.

در این نشست سازمان لیگ کمی از مواضع قبلی خود برای واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها کوتاه آمد و مقرر شد در صورتی که تضمین‌های لازم از سوی کارگزاری باشگاه‌ها بابت پرداخت 30درصد حق سازمان لیگ جهت درآمدزایی ارائه شود تبلیغات محطیلی به باشگاه‌ها واگذار گردد.

در این نشست که مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان هم حضور داشت مقرر شد تا ابتدا مراحل ارائه تضمینِ پرداخت توسط باشگاه‌ها ارائه و پس از بررسی اسناد و مدارک در این خصوص جمع بندی نهایی صورت بگیرد.

پیش از این مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال خواستار دریافت تبلیغات محیطی لیگ برتر شد و در ادامه باشگاه‌های دیگر لیگ نیز پیگیر این مساله شدند که در نهایت با تشکیل یک کارگروه مقرر شد این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
سلام پرواز
سفرمارکت
گزارش خطا
برچسب منتخب
# آتش بس غزه # خروج از ان پی تی # جنگ ایران و اسرائیل # عملیات وعده صادق 3 # مذاکره ایران و آمریکا # آژانس بین المللی انرژی اتمی # حمله آمریکا به ایران # حمله اسرائیل به ایران # مکانیسم ماشه # اسنپ بک
نظرسنجی
مهم‌ترین اولویت دولت چه باید باشد؟
الی گشت
آخرین اخبار