بازدید 7138

اعدام ۱۰ نیروی ارتش یمن توسط ائتلاف سعودی

نیرو‌های وابسته به ائتلاف سعودی ۱۰ اسیر از ارتش و کمیته‌های مردمی یمن را اعدام کردند که منجر شده درخواست‌هایی از سازمان ملل در زمینه محکومیت این جنایت و تحرک جدی و کارآمد برای تعقیب مرتکبان آن مطرح شود.
کد خبر: ۱۰۸۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۴:۲۲ 15 November 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، کمیته ملی امور اسیران در صنعا تیرباران ۱۰ اسیر از ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ساحل غربی این کشور را محکوم کرد.

این کمیته در بیانیه‌ای اعلام کرد: اعدام اسیران ما توسط ائتلاف سعودی اقدامی وحشیانه و خصمانه بود که با ساده‌ترین حقوق و اخلاق، و ارزش‌های انسانی و دینی مغایرت داشت و این دلیلی بر وحشی‌گری و جانی بودن آن مزدوران است.

در این بیانیه توضیح داده شده، تکرار جرایم اعدام اسیران دلیلی بر این است که رویکردی که کشور‌های ائتلاف سعودی و مزدورانشان از ابتدای جنگ در پیش گرفته‌اند برای انتقام از هر کسی است که مقابل اشغالگری آن و جنایت‌هایشان بایستد.

این کمیته از فرستاده سازمان ملل، سازمان ملل و دیگر نهاد‌های وابسته به آن در یمن خواست این جنایت را محکوم کرده و دست به اقدام فوری و کارآمد برای تعقیب مرتکبان آن جهت محاکمه‌شان بزنند و تدابیر لازم را برای حمایت از اسیران و حفظ حقوق‌شان لحاظ کنند.

کمیته ملی امور اسیران از تمام گروه‌های سیاسی و سازمان‌های محلی و تمام قبایل یمنی خواست تا این جنایت را محکوم و مرتکبان آن را رسوا کرده و به هر طریقی آن‌ها را تعقیب کنند تا به جزای کارشان برسند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار