بازدید 7943

انهدام سه مزرعه بزرگ کشت شاهدانه در هشترود

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هشترود از کشف و انهدام سه مزرعه بزرگ کشت گیاه شاهدانه در این شهرستان استان آذربایجان شرقی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵ 14 November 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سروان حسن موسی‌خانلو در جلسه مبارزه با مواد مخدر شهرستان هشترود گفت: از اول امسال تاکنون نزدیک به ۱۰ و نیم کیلو گرم گراس، ۷۹۰۰ بوته گیاه مخدر شاهدانه، بیش از چهار کیلوگرم تریاک و مقادیر دیگری از مواد مخدر صنعتی و سنتی از سوداگران مرگ کشف و ضبط شده است.

وی افزود: دستگیری ۹۰ نفر معتاد، هشت نفر خرده‌فروش و سه نفر قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان از طریق هوشیاری پلیس و همکاری مردم بوده است.

فرماندار هشترود نیز گفت: برای بهبود وضعیت جسمانی معتادان باید چهار مرحله کار انجام داد تا افراد گرفتار شده در چنگال مواد مخدر، بازتوانی خود را به دست آورند.

امین امینیان اظهار کرد: بهزیستی مکلف است برنامه‌های پیشگیری را با همکاری ادارات متولی اجرایی کند، وظیفه نیروهای نظامی و انتظامی در مقابله با سوداگران مرگ و وظیفه شبکه بهداشت نیز به همراه بهزیستی مشهود است و جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه آمار شیوع مواد مخدر غالبا در میان جوانان و میانسالان رو به رشد است و باید با تهیه و تدوین برنامه‌های مختلف، جلوی آسیب‌های مختلف برآمده از مصرف مواد مخدر را گرفت. ستاد مبارزه با مواد مخدر برای یاری‌گران زندگی اعتبارات ویژه‌ای در اختیار آموزش و پرورش قرار داده و امید است آموزش و پرورش برنامه‌های خوبی برای ریشه‌کنی مصرف مواد مخدر در بین ابواب جمعی خود داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار