بازدید 6654

رزمایش هوایی آمریکا با امارات، بحرین و اسرائیل

آمریکا پس از رزمایش هوایی که به تازگی برگزار کرده انجام رزمایش مشترک دریایی دیگر با امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی را پیگیر است.
کد خبر: ۱۰۸۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸ 13 November 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، گرگوری گیلت فرمانده ارشد نیروی هوایی آمریکا در خاورمیانه روز شنبه گفت که ایالات متحده می‌تواند یک رزمایش مشترک هوایی با اسرائیل، امارات و بحرین پس از رزمایش مشترکشان در دریای سرخ انجام دهد.

وی در نمایشگاه هوایی دوبی اعلام کرد که خدمه هوایی آمریکا همچنان در منطقه خواهند ماند درحالیکه سازمان دهندگان نظامی رقابت با چین و روسیه را به عنوان چالش بزرگ بعدی واشنگتن می‌دانند.

همچنین گیلت گفت که پس از خروج ایالات متحده از افغانستان در ماه اوت، حضور نظامی واشنگتن می‌تواند تعدیل شود. نیروی هوایی آمریکا یک پایگاه بزرگ در نزدیکی قطر دارد که بر عملیات ایالات متحده در افغانستان و همچنین عراق و سوریه نظارت داشت.

اظهارات فرمانده نیروی هوایی آمریکا مبنی بر احتمال برگزاری رزمایش مشترک هوایی با امضا کنندگان توافق ابراهیم درحالی است که رزمایش دریایی چند روز گذشته آن‌ها به اعتقاد برخی نوعی هشدار به ایران بوده است. همچنین رژیم صهیونیستی به تازگی دنباله رو برنامه تحریک آمیزی علیه برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار