بازدید 6943

دادگاه CAS برای پرونده سایپا و پیکان برگزار شد

داور چهارم در این جلسه اعلام کرد اشتباه از جانب او و ناظر بازی بوده که به دلیل شلوغی های کنار زمین متوجه یک تعویض اضافی تیم‌ پیکان نشدند
کد خبر: ۱۰۸۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵ 12 November 2021

دادگاه CAS جلسه رسیدگی به شکایت سایپا از رای کمیته استیناف در مورد بازی این تیم مقابل پیکان را به صورت آنلاین برگزار کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، جلسه رسیدگی به شکایت باشگاه سایپا از رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، امروز به صورت آنلاین برگزار شد و غلامرضا رفیعی و حمیرا اسدی از طرف فدراسیون، صابر سروش و ملیح زاده به عنوان وکلای باشگاه سایپا و همچنین ناصر ارضی و ویتوس درانگاس به عنوان وکلای باشگاه پیکان در این جلسه شرکت کردند.

برابر با شنیده‌ها، داور چهارم بازی پیکان و سایپا نیز به عنوان شاهد در این جلسه حاضر شد و توضیحات خود را ارائه کرد. داور چهارم در این جلسه اعلام کرد اشتباه از جانب او و ناظر بازی بوده که به دلیل شلوغی های کنار زمین متوجه یک تعویض اضافی تیم‌ پیکان نشدند اما این بازیکن تنها یک دقیقه و چند ثانیه در زمین حضور داشت و بازیکن فاقد صلاحیت تلقی نمی شد.

قرار است دادگاه CAS پس از بررسی دفاعیات، رای نهایی را صادر کند. در این جلسه وکیل سایپا تقاضای وقت اضافه کرد که مورد تایید قاضی قرار نگرفت.

در جریان لیگ بیستم پیکان مقابل سایپا شش تعویض انجام داد و باشگاه سایپا به کمیته انضباطی شکایت کرد، ابتدا نتیجه بازی ۳ بر صفر به سود سایپا اعلام شد اما در ادامه، کمیته استیناف این رای را برگرداند. سایپا هم پرونده را به دادگاه CAS کشاند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم