بازدید 7457

کشف ۲ میلیارد طلا و زیور آلات از سارقان مامور نما

کد خبر: ۱۰۸۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲ 11 November 2021

باند چهار نفره سارقان زورگیر و خشنی که در پوشش مامور اقدام به سرقت طلا و زیورآلات منزل می کردند، متلاشی شد.

به گزارش خراسان، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان در تشریح این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت طلا از منازل تحت پوشش مامور در شهر کرمان، کارآگاهان دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی با کار شبانه روزی خیلی زود به سرنخ هایی دست یافتند.

سرهنگ یدا... حسن‌پور افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی، هویت عاملان این سرقت ها را که اعضای یک باند چهار نفره بودند، شناسایی و طی رصد اطلاعاتی فعالیت آن ها، متهمان را در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی درباره شگرد سارقان اظهار کرد: متهمان در ساعت های قبل از ظهر که اطمینان حاصل می کردند فقط خانم خانواده در منزل حضور دارد، با عنوان مامور و ادعای اجرای حکم بازرسی وارد منزل می شدند و سپس با توسل به زور و تهدید با چاقو اقدام به سرقت طلا، زیور آلات و وسایل گران قیمت و کم حجم و قابل حمل می کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان افزود: این دزدان خشن در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به هفت فقره سرقت به عنف طلا و وسایل گران بهای منزل به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

وی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی، با بیان این که پلیس با همه توان در زمینه تامین نظم و امنیت و ارتقای احساس امنیت شهروندان تلاش می کند، از شهروندان خواست از افرادی که تحت پوشش مامور به در منزل مراجعه می کنند، حتما کارت شناسایی درخواست کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست