بازدید 8442

اعلام اسامی شهرهایی که دوربین ثبت تخلف دارند

کد خبر: ۱۰۸۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶ 10 November 2021

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا شهرهایی که در آنها دوربین ثبت تخلفات رانندگی وجود دارد را اعلام کرد.

به گزارش مهر، سردار سید کمال هادیانفر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اسامی شهرهایی که در آنها دوربین ثبت تخلف وجود دارد، اظهار کرد: در شهرهای تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز و ساری دوربین‌های ثبت تخلف وجود دارد که در تهران وضعیت خوبی از بابت تعداد دوربین‌ها داریم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در شهرهایی که دوربین ندارند، تخلفات رانندگی به چه صورت ثبت می‌شوند، گفت: افسران ما در شهرهایی که دوربین ندارند هستند و تخلفات را ثبت می‌کنند و اعمال قانون دستی انجام می‌شود.

هادیانفر با اشاره به مباحث مطرح شده در مجلس شورای اسلامی مبنی بر مخالفت مجلس با «صدور قبض جریمه» توسط سربازان و افسران راهور گفت: در گذشته ۱۰ سال به پلیس اجازه داده بودند که درجه داران با ۱۰ سال سابقه و همچنین سربازانی که دارای لیسانس هستند به پلیس برای اعمال قانون در خیابان‌ها کمک کنند. با توجه به اینکه این ۱۰ سال تمام شده بود، ما درخواست تمدید ۵ سال دیگر این موضوع را داشتیم که در صحن مجلس شورای اسلامی تصویب نشد.

رئیس پلیس راهور ناجا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا در ۱۰ سال گذشته پلیس تجهیزاتی را تأمین نکرده است تا از درجه داران و سربازان برای اعمال قانون در خیابان‌ها کمک نگیرد، گفت: برابر ماده ۳ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مسئول توسعه دوربین‌ها در راه وزارت راه و در شهرها شهرداری‌ها هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر