بازدید 4788
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا:

امکان فک رهن اسناد خودرو‌های فاکتورشده سایپا فراهم شد/ مشتریان پس از تسویه حساب برای فک رهن اقدام کنند

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برقراری امکان فک رهن اسناد خودرو‌های فاکتورشده سایپا خبر داد و گفت: مشتریان محصولات سایپا که در طرح‌های پیش‌فروش و فروش فوری منتخب شده و خودرو‌های آنان فاکتور شده، پس از تسویه حساب می‌توانند نسبت به فک رهن اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۸۶۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱ 09 November 2021

امکان فک رهن اسناد خودرو‌های فاکتورشده سایپا فراهم شد/ مشتریان پس از تسویه حساب برای فک رهن اقدام کنند

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز سیدجواد سلیمانی افزود: این اقدام به‌دنبال تقاضای مشتریان محترم محصولات گروه خودروسازی سایپا و همچنین موافقت و صدور مجوز از سوی كمیته خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته و این امكان را در اختیار خریداران محصولات سایپا قرار می‌دهد تا پس از تسویه حساب نسبت به فك رهن اقدام كنند.

به گفته وی با اجرایی شدن این تصمیم، امكان خرید و فروش محصولات عرضه شده در طرح‌های قرعه‌كشی فراهم می‌شود و مالكان این خودروها می‌توانند نسبت به فروش آن در بازار اقدام كنند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح كرد: مقرر شده اسناد ترهین آن دسته از مشتریانی كه در طرح‌های فروش فوق‌العاده و یا پیش‌فروش ثبت‌نام كرده‌اند، پس از تسویه حساب آزاد شود.

سلیمانی ادامه داد: مشتریان محصولات سایپا می‌توانند از روز چهارشنبه ۱۹ آبان‌ماه با مراجعه به نمایندگی‌های ثبت‌نام كننده و یا وب‌سایت اینترنتی سایپا نسبت به ثبت درخواست و پرداخت وجه باقیمانده اقدام كنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار