بازدید 4474
۱

۳۲ هزار نفر دیگر در انگلیس به کرونا آلوده شدند

وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس اعلام کرد در شبانه روز گذشته ۳۲ هزار و ۳۲۲ نفر دیگر در این کشور به ویروس کرونا آلوده شدند.
کد خبر: ۱۰۸۶۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۴ 09 November 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از لندن، وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس اعلام کرد در شبانه روز گذشته ۳۲ هزار و ۳۲۲ نفر دیگر در این کشور به ویروس کرونا آلوده شدند و شمار مبتلایان قطعی به این ویروس را به ۹ میلیون ۳۳۳ هزار و ۸۹۱ نفر رساندند.

وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس همچنین اعلام کرد در شبانه روز گذشته ۵۷ بیمار کرونایی دیگر در این کشور جان باختند. با احتساب قربانیان جدید، شمار جان باختگان کرونا در این کشور به روایت دولت به ۱۴۱ هزار و ۸۶۲ نفر رسید.

دولت انگلیس فقط بیماران کرونایی را که ۲۸ روز پس از ابتلا به کرونا جان ببازند قربانی کرونا محسوب می‌کند.

مرکز ملی آمار انگلیس سه هفته پیش با استناد به گواهی‌های فوت صادر شده، شمار جان باختگان کرونا در این کشور را بیش از ۱۶۳ هزار نفر اعلام کرد.

حدود ۹ هزار بیمار کرونایی هم در بیمارستان‌های این کشور بستری اند.

انگلیس نخستین کشوری بود که واکسیناسیون کرونا را آغاز کرد، با وجود این به عقیده کارشناسان بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی به پشتوانه واکسیناسیون موجب شده است برغم اینکه اغلب افراد کشور واکسن ضد کرونا دریافت کردند، انگلیس با جمعیت حدود ۶۷ میلیون نفر پس از کشور‌های پر جمعیت امریکا، هند و برزیل چهارمین کشور دارای بیشترین مبتلایان قطعی به کووید ۱۹ در جهان باشد.

عفونت با ویروس کرونا یا کووید-۱۹، برای نخستین بار در اواخر سال ۲۰۱۹ در چین گزارش شد و به سرعت شیوع یافت و موارد ابتلا به آن افزایش یافت. با گذشت مدت زمان بسیار کوتاهی، موارد ابتلا به عفونت با ویروس کرونا در اکثر کشور‌های جهان مشاهده شد و به همین خاطر سازمان بهداشت جهانی در مارس سال ۲۰۲۰ پاندمی (همه گیری) این ویروس را اعلام کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
انگلیسی یکی از بالاترین نرخ های واکسیناسیون را دارد، این همه مبتلا و ادامه فوتی ها واقعا جالب، اقایون واکسن فروش به مردم توجه کنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل