بازدید 17737
۷
گلایه های مدیرعامل آبی‌ها در دیدار با پیشکسوتان

حمله آجورلو به رمالی و جادوگری در فوتبال ایران

من می‌خواهم کار اقتصادی انجام دهم، چه کسانی بهتر از شما که با هم این کار را انجام دهیم. ما می‌خواهیم کار تجاری کنیم. فوتبال حرفه‌ای صنعت است. فوتبال حرفه‌ای ایران اما مسخره است.
کد خبر: ۱۰۸۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ 08 November 2021

مصطفوی آجورلو در جلسه با پیشکسوتان باشگاه استقلال اظهار داشت: من برای حرف زدن نیامدم، آمدم که با هم کار کنیم. ما به هیچ وجه قرار نیست خیریه درست کنیم و در فضای مجازی بگوییم فلانی این مشکل را دارد و بیایید کمک کنیم. ما قرار نیست یتیم‌خانه درست کنیم و کسانی بگویند ما قرار است پول بیاوریم و بالای سر پول‌مان باشیم. باشگاه استقلال به حدی ثروتمند است و بزرگ دارد که بتواند تولید ثروت کند.

وی افزود: کار فنی صفر تا صد بر عهده فرهاد مجیدی است و ان‌شاءالله به او اعتماد و قهرمانی در لیگ و ستاره سوم را از او طلب کنیم. برای اینکه به قهرمانی داخلی فکر کنیم ما باید امروز یک تصمیم بگیریم. اولاً اینکه به هیچ وجه با یکدیگر دعوا نداشته و با هم رفیق باشیم. اگر هدایت فنی تیم را به فرهاد مجیدی تقدیم کردم همه یکصدا از او حمایت کنیم. عیبی ندارد منتقد باشیم، اما در خانه خودمان. برای قهرمانی باید یکصدا باشیم. ما برای قهرمانی به حمایت شما از نظر فنی نیاز داریم. مبادا حریف از اختلاف ما سوءاستفاده کند و به تیم ما آسیب بزند. حریف محترم است و شبانه‌روز فکر می‌کند که تیم ما را به‌هم بزند. حق حریف است که به این موضوع فکر کند، اما ما باید همدل و همکلام از تیم حمایت کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: خدا را شکر وضع دوستان خوب است، ولی برای استقلال بد است که در فضای مجازی تصویری بیاید از کسی که وضعش بد است. من دو کار می‌خواهم انجام دهم. آقای نامداری از دوستان خوب من است و از او یک خواسته داشتم، آنهم اینکه یک زمین خوب پیدا کند و 200 واحد برای پیشکسوتان به قیمت تمام شده بسازد. آنهایی که دارند برای فرزندان‌شان باشد و کسانی که ندارند برای خودشان استفاده کنند. هیچ سودی هم از پیشکسوتان نگیرد تا دیگر نشنویم کسی از پیشکسوتان خانه ندارد. 

وی ادامه داد: من می‌خواهم کار اقتصادی انجام دهم، چه کسانی بهتر از شما که با هم این کار را انجام دهیم. ما می‌خواهیم کار تجاری کنیم. فوتبال حرفه‌ای صنعت است. فوتبال حرفه‌ای ایران اما مسخره است. به ما می‌گویند تبلیغات محیطی را به شما نمی‌دهیم، چون تیم‌های دیگر ضعیف هستند. مگر دیگران دارایی‌شان را با استقلال تقسیم می‌کنند. 40 سال از بغل استقلال برند ساختند و برای خودشان امکان و زندگی ساختند، ولی استقلال زمین تمرین ندارد. من باید به وزارت دفاع بروم و سر کج کنم و بگویم به من زمین بدهید 10 روز دیگر بازی‌ها شروع می‌شود، بعد به من می‌گویند چهار نفر دختر با موهای آنطور آمده‌اند در و دیوار آنجا را گرفته‌اند به شما زمین نمی‌دهیم برای اینکه اینجا «فلان» می‌شود. این دخترها چه کسانی هستند؟ دختران من هستند. دختران تو هستند. به «من» زمین ندادند. من که اسم رفیقم حسن طهرانی‌مقدم است. گفتم این شخص استقلالی است. من را نمی‌شناسید، ولی به حرمت او بدهید، تیم ما 10 روز دیگر بازی دارد، اما به من زمین تمرین ندادند. بعد از آن رفتم سراغ رفیق خوب ارامنه‌ام. در را باز کردند و من را پناه دادند. بد به حال آنهایی که می‌گویند ما بزرگ هستیم، کجاست بزرگی‌تان که استقلال را کوچک کردید؟!

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: استقلال بزرگ است. من طبعم بزرگی است و در جبهه و جنگ یاد گرفتم که مثل بسیجی‌ها دریادل باشم. گفتم نه تنها من از تبلیغات محیطی ببرم، بلکه تیم‌های دیگر هم نفع ببرند و به آنها راه را نشان دادم. من آرش برهانی را از شهرداری کرمان گرفتم. هشت تومان به باشگاهش دادم و 12 تومان هم به خودش. سه سال با او قهرمان شدم و پز دادم و بعد یک میلیارد و 200 میلیون تومان او را  فروختم. این هنر فوتبال است. چرا ما باید فقیر باشیم؟ برای اینکه ما همصدا نیستیم و قهر می‌کنیم. من نه شب دارم و نه روز. قرار هم نیست با شما عکس گرفته و بزرگ شوم. من کوچک همه استقلالی‌ها هستم. هیچکس هم حق ندارد چیزی را برای خودش سند بزند. استقلال برای استقلالی‌هاست. من شش ماه یا یک سال میهمان استقلالی‌ها هستم و تا روزی که هستم هیچ چیزی را با اقتصاد و آینده استقلال برای خودم گره نمی‌زنم که بروم و بیایم. یک سال یا دو سال کار می‌کنم و دیگر نمی‌آیم. کار برای استقلالی‌هاست. کار برای مومنی، خسرو حیدری و ... است. این همه باشگاه بزرگ دارد، چرا من را با 40 سال سابقه مدیریت می‌آورید. باید با خودتان تفاهم کنید.

آجورلو گفت: شنیدم قبلاً مذاکره کرده بودند تا اسپانسر سرمربی تیم را انتخاب کند، اما ما کار فنی را به سرمربی سپردیم و نه به رختکن می‌رویم و نه در انتخاب بازیکنان دخالت می‌کنیم. به من گفتند کادر فنی موسوی را نمی‌خواهد، اما من گفتم بد عهدی از سمت ما بوده است و اگر کادر فنی نمی‌خواهد پولش را من می‌دهم، چون بدعهدی از سمت ما بوده است. اینکه کادر فنی نخواسته است من هم بد اخلاقی کنم، اینطور نیست. روزی من را به سمت یک نفر به اسم یک آدم عارف بردند، اما وقتی دیدم «رمال» است، گفتم طرف تیم من نیا. فوتبال نه جای دلال است و نه رمال. کسانی که فکر می‌کنند با رمال بزرگ هستند، کوچک هستند! فوتبال ایران حقش در زمین مشخص می‌شود. هر کسی ببرد در زمین مشخص می‌شود. من امیدوارم فرهاد مجیدی قهرمانی را نه تنها در کشور بلکه در آسیا بیاورد.

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: من پیشنهاد می‌دهم یک تعاونی پیشکسوتان ایجاد کنید و خانه‌تان را از نامداری بگیرید. مسائل اقتصادی هم بر عهده آقای عبدی.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ما فقط اسم مسلمانی داریم...
با سلام و احترام آفرین ،آفرین،آفرین سردار عزیز جناب آقای آجرلو امید وارم همیشه سایه بزرگیتون بالای سر تیم استقلال باشد.خداوند به شما عمر طولانی اعطا بفرمایند.واقعا" بیانات تون بسیار زیبا بود و لذت بردم به امید موفقیت تیم محبوب استقلال و شادی دل هوارادان فهیم این تیم.
حالا پرس پول لیسی ها فردا جمع میشند و فحش به وزیر میدهند...
پولی که از بیت المال باشد حرام است و از جیب مردم بیچاره هزینه می کنند که این پول حق یتیم - مادران سالخورده و پدران که برای هزینه درمان مانده اند
درود بر شما. امیدوارم موفق باشید
شبانه‌روز فکر می‌کند که تیم شما را به‌هم بزند؟
کافر همه را به کیش خود پندارد
شما خودتون برای خودتون کافی هستید نیاز به فکر کردن ندارید
دو تا جمله این متن رو نمیشد به هم چسبوند و ربط داد این حرفا چیه
انگار هر سطرشو از یه روزنامه زرد دراوردن پشت هم چسبوندن
مرد حسابی با اینهمه حرفای متفرقه اصل حاشیه است بفکر تیمت باش بجای این شعارا
باید بسیار خوشحال باشیم همچین مردی مدیریت استقلال را به عهده گرفته است .ضمنا از هموطنان ارامنه ام بسیار سپاسگزارم انشالله دوباره بزرگی تیم آرارات را شاهد باشیم .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل