بازدید 17236

آخرین آمار کرونا در ایران تا هفدهم آبان/ ۱۴۰ بیمار دیگر بدورد حیات گفتند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۹۴ میلیون و ۹۸۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۸ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۶۶۹ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۸۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ 08 November 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۵ میلیون و ۳۱۹ هزار و ۷۹۵ دوز اول و ۳۹ میلیون و ۴۶۵ هزار و ۹۵۸ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۱۹۸ هزار و ۶۳۴ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۹۴ میلیون و ۹۸۴ هزار و ۳۸۷ دوز واکسن در ایران که ۷۸۳ هزار و ۱۱۴ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۳۴۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۱۱۶۴ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۵ میلیون و ۹۹۶ هزار و ۱۵۵ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۴۰ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۲۷ هزار و ۴۳۹ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۶۱۵ هزار و ۴۶۰ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۶۶۹ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۶ میلیون و ۳۹۱ هزار و ۷۷۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۹۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۰ شهر در وضعیت زرد و ۱۰۰ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. همچنین بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۸ درصد؛ وضعیتی تقریبا مشابه میانگین جهانی.

 

 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
پسی کی بالاخره فوتی ها زیر 100 میشه؟
پاسخ ها
ایرج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
اگه دقت کنی اون آمار وضعیت شدید که هروز حدود 30چهل تا کم میشه جوابتو میگیری
مخبر خیر نبینی، نمکی انشا الله که خیر نبینی،..... خیر نبینی که دل ما را غصه دار کردید
آدم اگر می‌خواهد در جایی هم مخالفت کند باید حساب شده باشد وآینده نگر!!! نمونه اش همین عین الله خودمان و دوستانشان یک نامه امضا کردند در عوض از شهرداری تا وزارت بهداشت را قرق کردند حالا چند صد هزار نفر هم این وسط بمیرند!! مگر چه اتفاقی می‌افتد!؟
در مورد واکسن فایزر وسایر واکسن‌های معتبر که کوتاهی شد امیدوارم لااقل از قرصهای تولیدی این شرکت‌ها محروم نباشیم و اواره و سرگردان ناصر خسرو و این کشور و ان کشور برای قرص نباشیم!!! خیلی زشت است که مردم مثل واکسن که به ارمنستان و کردستان عراق می‌رفتند برای قرص هم راهی این کشورها شوند!!! با جان مردم بیش از بازی نکنید!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
فعلا بذار آمار کشور آمریکا بیاد پایین بعد چشم
ناشناس
| Canada |
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
ساندیسخور ضد آمریکایی حقوقت چنده که هرروز میای تو تمام سایتها شروع میکنی با یه ادبیات تکراری به همه مردمی که مخالف امثال شماها فکر میکنن تیکه میندازی
صفحات تاریخ صفحات سفیدی است که مسئولین امضا خودشان را در آن به یادگار می‌گذارند و وقتی به این صفحات نگاه میکنی بعضی وقتها به امضاهای زشتی بر میخوری که قابل فراموش شدن نیست!!!
در اثر سهل انگاری که رخ داد خیلی از مردم میهنمان داغدار شدند که واقعا می‌توانست چیز متفاوتی رقم بخورد کافی بود از همان دی وبهمن پارسال همگام با کشورهایی که ساختار بهداشتی پیشرفته دارند ما هم واکسیناسیون را شروع میکردیم ومنتظر تولید داخل نمی نشستیم!! حال دیگر کار از کار گذشته ولی یاد وخاطره این عزیزان آزار دهنده!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
ننگ بر باعث و بانیش
نوری
| Canada |
۰۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
منتظر تولید داخل نبودیم !!!
ارز کافی نداشتیم واکسن بخریم
حالا جاهای بیشتری تولید میکنن دست زیاد شده !!! ارزون شده
بدرود نه بدورد!
بدرود حیات
سلام لطفا واکسن بزنین ملت خوب ایران ،، وقتی واکسن زدم یاد عزیزانی افتادم ک چقد دوسشون داشتیم رفتن ک رفتن تموم شد دیگ و در آخر چقد آزار دهنده شد . مرسی
بعد از موج ششم
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # قیام 15 خرداد