بازدید 12013
۶

مرگبارترین بزرگراه‌های تهران در حوادث رانندگی

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هر دو روز سه نفر در حوادث رانندگی پایتخت جان خود را از دست می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۸۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲ 08 November 2021

به گزارش «تابناک»، سرهنگ علی همه خانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه یکی از دغدغه های پلیس در حوزه اطلاع رسانی، فرهنگ سازی از طریق رسانه ها و مدیوم های مختلف است، گفت: در تلاشیم تا از این طریق بتوانیم در بحث آموزش و فرهنگ ترافیک به کاهش آمار تلفات برسیم اما متاسفانه گویا مردم در خصوص مباحث ترافیکی و به خصوص کاهش تخلفات که منجر به کاهش تصادفات و در نتیجه تلفات می شود، چندان توجه خاصی ندارند.

وی با بیان اینکه مردم حوادثی را که در مقابل چشمشان رخ می‌دهد، جدی نمی‌گیرند، اظهارکرد: جای سوال است که چرا مرگ هفته ای ۱۰ نفر از شهروندان بر اثر تصادف درتهران جدی گرفته نمی‌شود؟

وی درباره آمار تصادفات شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ در سطح معابر شهر تهران نیز گفت: اداره تصادفات پلیس راهور اعلام کرده که هر دو روز تعداد سه نفر از شهروندان در اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند و بر این اساس حدود ۴۶ درصد از متوفیان حوادث رانندگی سطح معابر تهران مربوط به موتورسیکلت سواران و  ۳۹ درصد عابرین پیاده و ۱۵ درصد راننده و سرنشین خودرو بودند که با رعایت قانون و ایمنی در رانندگی می توانستند امروز کنار خانواده شان باشند.

همه خانی ادامه داد: آمار پلیس در بحث تصادفات بزرگراهی حاکی از آن است که ۵۳ درصد تصادفات فوتی در معابر بزرگراهی شهر تهران به وقوع پیوسته که به ترتیب بزرگراه آزادگان، بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه لشگری و بزرگراه امام رضا (ع) بیشترین حوادث رانندگی را دارا هستند.

وی افزود: عدم توجه به جلو که بخشی از آن مرتبط با ماجرای خطرناک استفاده از موبایل حین رانندگی است و هر مساله دیگری که ایجاد حواس پرتی وعدم تمرکز حین رانندگی کند، مدام بر این آمار متاثر کننده می افزاید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۶
قانون با حادثه سازها با مساهل و ملاطفت برخورد می کند. راننده ای که در اثر بی احتیاطی و تخطی از قوانین زندگی یک فرد را می گیرد (می توانید درک کتید از بین رفتن یک زندگی یعنی چه؟) باید برای همیشه از داشتن گواهی رانندگی محروم شود. این حداق
به فکر روشنایی بزرگراه ها باشید نه دوربین گذاشتن و زدن جیب مردم
وای آزاد راه قم کاشان اصفهان!!!!!به نظرم بدترین مکان برای رانندگی در شب است تاریکه تاریک و در بسیاری از جاهاش بدون شبرنگ و علائم راهنمایی که اگر حتی نور چراغ ماشین هم خوب باشه جاده را گم میکنی !!!همین یک ماه پیش خواهرم به خاطر حضور یک سگ در جاده تصادف شدید کرد پریشب هم نزدیک بود من به خاطر سگ تصادف کنم سرعت خواهرم 120 و من 110 بود اگر 120 داشتم الان نبودم که اینارو نمینوشتم !!!!به نظرم سرعت بالای 100 در این جاده مرگبار اشتباه است
به نظر من نیروی انتظامی در واقع و از صمیم قلب مدافع رانندگان خطاکار و خلاف کار است فرض کنید که هیچ راننده ای از مقررات راهنمایی و رانندگی عدول نکند و تخلف نکند انوقت دولت و نیروی انتظامی درامدهای میلیاذدی خود از جریمه ها را از کجا به دست میاورد و ایضاًقضات و وکلای نامحترم که از راه پرونده های تصادفات خرج روزانه خود را درمی اورند وایضاً تعمیرکاران خودروها شامل صافکارها و نقاشی خودرهای تصادفی و غیره و غیرهولی به امید خدا و کوری چشم شیطان در ایند نزدیک البته با چند سال تاخیر ان هم به علت مخالفت کسانی که نان و روغ شان در تصادفات بیشتر است خودرو های خودران وارد کشور می شود و دکان این آقایان بسته می گردد به امیدآن روز واجر شدن نان تمامی سازمان ها و ارگان ها و افرادی که از محل تصادفات برای خود جیب گشادی دوخته اند
موتوری ها رو باید کشت
روشی که در این تحلیل برای تعیین بزرگراههای حادثه‌خیز مطرح شده است از نظر علمی واجد اشکال است چرا که در آن موضوع متغیرهای مداخله‌گر مد نظر قرار نگرفته است. بنابراین مهندسان نباید برنامه‌های اجرایی خود را متمرکز بر چنین تحلیلهایی کنند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان