بازدید 21875
۵

آمار عجیب درباره ۱۳ انتصاب وزیر جهاد کشاورزی!

وزارت جهاد کشاورزی هنوز در برابر اعتراض عده‌ای از کارکنان این وزارتخانه به انتصابات وزیر جدید، واکنش نشان نداده است.
کد خبر: ۱۰۸۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳ 08 November 2021

به گزارش «تابناک»، روزنامه جمهوری اسلامی در ستون خبرهای ویژه خود به اعتراضات علیه انتصابات اخیر در وزارت کشاورزی اشاره کرده است.

این روزنامه نوشت: وزارت جهاد کشاورزی هنوز در برابر اعتراض عده‌ای از کارکنان این وزارتخانه به انتصابات وزیر جدید، واکنش نشان نداده است. کارکنان معترض می‌گویند از ۱۳ انتصاب که وزیر جدید[سید جواد ساداتی نژاد] انجام داده ۱۲ مورد آن از افراد خارج این وزارتخانه بوده که سه مورد از آنها فامیلی است. انتظار اینست که آقای وزیر در مورد صحت و سُقم این ادعا روشنگری نماید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۲
انتشار یافته: ۵
خب فامیل هاتو می بردی سر زمین کار میدانی کنند و نه داخل وزارتخانه
اصل اول اصولگرایی این است که جواب هیچ کس رو نده
اگر افراد کاردانی را از خارج از وزارت آورده باشد مشکلی نیست. مشکل اینجاست که در عوض کردن رییس سازمان های زیرمجموعه وزارت جهاد خیلی تعلل کرده. در زمان روحانی هم رییس بعضی سازمانها با وقاحت کامل از برادرزاده تا فرزند باجناق و کلی فامیل های دیگرشان را براحتی استخدام و سپس به ادارات بهتر منقل کردند و آب از آب تکان نخورد. و در این دولت هم همچنان فعالند کلا حزب باد هستند.
بنظرم با توجه به حجم فساد حاکم بر وزارت جهاد کشاورزی در دولت قبلی بهترین کار انتصاب افرادی از بیرون وزارت است. البته انتساب افراد فامیل توجیه پذیر نیست
گویا این انتصابات جدید (فامیلی) در دولت آقای رئیسی به معضلی تبدیل شده که هر خدمتی را تحت شعاع قرار میدهد . خدمت برادر رئیسی باید عرض کنم خیلی ها به شما بابت انتصابتان به ضد فساد بودنتان رای دادند . برادر خرابمان نکن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست