بازدید 9908
۱

وزیر کشور وارد اراک شد

وزیر کشور دوشنبه ۱۷ آبان‌ماه وارد اراک شد و در پاویون دولت این کلانشهر مورد استقبال رسمی مسئولان استان مرکزی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۸۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۰ 08 November 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، احمد وحیدی برای شرکت در آیین تودیع و معارفه استاندار مرکزی به اراک سفر کرده است.

حضور در گلزار شهدای اراک و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، دیدار با آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک و شرکت در نشست شورای اداری استان و معارفه استاندار جدید از برنامه‌های سفر وزیر کشور به دیار آفتاب است.

قرار است در نشست شورای اداری استان، «فرزاد مخلص الائمه» به عنوان استاندار جدید مرکزی معرفی شود.

اعضای هیات دولت، چهارشنبه گذشته پس از بررسی برنامه‌ها و سوابق اجرایی و مدیریتی استانداران پیشنهادی وزارت کشور، فرزاد مخلص‌الائمه را برای سکانداری استانداری مرکزی برگزیدند.

دکتر «فرزاد مخلص‌الائمه» متولد سال ۱۳۵۱ شهرستان اراک است که پیش از این در مسئولیت‌های مختلفی در سازمان بازرسی کشور از جمله معاون برنامه‌ریزی و امور مجلس سازمان بازرسی فعالیت داشته است.

ارتباط موثر و تعامل فراگیر با بخش‌های مختلف از جمله بدنه قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی، اشراف مناسب نسبت به مسائل استان مرکزی، ارتباط با جوانان و چهره‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی کشور از جمله ویژگی‌هایی است که در خصوص استاندار جدید استان مرکزی عنوان شده است.

مخلص الائمه دارای مدرک دکتری در رشته مدیریت و آینده پژوهی است و تالیفات گوناگونی در باب اقتصاد صنعتی و حوزه انرژی در کارنامه خود دارد.

آینده نفت و تأثیر آن بر امنیت اقتصادی جمهوری اسلامی ایران، پیامدهای اقتصادی نقطه اوج نفت، جایگاه عملیات روانی در فرآیند تحریم نفتی جمهوری اسلامی ایران، نسبت آرمان گرایی و واقع گرایی در آینده پژوهی اسلامی تنها بخشی از تالیفات مخلص الائمه در حوزه اقتصاد صنعتی و انرژی است.

مخلص الائمه جانشین سید علی آقازاده شده است. آقازاده مهرماه ۹۶ استاندار مرکزی شد.

استان مرکزی که به واسطه جای دادن صنایع مهم و استراتژیکی در خود به ‌عنوان پایتخت صنعتی ایران شناخته می‌شود و در سال ۵۶ بر اساس تقسیمات کشوری با مرکزیت اراک به استان مستقل تبدیل شده و با مساحتی معادل ۲۹ هزار ۵۳۰ کیلومترمربع حدود ۱٬۸۲ درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده است.
بر اساس آخرین تقسیمات کشوری، استان مرکزی دارای ۱۲ شهرستان، ۲۳ بخش، ۳۲ شهر و ۶۶ دهستان است که بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
اراک چرا مسکن ملی ندارد جناب وزیر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار