بازدید 5855

فولاد دست به دامن نکونام شد، کالدرون در آب‌نمک

کد خبر: ۱۰۸۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱ 07 November 2021

باشگاه بحران زده فولاد خوزستان که لیگ بیست و یکم را با مدیریت گرشاسبی بازنشسته و سرمربیگری ویسی استارت زده، حالا بعداز تنها چهار هفته پی به اشتباه خود در تغییرات مدیریتی‌اش برده است و حالا در صدد جبران برآمده اما بعید است دیگر جواد نکونام به پیشنهاد این تیم پاسخ مثبت بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی، فولادی‌ها که با تصمیم اشتباه مدیران کارخانه سرمربی و مدیرعامل موفق خود را عوض کردند، حالا در لیگ ایران به رده های پایین جدول چسبیده اند و کابوس آغاز لیگ قهرمانان آسیا را هم در پیش دارند.

فولادی‌ها که پیشنهاد مالی نکونام را رد کرده بودند، حالا دوباره سراغ مربی فصل گذشته خود رفته اند. اما بعید است نکو به پیشنهاد جدید این تیم پاسخ مثبت بدهد چراکه بسیاری از بازیکنان اصلی این تیم جدا شده اند.

فولاد خوزستان در چهار هفته آغازین لیگ بیست و یکم با یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست و چهار امتیاز در رتبه دوازدهم جدول جای گرفته و همین موضوع سبب قطع همکاری باشگاه فولاد خوزستان با عبدالله ویسی شد.

به گزارش طرفداری، مدیران فولاد به دنبال این هستند که هرچه سریع تر جایگزینی برای عبدالله ویسی پیدا کنند و فولاد سرمربی جدید خود را بشناسد. شنیدیم گابریل کالدرون و مجتبی حسینی گزینه های اول فولاد بودند اما باشگاه پیکان برای مجتبی حسینی بند فسخ 5 میلیاردی دارد و همین موضوع سبب شد تا او از لیست گزینه ها حذف شود. بعد از حذف مجتبی حسینی، حالا علاوه بر نام کالدرون نام جواد نکونام نیز برای سرمربی گری فولاد مطرح شده است. فولاد فصل گذشته با جواد نکونام توانست قهرمان جام حذفی شود.

اما به نظر می رسد کالدرون به نیمکت فولاد نزدیک تر باشد چرا که همین حالا دستیار کالدرون مربی فولاد است و مذاکراتی با این سرمربی آرژانتینی صورت گرفته.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی