بازدید 7244

کره شمالی رزمایش توپخانه‌ای انجام داد

نیروهای مکانیزه توپخانه ارتش کره شمالی با انجام یک رزمایش به طور رقابتی اهداف دشمن فرضی را گلوله باران کردند.
کد خبر: ۱۰۸۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵ 07 November 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز یکشنبه گزارش داد که نیروهای مکانیزه ارتش تمرینات آتش توپخانه‌ای را به عنوان بخشی از تلاش برای تقویت توان دفاعی این کشور برگزار کرده‌اند.

در این رزمایش، به محض صدور دستور شلیک از سوی فرماندهان یگان‌های ترکیبی، توپخانه‌ها برای انهدام دشمن فرضی، به طور رقابتی هدف را گلوله‌باران کردند.

این رزمایش دیروز شنبه و در حالی انجام شد که کره شمالی بارها از استانداردهای دوگانه غرب که اقدامات نظامی پیونگ یانگ را محکوم می‌کند اما به رزمایش‌های نظامی واشنگتن-سئول واکنش نشان نمی‌دهد؛ انتقاد کرده است.

برخی تحلیلگران مدعی هستند که پیونگ یانگ به دنبال عادی جلوه دادن اقدامات دفاعی خود است تا به این ترتیب، جامعه جهانی را به پذیرش برنامه‌های هسته‌ای و موشکی خود مجاب کند.

این در حالی است که یک هفته پیش، نیروهای هوایی کره جنوبی و آمریکا در بحبوحه تنش‌ها با کره شمالی، رزمایش نظامی مشترکی را در مقیاس کوچک و به‌دور از جنجال رسانه‌ای گذشته برگزار کردند.

کاهش ابعاد رزمایش واشنگتن-سئول از یک سو به دلیل همه گیری کرونا و از سوی دیگر، امیدواری برای ازسرگیری مذاکرات با پیونگ یانگ است.

بخش اعظم نیروی توپخانه ای کره شمالی در امتداد مرز با کره جنوبی مستقر است و می‌تواند مناطق پرجمعیت این کشور ازجمله سئول را هدف قرار دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار