بازدید 9071
یحیی هنوز ترکیب خود را نشناخته

پرسپولیس بازهم گل خورد و باز هم نبرد

یحیی گل محمدی در این بازی ترکیب متفاوتی به زمین فرستاد. علیرضا ابراهیمی به جای سیدجلال فیکس شد و رادشوویچ نیز جای حامد لک که در هر سه بازی قبلی گل خورده بود را گرفت اما باز هم دروازه پرسپولیس بسته نماند.
کد خبر: ۱۰۸۶۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷ 06 November 2021

دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل گهر از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران و زیر بارش باران برگزار شد که این دیدار با تساوی به پایان رسید و سرخ ها برای اولین بار در خانه نتوانستند گل گهر را مغلوب کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس که هفته گذشته به آلومینیوم اراک باخته بود این بار در ورزشگاه آزادی مقابل گل گهر متوقف شد تا از ۲ هفته آخر تنها یک امتیاز گرفته باشد. گل گهر سیرجان هم که در صورت پیروزی می‌توانست به صدر جدول برود با این تساوی ۸ امتیازی شد و به رده سوم جدول رسید تیم امیر قلعه نویی استقلال را به صدر جدول برساند. پرسپولیس هم با این تساوی ۷ امتیازی شد و به جایگاه پنجم جدول رسید.

پرسپولیس بازهم گل خورد و باز هم نبرد

یحیی گل محمدی در این بازی ترکیب متفاوتی به زمین فرستاد. علیرضا ابراهیمی به جای سیدجلال فیکس شد و رادشوویچ نیز جای حامد لک که در هر سه بازی قبلی گل خورده بود را گرفت اما باز هم دروازه پرسپولیس بسته نماند.

داور: بیژن حیدری / کمک ها:علی میرزابیگی و علیرضا ایلدرم

کارت زرد: آرمین سهرابیان، امین پورعلی، رضا شکاری و محسن فروزان (گل گهر) فرشاد فرجی (پرسپولیس)

گل:آرمین سهرابیان (۲+۴۵) برای گل گهر، عیسی آل کثیر (۵۴) برای پرسپولیس

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، فرشاد فرجی، علیرضا ابراهیمی (۴۶ مهدی عبدی)، علی نعمتی، سعید آقایی (۷۵ محمد شریفی)، مهدی شیری، میلاد سرلک، رضا اسدی (۶۶ احسان پهلوان)، مهدی ترابی، وحید امیری، عیسی آل کثیر (۹۰ حامد پاکدل)

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب گل گهر: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، علیرضا آرتا، مهدی تیکدری، یونس شاکری (۴۴ مرتضی تبریزی)، رضا شکاری (۷۸ شایان مصلح)، میلاد زکی پور (۸۱ محمد آقاجانپور)، مسیح زاهدی، امین پورعلی (۶۵ فرشید باقری) و سعید صادقی (۶۵ علی اصغر عاشوری)

سرمربی: امیر قلعه نویی

 

استقلال که با تساوی مقابل فجرسپاسی 10 امتیازی شد و سپاهان نیز با شکست مقابل ذوب‌آهن 9 امتیاز مانده بود، به پرسپولیسی که هفته گذشته مقابل آلومینیوم باخته بود، تعارف زدند بار دیگر به جمع مدعیان بازگردد، اما شاگردان یحیی گل‌محمدی قدر این موقعیت را ندانسته و با تساوی مقابل گل‌گهر 7 امتیازی شدند و فاصله خود را مدعیان حفظ کردند. گل‌گهر نیز با این تساوی 8 امتیاز شد و با وجود تفاضل گل یکسان با آلومینیوم، به دلیل گل زده بیشتر به رتبه سوم جدول صعود کرد.

 

شرح گل ها

پرسپولیس ۰ گل گهر ۱ (۱+۴۵- آرمین سهرابیان): سانتر از سمت چپ یاران گل گهر روی ضربه آزاد توسط سعید صادقی با پاس پشت سر امین پور علی با اثر گذاری آرمین سهرابیان وارد دروازه رادوشویچ شد.

پرسپولیس ۱ گل گهر ۱ (۵۳- عیسی آل کثیر): فشار سرخ‌ها روی دروازه سیرجانی‌ها موجب شد در محوطه توپ به عبدی برسد و پاس نهایی عبدی به آل کثیر منجر به گل تساوی برای سرخ‌ها شد.

نیمه اول
دقیقه ۲۹: در شرایطی که یک سوم از زمان بازی در میانه میدان دنبال می‌شد و دو تیم خطری روی دروازه هم ایجاد نمی‌کردند، اولین اتفاق بازی کارت زرد آرمین سهرابیان بود که با خطا روی عیسی آل‌کثیر دریافت کرد.

دقیقه ۳۰: پرسپولیس روی توپی که وارد محوطه جریمه گل‌گهر کرد، صاحب یک ضربه کرنر شد. این کرنر با ضربه سر رضا اسدی، تبدیل به موقعیتی خوب برای سرخپوشان شد که محسن فروزان توپ را از روی خط دروازه برگرداند.

دقیقه ۴۱: مهدی ترابی از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه راهی اوت شد.

نیمه دوم
دقیقه ۵۱: شوتی از راه دور به سمت دروازه پرسپولیس شلیک شد که بوژیدار رادوشویچ موفق شد این توپ را دفع کند.

دقیقه ۶۳: برخورد وحید امیری با میلاد زکی‌پور در محوطه جریمه پرسپولیس اعتراض بازیکنان گل‌گهر را به دنبال داشت، اما داور مسابقه اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. در ادامه ضد حمله‌ای برای پرسپولیسی‌ها رقم خورد که ضربه عیسی آل‌کثیر راهی کرنر شد.

دققه ۶۴: کرنر ارسالی روی دروازه پرسپولیس توسط مهدی شیری، با ضربه سر خطرناک رضا اسدی از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۸۰: فرشید باقری ارسالی روی دروازه پرسپولیس داشت که ضربه سر بازیکنان گل‌گهر در اختیار رادوشویچ قرار گرفت. هرچند سوت داور مسابقه، باعث شد دروازه‌بان پرسپولیس روی یک ضربه آزاد بازی را از سر بگیرد.

دقیقه ۳+۹۰: پرسپولیس که می‌خواست در دیدار خانگی خود به برتری برسد و شکست هفته قبل را جبران کند، فشار خود را روی دروازه گل‌گهر بیشتر کرده بود و روی موقعیتی که داشت، با خطا روی محسن فروزان موقعیت خود را از دست داد.

پرسپولیس بازهم گل خورد و باز هم نبرد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
تا این اسدی و این ترابی تو تیم باشند همین آش هست و همین کاسه. یحیی لج بازی میکنه و نمیخواد بپذیره بازیکن اشتباهی گرفته. آل کثیر هم که فقط خدای دلقک بازی. فقط میدود اون بهتره بره در دومیدانی بازی کنه تا فوتبال. آقا یحیی چند تا بازی باید بشه تا جا بیافتند؟ یک فصل؟ این پنجمین بازی است که گند میزنید. واقعا کلمه گند اینجا مفهوم داره بله یحیی یکدنده.
باز هم حیدری و کمک به پرسپولیس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
ویدو بازی در سایت ها هست پنالتی به سود پرسپولیس گرفته شد با دوربین سمت دروازه به خوبی مشخص بود که اصلا دستی در کار نبود و پنالتی به لطف داوری برای پرسپولیس گرفته شده دست محمد اقاجان پور اصلا برخوردی نداشت
دیگر اعتراض های یحیی گل محمدی که فقط مشت نزد هرمربی دیگری بود صد در صد اخراج می شد ولی پروژه قهرمان سازی از همان اول لیگ شروع شده
به لطف داور البته مساوی کرد
باز یحیی لج بازی کرد و دوباره ترابی که پر اشتباه در بازی قبل را دوبار به بازی گرفت دیدیدچقدر دراین بازی پر اشتباه ظاهر شد و۳۰ دقیقه آخر کاملا ساکن بود و جور اورا درزمین دیگران می کشیدند و در پیام قبل از بازی گفتم اگر لک رابیرون بگذارد بسیار ضربه خواهد خورد یحیی بسیار ضعیف مهره چینی کرد وشانس آورد بازنده از زمین بیرون نیامد با اعصاب هوادران بازی می کند. درخصوص آل کثیر هم یک پاس فقط از مهاجم گرفت وگل کرد هرچه تلاش کرد هافبکها به او پاس نداد
بابا رفته هنو دست های غیب شده یه امتیاز به پرسپولیس بدن میدن
دورات پسا بابامسعوده
نتایج تیم حاصل زحمات برانکو بود که گلمحمدی استفاده برده اکنون که تیم مهره ها را از دست داده نتایج مشخص کرده که از تاکتیک برانکو خبری نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
تاكتيك بابا مسعود
خبری طوری میگی پرسپولیس انگار داری از پاریس ژرمن صحبت میکنی ! تازه داره اثرات پسابابامسعود خودشو نشون میده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر