بازدید 13140
۴

تجمع اعتراضی کارکنان دانشگاه آزاد ماهشهر

مدت هاست که حقوق ماهانه ما کامل داده نمی‌شود و دانشگاه علت این موضوع را کمبود و کاهش منابع مالی عنوان نموده است.
کد خبر: ۱۰۸۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰ 06 November 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، صبح امروز شنبه ۱۵ آبانماه، تعدادی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با پهن کردن سفره خالی، خواهان پرداخت مطالبات مزدی خود شدند.

 این کارکنان می‌گویند: مدت هاست که حقوق ماهانه ما کامل داده نمی‌شود و دانشگاه علت این موضوع را کمبود و کاهش منابع مالی عنوان نموده است.

تجمع اعتراضی کارکنان دانشگاه آزاد ماهشهر

این کارکنان همچنین خواهان برطرف شدن مشکل عدم همسان‌سازی حقوق، مطالبات عقب افتاده و برخی مسائل مالی دیگر نظیر عدم پرداخت تسهیلات صندوق پس‌انداز کارکنان هستند.

این کارکنان معتقدند که اگر از مرکز اجازه درآمدزایی به این واحد دانشگاهی داده بشود، مشکلات موجود تا حدود قابل توجه‌ای برطرف می‌شود.

تجمع اعتراضی کارکنان دانشگاه آزاد ماهشهر

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۴
پول سفره به این درازی رو کی داده؟
اجازه درامد زائی از مرکز داده شود یعنی چه ؟؟ یعنی اینکه از جیب مردمی که فرزندانشان دانشجو هستند جبران شود ؟
متاسفانه مسئولان دانشگاه آزاد به وضعیت معیشتی کارکنان دانشگاه بی تفاوت هستند و تمرکزشان بر تامین اعضاء هینت علمی است. و این در حالیست که اعضاء هیئت علمی که دو تا سه برابر کارکنان حقوق می گیرند عمدتا هفته ای یک تا دو روز به دانشگاه سر می زنند و اکثرا درآمد اصلیشان از کار دیگریست. در حالیکه کارکنان بطور تمتم وقت در دانشگاه هستند و فرصتی برای کار دوم برایشان باقی نمی ماند.. حکم بیشتر کارکنان دانشگاه آزاد حدود 4 تا 6 میلیون تومان است که بعید می دانم نهادی باشد که حقوق کارکنانش کمتر از این باشد.
کم کم همه دانشگاه های ایران تعطیل خواهند شد. دانشگاه بریم واسه چی؟ فقط عمر بچه های مردم رو تلف کردید، هیچ و پوچ. خدا ازتون نگذره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر