بازدید 3699
۱

موجودی کشور برای واکسیناسیون دو دز کافی است

رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران با اشاره به واردات ۱۴۶ میلیون دز واکسن کرونا به ایران، گفت: موجودی کنونی کشور برای واکسیناسیون دو دز افراد واجد شرایط کافی است.
کد خبر: ۱۰۸۵۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷ 06 November 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سید حسین صفوی با بیان اینکه برای تامین واکسن‌های مورد نیاز کشور به طور همزمان از طریق تولیدات داخل و واردات اقدام شده که تاکنون ۱۴۶ میلیون دز واکسن کرونا وارد کشور شده است، عنوان کرد: همچنین حدود ۱۲ میلیون دز هم از طریق شرکت‌های داخلی تامین شده است.

وی ادامه داد: باتوجه به اعلام نیاز وزارت بهداشت، براساس قرارداد‌های حاضر با شرکت‌های تولید کننده و تامین واکسن از طریق وارداتی که انجام شده، موجودی ما برای واکسیناسیون دو دز افراد واجد شرایط کافی است.

صفوی تصریح کرد: برای اینکه درخصوص واردات و تامین نیاز کشور تصمیم گیری شود، جلساتی در سطح وزارت بهداشت تشکیل می‌شود؛ سیاست‌های وزارت بهداشت طی این ماه و ماه آینده برای تزریق دز‌های یادآور و همچنین تکرار واکسن درصورتی که نیاز باشد، مشخص خواهد شد و پس از آن درصورتی که میزان تولیدات داخل کشور کافی نباشد از طریق واردات هم تامین واکسن انجام و تصمیم نهایی اخذ می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خدا خیر دهد به محصولات چینی!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها