بازدید 6116

بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی،بمناسبت ۱۳آبان

جبهه ایستادگی ایران اسلامی بیانیه ای را به مناسبت یوم الله سیزده آبان منتشر کرد.
کد خبر: ۱۰۸۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ 04 November 2021

به گزارش تابناک، متن  بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی به مناسبت یوم الله 13 آبان در ادامه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
«ولا ترکنوا الی اللذین ظلموا فتمسکم النار»
- سیزده آبان در روز شمار انقلاب اسلامی نه یک روز که خود به تنهایی یک تاریخ و انقلاب دیگر است، روزی که با نثار خون‌های پاک شهدای دانش آموز، جاودان شد. در این روز دانشجویان پیرو خط امام، با الهام از اندیشه‌های استکبار ستیز وضد استعماری امام همیشه زنده، آخرین لانه فساد وجاسوسی شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار را به تسخیر در آوردند، این حماسه چنان شکوهمند وکوبنده بود که امام راحلمان آن را انقلاب دوم وحتی بزرگتر از انقلاب اول یعنی سرنگونی رژیم شاهنشاهی دانستند.
سیزده آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران و از سرمایه‌های جاودان میهن عزیزمان است که حفظ آن در گرو افشای جنایت‌های استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکاست.
سیاستهای کلی آمریکا بر این است، دولتهایی را که محوریت مقاومت، آزادی و عدالت را که برای خود برمی گزینند به نابودی بکشاند. حال ممکن است برای این مهم بهانه هایی مانند انرژی هسته ای را دستاویز قرار دهند اما مسئله چیز دیگری است. مشکل نظام استکبار جهانی این است که برنمی تابد جمهوری اسلامی ایران در منطقه حساس غرب آسیا سربلند کرده و با او مخالفت کند. دشمنی او هم محدود به نابودی نظام نیست و نابودی مردمی را هم که از این نظام و ارزشهای آن دفاع می کنند را می خواهد.
انقلاب اسلامی با وجود تمام دشمنی ها، سنگ اندازی ها و مانع‌تراشی هایی که در این چهار دهه با آن روبرو بوده، آرمان‌های خود را حفظ کرده و در رسیدن به آن تلاش می کند و با اتکا به مردم مؤمن و انقلابی توانسته است تهدیدها را به فرصت تبدیل کند و مردم سربلند ایران اسلامی نیز، با تلاش مضاعف سعی خواهند کرد برای پویایی، بالندگی، تاثیر گذاری و کارآمدی بیشتر، بر موانع و چالش‌های پیش رو غلبه نموده و در راه رسیدن به قله‌های افتخار در گام دوم انقلاب از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.انشاءالله

جبهه ایستادگی ایران اسلامی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان