بازدید 12157

جزییات درگذشت یک هوادار پرسپولیس

خانواده هوادار فوت‌شده پرسپولیس که به خاطر شکست تیمش مقابل آلومینیوم دچار ایست قلبی شد، بنا به خواسته خود او اعضای بدنش را اهدا کردند.
کد خبر: ۱۰۸۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ 04 November 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، فصل بیستم لیگ برتر بود که دیدار پرسپولیس و آلومینیوم در اراک با استرس وضعیت نگران کننده مهرداد میناوند همراه شد و در نهایت او و انصاریان براثر ابتلا به کرونا فوت کردند. حالا یک بار دیگر بازی دو تیم در اراک با اتفاق تلخ همراه شد.

جزئیات دقیق از درگذشت هوادار پرسپولیس

سید مجید احسانی راد هوادار پرسپولیس که در احمدآباد مستوفی ساکن بود بعد از گل خوردن تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته سوم لیگ برتر از ناحیه قفسه سینه دچار مشکل شد و سرانجام به دلیل ایست قلبی جان باخت.

احسانی راد بعد از عصبی شدن بابت گل خوردن حالش بد می شود و خانواده به او آب قند و قرص داده اند ما حال او تغییر نمی کند. بعد از تماس با اورژانس مرحوم راد خودش سوار می شود اما متاسفانه چند دقیقه دچار ایست قلبی می شود.

خانواده راد تایید کردند که او هیچ بیماری قلبی نداشته و فقط یک ماه پیش به کرونا مبتلا شده بود.

متاسفانه در سال های اخیر بارها اتفاق افتاده که هواداران پرسپولیس بعد از مسابقه این تیم جانشان را از دست داده اند.

بهروز خورشیدیان بعد از پایان بازی پرسپولیس و اولسان کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا دچار سردرد می شود و متاسفانه در خواب فوت می کند. پسر 8 ساله او که تحت تاثیر درگذشت پدرش قرار گرفته بود از سیدجلال حسینی خواست بابت این باخت از آن ها عذرخواهی کند.

۵ هوادار پرسپولیس نیز اردیبهشت سال گذشته در جشن خیابانی پس از دربی براثر تصادف جان خود را از دست دادند.

پدر مرحوم احسانی راد: سید مجید عاشق سیدجلال بود

سید رضا احسانی راد پدری است که پسرش کمتر از یک هفته پیش به خاطر شکست پرسپولیس فوت کرد درباره این حادثه و البته کار ارزشمند بعد از درگذشت پسرش صحبت کرد.

با عرض تسلیت به خاطر درگذشت فرزندتان.

ممنون از شما. مجید عشقم و شیرینی‌ خانه ام بود. هر چه بگویم کم گفته‌ام. نه فقط ما بلکه تمام اهالی محل‌مان از این غم می‌سوزند و کسی باورش نمی‌شود پسر سی ساله‌ام را از دست داده‌ام.

بعد از این اتفاق از باشگاه پرسپولیس کسی با شما تماس گرفت؟

آقای یحیی گل محمدی قرار بود تماس بگیرد و سرپرست باشگاه تماس گرفتند و از آن ها تشکر می‌کنم. آقای لشگری روابط عمومی باشگاه نیز با من تماس گرفتند.

چه اتفاقی رخ داد که باعث درگذشت پسرتان شد؟

پسر من خیلی هیجانی بود و به پرسپولیس عشق داشت. او تمام بازی‌های این تیم را دنبال می‌کرد. خود من گاهی وقت‌ها به خاطر هیجان مجید سر بازی‌ها در خانه نمی‌ماندم. او خیلی خیلی تعصب داشت و با حواس کامل نگاه می کرد. علاقه او به حدی بود که حتی دوست نداشت زمان بازی کسی با او حرف بزند که مبادا حواسش پرت شود. با عشق بازی‌های پرسپولیس را نگاه می کرد. با شکست این تیم گریه می کرد و با برد تیم خوشحال می‌شد. متاسفانه پسرم لحظه‌ای که پرسپولیس گل را خورد در قفسه سینه‌اش احساس درد کرد.

او مشکل قلبی یا بیماری دیگری داشت؟

اصلا. حتی قبل از آن مجید خیلی سر حال و سرزنده بود. به خاطر فشار روحی بالا بود که این اتفاق برایش افتاد چرا که از گل خوردن تیم خیلی ناراحت شد. پسرم مظلوم و با گذشت بود و حتی تمام اعضای بدنش را اهدا کرد. خودش خواسته بود که بدنش اهدا شود. قرنیه چشم، دریچه قلب و بعضی دیگر از اعضای بدنش را به کسانی که نیازمند بودند، اهدا کردیم. جایش خیلی خالی است ولی حتی با رفتنش، به زندگی چند نفر کمک کرد. برایمان خیلی سخت است.

به جز مجید فرزند دیگری داشتید؟

من سه بچه دارم که مجید آخرین فرزندم بود. پسر بزرگم در آلمان است و یک دختر هم دارم.

مجید کدام بازیکن پرسپولیس را بیشتر دوست داشت؟

سید جلال حسینی. البته همه بازیکنان را دوست داشتند و آن ها را تشویق می‌کرد ولی واقعا حسینی را دوست داشت. من خودم استقلالی هستم.

او هم فوتبال بازی می‌کرد؟

بله. اتفاقا دوست داشت فوتبال حرفه‌ای بازی کند. یک بار او را به باشگاه وردآورد بردم و تایید هم شد اما چون سنش بالا بود در نهایت به خواسته اش نرسید. این یک خاطره تلخ برای من است چون پسرم واقعا عاشقانه فوتبال را دوست داشت و دوست داشت که خودش هم بازی کند. بعد از آن در تیم های محلی بازی می کرد و کلا زندگی اش فوتبال بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر