بازدید 13146
رسول خطیبی راه شکست قهرمان را بلد است

پرسپولیس یحیی بازهم در اراک به آلومینیوم باخت

در شرایطی که آلومینیوم اراک دومین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند دومین پیروزی خانگی را مقابل قرمزهای پایتخت جشن گرفته و ورزشگاه امام خمینی اراک به کابوس یحیی بدل شده است. اراکی ها فصل پیش دو بر یک پرسپولیس را شکست داده بودند.
کد خبر: ۱۰۸۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷ 01 November 2021

آلومینیوم در اراک با برتری یک بر صفر مقابل پرسپولیس ، اولین باخت شاگردان گل‌محمدی را مانند فصل گذشته رقم زد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب هفته سوم لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان رسول خطیبی به پایان رسید. علیرضا نقی‌زاده در دقیقه ۶۶ تک گل این بازی را به ثمر رساند تا آلومینیومی‌ها به نتایج خوب خود در لیگ برتر ادامه دهند.

با این نتیجه و قبل از برگزاری دیدار‌های باقی‌مانده هفته چهارم اراکی‌ها با هفت امتیاز به رتبه سوم جدول صعود کردند و سرخ‌پوشان پایتخت هم با شش امتیاز و یک پله سقوط در رده پنجم قرار گرفتند.

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، محمود قائدرحمتی (۵۰- علی نوری)، اسماعیل شریفات (۸۱- علی فاتح)، محمد علی‌نژاد، علیرضا نقی‌زاده و نیما درودی.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی (۸۶- علیرضا ابراهیمی)، وحید امیری، میلاد سرلک، رضا اسدی، احسان پهلوان (۶۹- رضا دهقانی)، مهدی ترابی (۸۶- مهدی شیری)، عیسی آل‌کثیر (۴۶- حامد پاکدل) و مهدی عبدی (۴۶-سعید آقایی).

پرسپولیس یحیی بازهم در اراک به آلومینیوم باخت

پیش از این آخرین شکست پرسپولیس در لیگ برتر، به هفته دوازدهم فصل گذشته برمی‌گشت که در آن مسابقه شاگردان گل‌محمدی در اراک به آلومینیوم باخته بودند. به این ترتیب رسول خطیبی و تیمش پس از ۲۸۰ روز دوباره پرسپولیس را شکست دادند تا به گربه سیاه جدید سرخپوشان تبدیل شوند.

در شرایطی که آلومینیوم اراک دومین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند دومین پیروزی خانگی را مقابل قرمزهای پایتخت جشن گرفته و ورزشگاه امام خمینی اراک به کابوس یحیی بدل شده است. اراکی ها فصل پیش دو بر یک پرسپولیس را شکست داده بودند.

سرخپوشان پایتخت بعد از 20 هفته در لیگ برتر شکست خوردند. آخرین شکست این تیم در هفته دوازدهم لیگ برتر فصل گذشته در همین شهر با نتیجه 2 بر یک رقم خورده بود.

شرح گل:

آلومینیوم ۱ پرسپولیس ۰(دقیقه ۶۵- علیرضا نقی زاده): حرکت سریع اراکی ها و استفاده آنها از فضای خالی بین مدافعین پرسپولیس به گل تبدیل شد؛ علی نژاد پاس در عرض خوبی داد و علیرضا نقی زاده دروازه لک را باز کرد.

لحظات حساس 

پرسپولیس صاحب اولین موقعیت نصفه و نیمه بازی بود که ضربه ایستگاهی رضا اسدی با برخورد به مدافع آلومینیوم اراک به کرنر رفت. دقایقی بعد شاگردان خطیبی خطرساز شدند که ضربه سر بازیکن این تیم در آستانه ورود به دروازه توسط حامد لک مهر شد.

در دقیقه ۳۴ نیما درودی بعد از ورود به محوطه جریمه و تعلل بیش از حد، از زاویه بسته شوت خود را زد که توپ به بدترین شکل ممکن به بیرون رفت.

نیمه دوم با تغییراتی از سوی گل‌محمدی در خط حمله سرخپوشان همراه بود اما اولین موقعیت بازی توسط آلومینیوم خلق شد که ارسال توپ به روی دروازه با عبور از همه بازیکنان مقابل دروازه فرود آمد و حامد لک توپ را به طور ناقص دفع کرد.

در دقیقه ۵۷، ضربه ایستگاهی سرخپوشان بعد از پاس مهدی ترابی، با شوت سنگین و زمینی سیامک نعمتی همراه بود که توپ با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. یک دقیقه بعد موج حمله برعکس شد و به روی دروازه پرسپولیس رسید که حامد لک با خروج اشتباه خود دروازه تیم ملی را به خطر انداخت و در ادامه بازیکن آلومینیوم توپ را به آسمان زد.

در دقیقه ۶۴ دیرک دروازه پرسپولیس لرزید. ضربه علیرضا نقی‌زاده در شلوغی محوطه جریمه به دیرک دروازه حامد لک برخورد کرد و به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۴ باز هم این آلومینیوم اراک بود که با خروج اشتباه حامد لک دروازه پرسپولیس تهدید شد اما این بار دروازه سرخپوشان بسته ماند. در دقیقه ۸۹ پرسپولیس اولین حمله جدی خود بعد از گل خوردن را انجام داد که ضربه سر بازیکن پرسپولیس در آغوش پورحمیدی قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
نتیجه عدم تمرکز روی تیم خودی و سعی در هوچی گری این است
متاسفانه بخاطر سو مدیریت در از دست دادن بازیکنان تاثیرگذار وعدم جذب بازیکنان جایگیزین
اینبار دیگر قهرمان نخواهیم شد
چرا مدتهاست پرسپولیس نمیتواند بازیکن خارجی جذب کند مثل بقیه تیمها؟؟؟!؟؟
تابناک تسلیت
جالبه باخت پرسپولیس را منتشر می‌کنی ولی برد سپاهان را نه!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
این به خاطر سوختنشونه، آقا یار 12 همتون را برگردونید تا نتایج فضاییتون تکرار بشه
واقعا از بازیکنان پرسپولیس باید سوال کرد :با این بازی میخواستید قهرمان باشگاه آسیا باشید ؟؟ بعد اینکه چرا کادر فنی پرسپولیس دلشون نمیاد سید جلال حسینی رو بازنشست کنن ، دیگه موقعشه به بازیکنان جوان و دونده میدان داد ،،همین آقای یحیی گل محمدی سالها قبل مهدوی کیا را که واقعا خوب بازی میکرد را با اون وضع ناشایست بازنشست کرد ،حالا چرا با سید جلال مدارا میکنه!!!!
بابا مسعود کجایی که لونگتو کشتن ..‌.‌
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
بابا مسعود= یار 12 هم
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
ااا سلام میبینم که از غار دراومدید کیسه عزیز
حامد لک با خروج اشتباه خود دروازه تیم ملی را به خطر انداخت،آلومینیوم با تیم ملی لنگ بازی کرد و شکستش داد،لک کی دعوت شد خخخ بدجور شوکه شدی تابناک لنگی
هافبک دفاعی همچون کامیابی نیا جاش خیلی خالی بود. فاصله خطوط دفاعی و هافبک ها زیاد بود. عدم تمرکز بین بازیکنان. گیج بودن سرلک در ارسال پاس‌‌ . عدم وجود تاکتیک و دل سپردن به حرکات تکنیکی ترابی و به امید زدن گل بر اساس اتفاق و سوتی طرف مقابل. در آخر تاریخ یحیی تموم شده و چیزی برای اضافه کردن به تیم نداره.
تیم پرسپولیس آهنگ تیمی و حرکت توپ را از دست داده و بازیکن بازیساز میخواهد.
متاسفانه دفاع و هافبک ها قدرت بازی سازی ندارند.
دروازه بان فاقد قدرت بازیسازی است و جایگیری مناسب ندارد و بهتر است دروازه بان جدید بیاورد.

بازیکنان حریف براحتی پرسپولیس را تحت فشار میگذارند و پرسپولیس فقط زیر توپ میزند.

بدون تقویت این تیم ، امیدی به آن حتی در سطح داخلی نیست.
چرا فکر میکنید که همیشه یا استقلال یا پرسپولیس باید ببره همه بازیکن ها بچه های ایران هستند ومیتونند هی پیشرفت کنند بازی خوب وگاهی یک موقعیت خوب باعث پیروزی یک تیم میشه پیروزی یا باخت همیشه مختص یک تیم نیست باید کمی حساسیت ها رو کم کرد وبرای همه خوشحال باشیم
میگن چوب خدا صدا نداره همینه!! یادمه افتتاحیه ورزشگاه اراک قرار بود تیم پرسپولیس با یاران اصلی یک بازی افتتاحیه داشته باشد . پرسپولیس با یاران ذخیره اومد و یادمه بین دو نیمه همه تماشاچی ها به اعتراض ورزشگاه را ترک کردند و این را نوعی تحقیر دانستند. خوشبختانه الان دو فصل است که قهرمان باشگاههای ایران در اراک با دست خالی این شهر را ترک میکند. البته امیدوترم استقلال هم در اراک ببازد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها