بازدید 19013
۹

قبض برق وزیر نیرو چقدر است؟

مدیر عامل توانیر گفت: مصرف برق علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو طی ۵ سال گذشته در حد الگوی مصرف بوده است.
کد خبر: ۱۰۸۵۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ 01 November 2021


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین متولی زاده در نشست خبری که صبح امروز در نمایشگاه بین المللی برگزار شد، افزود: باید در حفظ عدالت در پرداخت یارانه‌ها به خصوص انرژی دقت بیشتری شود، مشترکان به سه دسته تقسیم می‌شود.

او ادامه داد: امسال ۸۵ درصد مشترکان ما الگوی مصرف را رعایت کردند که ماهیانه زیر ۳۰ هزار تومان مصرف داشته‌اند، ۱۳ درصد هم تا دو برابر بیشتر برق مصرف کرده‌اند.

متولی زاده اضافه کرد: ۷ میلیارد کیلووات ساعت مصرف برقی بود که امسال شاهد خاموشی بوده ایم.

مدیر عامل توانیر تصریح کرد: اصلاح روش مصرف توسط مردم می‌تواند یک راهکار بسیار موثر برای حفظ و پایداری شبکه برق کشور باشد. در بهشهر مازنداران بالاترین قبض برق ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بود.

متولی زاده اضافه کرد: قبض برق وزیر نیرو (محرابیان) طی ۵ سال گذشته در حد الگوی مصرف بوده و در حدود ۱۷۰ تا ۲۳۰ کیلووات مصرف داشته‌اند. بر این اساس جزو مشترکانی هستند که الگوی مصرف را رعایت کرده‌اند یعنی ماهیانه زیر ۳۰ هزار تومان پرداخت .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۹
اخر چرا با شعورمان بازی میکنید، بگذارید لا اقل این یکی برای مان باقی بماند، مگر اقای وزیر کحا زندگی میکنند? ایشان یخچال، فریزر، تلویزیون، کولر و... ندارند! لامپ روشن نمیکنند!لا اقل چیزی بگویید که با عقل جور در بیاید. من بازنشسته، با خانه ایی فکسنی و داشتن تلویزیون و یخچال و کولری که در هوای شرجی مازندران در نهایت صرفه جویی روشن میکردم یک ملیون وچهارصد و.... تومن پول برق. امد ان وقت از ما بهتران چنین ادعای دور از ذهنی را میکنند!
چقدر خوب همه باید یادبگیریم
پس با حقوق های ۲۰ و ۳۰ میلیونی کلی پس انداز ذاره...
بابا الگو باز......بنظرم اصلا الگوی مصرف رو از روی کنتور وزیر نوشتن!
برو بابا
حالا اینو بگو که ، قبضش واقعیه یا کنتورش ؟
تمام لامپ ها ال ای دی و یک یخچال و یک فریزر و یک ماشین لباسشویی دارم با گرید A+++ یک تلویزیون ال ای دی دارم با مصرف ۱۳۰ وات دوماهه برایم قبض میاد بالای ۵۰۰ کیلووات یا اداره برق از من بیشتر پول میگیره و یا کنتور خانه وزیر محترم خراب است چون وسایل من جزو کم مصرف ترین وسایل هستند یا شاید هم خونه پدر خانم همیشه هست آخه داماد ها عزیز شده اند
شاید خانه ایشان انشعاب و کنتور برق دیگری هم دارد.
شاید مثل احمدی نژاد خونش. برق خورشیدی داره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل