بازدید 4871
۱
همه جا به دنبال فوتبال زیبا بودم

خطیبی: روحیه بالایی مقابل پرسپولیس داریم

سرمربی آلومینیوم ابراز اطمینان کرد که تیمش در بازی فردا مقابل پرسپولیس بازی زیبایی ارائه کند.
کد خبر: ۱۰۸۵۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴ 01 November 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از شفقنا ورزشی، تیم آلومینیوم اراک فردا میزبان پرسپولیس در هفته سوم خواهد بود. شاگردان خطیبی با روحیه بالایی که از برد هفته گذشته کسب کرده اند روحیه بالایی دارند که تا شکست فصل گذشته پرسپولیس در اراک را دوباره تکرار کنند. صحبت های رسول خطیبی در نشست خبری پیش بازی فردا را در ادامه می خوانید:

 

در بازی های سخت همیشه خوب بودیم
ما یک بازی خوبی انجام دادیم و با برد به مصاف پرسپولیس می رویم؛ آنها هم این شکل را داشتند. هم بچه های ما روحیه بالایی دارند و هم بچه های پرسپولیس که تیم قابل احترامی است و کادر فنی خوبی دارد. ما هم تیم آلومینیوم اراک هستیم و در بازی های سخت همیشه خوب بودیم. امیدوارم بچه ها مواردی که در تمرینات گفته شده را در زمین اجرا کنند. قطعا قول می دهم که یک بازی خوب از طرف تیم ما خواهید دید. هر تیمی که از موقعیت هایش بهتر استفاده کند برنده خواهد بود. انشالله تلاش می کنیم که این موضوع برای ما اتفاق بیافتد و اول یک بازی خوب و بعد از آن سه امتیاز را داشته باشیم.

 

همه جا به دنبال فوتبال زیبا بودم
خطیبی در خصوص حضورش روی نیمکت آلومینیوم مقابل پرسپولیس که فصل گذشته تنها شکست را مقابل او متحمل شد و در دوران بازی اش هم گل های زیادی به پرسپولیس زده گفت: این که نظر لطف شماست. هر جایی که بودم دوست داشتم که تیمم شخصیت بالایی داشته باشد که الحمدالله پیدا کرده است. دوما دوست دارم که تیمم فوتبال زیبایی به نمایش بگذارد. ما در بازی اول گل نزدیم ولی از نظر کیفیت و نحوه بازی خوب بودیم. در بازی دوم هم کیفیت بالا بود و هم خدا را شکر توپ ها به گل تبدیل شد. این برای من از همه مهم تر است که تیمم فوتبال زیبایی به نمایش بگذارد و هر کس که نگاه می کند از آن لذت ببرد. ما فردا قطعا یک بازی خوب خواهیم داشت و آلومینیوم آمادگی این کار را دارد. نتیجه هم گفتم که تیمی که از موقعیت هایش بهتر استفاده کند برنده می شود.

آلومینیوم تیم اول مردم اراک است
او در خصوص موفقیت آلومینیوم در جذب هوادار در اراک تاکید کرد: همان روزی که تیم صعود کرد من گفتم که الان همه اراکی ها و استان مرکزی باید تیم اول شان آلومینیوم باشد. زمان نیاز بود و اول این گونه نبود ولی با توجه به شخصیتی که آلومینیوم پیدا کرده در اراک و این منطقه تیم اول شان آلومینیوم است. این گونه هم باید باشد. هر تیم باید در شهر خودش طرفدار داشته باشد.

 

با جذب یک مهاجم تیم مان در نیم فصل کامل می شود
سرمربی آلومینیوم در مورد آمادگی تیمش با توجه به دیر اضافه شدن برخی بازیکنان این که آیا باشگاه توانسته در مهلت باقی مانده با یک مهاجم که نیاز تیمش است به توافق برسد یا خیر؟ گفت: مهلت نقل و انتقالات هنوز به پایان نرسیده و تیم ها می توانند جابجایی داشته باشند. ما هم جزو تیم هایی بودیم که یک دیر مقدار شروع کردیم. با این وجود باشگاه به ما کمک کرد و با شرایط موجود بهترین ها را جذب کردیم. در مورد مهاجم هم به باشگاه اسم داده ایم. انشالله تا جایی که من می دانم با یکی از آنها تمام کردند و فردا پس فردا نهایی می شود.

با همین نفرات جلو می رویم. بعد از بازی که بردیم هم گفتم که درست است بردیم ولی تیمی که می خواستم هنوز نشده است. تیم ها تا رسیدن به مرز تاکتیکی و هماهنگی برسند زمانبر است. امیدوارم هر چه زودتر به شرایطی که می خواهم در چند هفته آینده برسیم. بازیکنان هم باید در این قضیه کمک کنند که خدا را شکر خیلی تلاش می کنند. ما با گرفتن مهاجم تقریبا با همین نفرات جلو می رویم و انشالله که شرایط خوبی داشته باشیم چون در نیم فصل دوم دروازه ها کوچک تر می شود و باید اندوخته امتیازی خوبی داشته باشیم. امیدوارم مدیران باشگاه و هواداران مثل الان حمایت مان کنند تا در نیم فصل اول موفق عمل کنیم و در نیم فصل دوم با قدرت بیشتر وارد مسابقات شویم.

 

همه بازیکنان باید در اختیار تیم باشند
خطیبی در واکنش به خبر در اختیار گذاشته شدن یک بازیکن در اختیار کمیته انضباطی باشگاه گفت: ما دو بازیکن محروم داریم ، یک بازیکن مان مصدوم است و سه نفر را نداریم. چه قبل و چه بعد بازی همیشه گفتم که همه بازیکنان باید در اختیار تیم باشند و نظم تاکتیکی، فنی و انضباطی را از هر لحاظ رعایت کنند. تا الان بچه ها سنگ تمام گذاشتند. در شرایط خوب و بد اگر کسی رعایت نکند در اختیار باشگاه قرار می گیرد. نفر مهم نیست و مهم آلومینیوم است.


باید به سمت ساختار برویم
سرمربی آلومینیوم در مورد توقعات بالا از تیمش گفت: خدا را شکر آلومینیوم به حدی از شخصیت رسیده که باید به سمت ساختار برویم. مصوبه ای هم داشتیم که با موافقت مدیران و هیات مدیره باشگاه، یک کمپ خیلی خوبی در کارخانه آلومینیوم درست شود تا ساختار باشگاه حرفه ای تر شود. این یک اتفاق ماندگار برای باشگاه است که همه امکانات را برای بازیکنان فراهم کنیم. اگر این اتفاقات بیافتد قطعا می توان انتظار نشان دادن بزرگی آلومینیوم را داشته باشت. من هم تیم را به گونه ای مدیریت خواهم کرد که هواداران راضی باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خطیبی پرسپولیسی هست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار