صدای پای رتبه‌بندی معلمان!

«توافق مجلس با دولت برای اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان»، گامی بلند برای اجرای تحقق وعده چندین ساله به این قشر فرهیخته است؛ مسیری که تنها ۴۵ روز تا رسیدن به خط پایان آن مانده است.
کد خبر: ۱۰۸۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲ 31 October 2021

«توافق مجلس با دولت برای اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان»، گامی بلند برای اجرای تحقق وعده چندین ساله به این قشر فرهیخته است؛ مسیری که تنها ۴۵ روز تا رسیدن به خط پایان آن مانده است.

به گزارش تابناک، لایحه رتبه‌بندی معلمان جلسه امروز مجلس را غیر علنی کرد. بنا بر توضیحات علیرضا سلیمی، عضو هیات رییسه مجلس، این نشست با حضور میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و لطیفی رئیس سازمان استخدامی کشور برگزار شد و مجلس بر اجرایی شدن این لایحه تا پایان سال جاری تاکید کرد.

علیرضا منادی، رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز در توضیح نشست غیرعلنی گفت: در این جلسه بیان شد که دولت با اختصاص رقم ۲۵ هزار میلیارد تومان برای اجرای لایحه رتبه بندی معلمان موافقت کرده است؛ لذا پس از تصویب در مجلس و تایید شورای نگهبان، از ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ برای معلمان اعمال خواهد شد.

او این توضیح را هم داد که قرار شد لایحه رتبه بندی به کمیسیون آموزش برای تطبیق با رقم مورد توافق بازنگری شود. پیش بینی می‌شود این لایحه هفته آتی دوباره در صحن علنی مجلس بررسی و سرانجام تا یک ماه آینده تصویب و برای تایید به شورای نگهبان ارجاع شود. دولت نیز یک ماه زمان دارد آیین نامه اجرایی آن را تدوین کند؛ این مدت ۴۵ روز خواهد بود.

محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهوری نیز گفت: دولت سیزدهم کاملا از نظام رتبه‌بندی معلمان حمایت می‌کند؛ فقط انتظار ما از نمایندگان این است که این لایحه به طرحی جدید تبدیل نشود. انتظار داریم این لایحه در همان سقفی که مورد تأیید است، به تصویب برسد تا مغایر اصل ۷۵ قانون اساسی نیز نباشد و شورای نگهبان به آن ایراد نگیرد.

او نیز تایید کرد که دولت موافق اجرای لایحه رتبه بندی تا سقف ۲۵ هزار میلیارد تومان است.

همانطور که منادی توضیح داد، با شروع جلسه علنی، مجلس وارد بررسی لایحه رتبه بندی معلمان شد و با رای نمایندگان، این لایحه جهت بررسی بیشتر به کمیسیون آموزش ارجاع داده شد.

سپس مجلس به بررسی تقاضای دو فوریت طرح اصلاح قانون شورا‌های اسلامی کار پرداخت و به دلیل مخالفت با فوریت، این طرح عادی بررسی می‌شود. محمدرضا صباغیان، نماینده بافق به عنوان متقاضی دوفوریت گفت: شورا‌های اسلامی کار، پل ارتباطی بین کارگران و کارفرما‌ها هستند، ولی متأسفانه این تشکل‌های کارگری، هیچ قدرتی ندارند و کارگران به راحتی اخراج می‌شوند و مدت‌ها حقوقی دریافت نمی‌کنند.

در مخالفت، محمدرضا میرتاج الدینی نماینده تبریز گفت: به روز کردن قانون شورا‌های اسلامی کار، اقدام بسیار خوبی است که باید با در نظر گرفتن شرایط امروز، مد نظر نمایندگان قرار گیرد؛ اما علت مخالفت من با دو فوریت این طرح این است که نمی‌توان در عرض ۴۸ ساعت، موضوعی چنین با اهمیت را بررسی و معضلات آن را حل و فصل کرد.

موسی غضنفرآبادی، رییس کمیسیون حقوقی و قضایی به عنوان دومین مخالف، بررسی این طرح با قید دوفوریت را باعث رسیدگی غیرسنجیده و زیان سرمایه‌گذار و حتی کارگر دانست و گفت که چنانچه این رسیدگی‌ها خام باشد، می‌تواند به واحد‌های تولیدی در کشور آسیب بزند.

علی بابایی، نماینده ساری نیز در موافقت گفت: فراکسیون کارگری مجلس موافق دو فوریتی این طرح است. از طرفی با توجه به مباحث مربوط به فصل ششم قانون کار و اهمیت تشکل‌های کارگری در واحد‌های تولیدی جهت صیانت از حقوق کارگران در مسائل مبتلا به در کنار کارفرمایان، کارگران نیز می‌خواهند نقطه نظریات و مسائل کارگری خود را مسالمت آمیز به دولت و دستگاه‌های دولتی ذیربط انتقال دهند.

حسن لطفی، نماینده رزن میر به عنوان موافق دیگر فوریت گفت: اشتغال یکی از بحران‌هایی است که کشور را تهدید می‌کند، تمامی نمایندگان و مسئولان کشور دغدغه اشتغال دارند؛ حال چرا باید به مسائلی که موجب رفع موانع اشتغال می‌شود، بی توجه باشیم؟

علاوه بر این، نمایندگان مجلس مخالفت کردند که طرح استفساریه تبصره (۱) ماده (۲۲) قانون نظام صنفی کشور درباره مدت مسئولیت اعضای هیأت مدیره اصناف با اولویت در پارلمان مورد بررسی قرار گیرد، چون به باور مخالفان، مجلس باید مسائل مهم‌تر و جدی‌تر را دنبال کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵۳
همه به فکر همین قشر باشند آخر خیلی زحمت می کشند آخر اینا تافته جدا بافته هستند از روزی که اسمشان به اسم معلمی میاد درس می خوانند حقوق می گیرند مدرکشان را گرفتند نه سربازی مستقیم می روند سرکار در هفته 24ساعت موظفی دارند یک ساعت بیشتر باشد اضافه کار می گیرند در حالت عادی چند ماه توی خانه خود نشستند حقوق بالا می گیرند الان هم که به کلی خدایی باید توی دنیا هم شانس داشته باشیم از بس بیکار هستند خودشان را با این و آن مقایسه می کنند می گویند چرا اون اونقدر حقوق می گیرد من اینقدر آنها فقط حقوق را می بینند سختی و فشار کار را که نمی بینند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
اگه عرضه داشتی و مخ ت می کشید درس خونده بودی و یکی از این تافته های جدا بافته شده بودی. قانونی که 10 ساله دارد خاک می خوردتازه می خواد وارد فاز اجرا بشه.شما به کجات فشاراومده.
راست
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
شما حاضری در یک کلاس ۴۰ نفره با ماسک ۶ ساعت پبوسته تدریس کنی؟ حق داری سوار از پیاده خبر نداره این مملکت جولان حسودان است وبس،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
هیچ پاسخ تندی به شما نمی دهم چون با این نوشته هایت مطمئن شدم نسبت به شغل معلمی نا آگاه هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
مدرک دکترا دارم و ۸ میلیون حکم زدنند که یک میلیون مالیات کسر می شود ...۳۱ سال هم سابقه کار .شرم کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
آقایاخانم محترم ، خودت میدونی چی نوشتی؟؟ اصلا می فهمی چی میگی؟؟؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
اول اینکه این همه حرف های مفت که تلویزیون و رسانه ها و مجلس می زنند باور نکن من۳۰سال سابقه دارم فوق لیسانس دارم ۱۵ در عشایر تدریس می کردم سالی دو بار میومدم خونه یکبار آخر اسفند یکبار آخر سال تحصیلی.۱۵سال هم مدیر و کارشناس مسول شهرستان ببودم الان ۷و سیصد می گیرم.این برا تو همانی که رسانه ها در این ده سال در ذهن مردم نسبت به کار ما ایجاد کرده اند.دوم هم الان وهم در سنوات عادی کار معلمی بسیار سخت و زمانی هست .البته در هر کاری هستند افرادی که شاید شما بشناسی و کم کاراند ولی هر ساعت آموزش حد اقل ۲ساعت مطالعه و طراحی نیاز داره .حالا دوساعت طرح و خط خطی یک نقشه کش چقدر میگیره و یک معلم که کارش قابل قیاس با کار با خشت و آجر نیست چقدر میگیره .لطفا بی انصافی نکن .و به بق های شیطان گوش نده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
خیلی ساده است یک روز ازمایشی برو سر کلاس بعد نظرت را در مورد شغل معلمی بگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
معلمین در تمام کشورهای پیشرفته ، صاحب بلند ترین جایگاه

و بالاترین حقوق و مزایا هستند

چون تربیت و آموزش و پروش نسل های بعدی را در

دستان خودشان دارند

و آینده کشور در دستان آنها می باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
دبیر دبیرستان دولتی فرزندم درس ریاضی یک روز در هفته آنلاین درس میده، به بچه ها گفته: وقت کم میاریم، چهارشنبه اضافه درس بدهم اما قبلش دستمزد من را نقدا باید بدهید!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
نتیجه تلاش و کوشش شما را در جامعه و همین کامنت هاتون نسبت با این بنده خدا که حرف حق زده را می بینم شما خودتان را فرهنگی می نامید فرهنگ جامعه یک قسمت کمش در خانه شکل می گیرد و قسمت اعظمش در مدرسه که اولین پایگاه اجتماعی که بچه های بعد از خانه به آن ورود کردند را شکل می دهد شما خودتان را با کشورهای پیشرفته مقایسه نکنید با همین کشورهای اطراف نه چندین دهه پیش مقایسه کنید نصیحت شما فایده ندارد خودتان را بالاتر از همه میدانید راه را هم یاد گرفتید همیشه دست پیش می گیرید پس نیافتید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
دوستان هم کلاسی دوران راهنمایی من که از سال اول دبیرستان برای معلمی تغییر رشته دادند و وارد تربیت معلم شدند و از همان اول حقوق دریافت کردند حالا بازنشسته شده اند ولی همچون منی که تا سی سالگی درس خوانده و سربازی رفته و بعد با مدرک بالا وارد حوزه کار شده حدود 15 سال دیگه باید کار کنیم تا بازنشسته شویم حالا معلم می گوید حقوقش کم است برای چند ساعت کار در هفته و سال این حقوق را دریافت می کند و یک کارگر و یک کارمند چند ساعت کار در هفته و سال چقدر دریافتی دارند به نظرم حقوق اساتید دانشگاه نیز غیر واقعی است و باید اصلاح و کاهش پیدا کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
تمام مواردی را که گفتی شامل استادان دانشگاه هم میشه پس چرا اونا ده برابر معلمان حقوق می گیرند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
من 13 سال معلم بودم
خروجی آموزش و پرورش ما چیزی جز خواندن و نوشتن نیست به خدا
اطلاعات عمومی نیاز به معلم نداره
بهتره تعداد معلمها کمتر بشه و رشته ها کاملاً کاربردی شوند و حقوق معلمها هم افزایش پیدا کنه
البته معلم ها نیز باید ارتقا یابند
در حال حاضر بیشتر حق التدریسی های که رسمی شدند یا از نهضت سوادآموزی امدند دارای شغل دوم هستند و به مدرسه به چشم تفریح نگاه میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
قانون خدمات کشوری برای این بود که همه کارمندان از یک سطح نسبی عدالت برخوردار باشند
حالا یکی حقوق بیشتر میخاد میتونه استعفا بده بره شرایط یک سازمان دیگه رو کسب کنه
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
.افرادی که به شغل معلمی گیر میدن ، بدبخت ذهنی هستند از دنیا خبر ندارن ، درغیر این صورت حتی پزشک و مهندسش هم جرات نمیکردن خودشونو با معلم مقایسه کنن چه برسه. به افراد ‌د یگر. مطمئنم تابناک نشرمیده
رئیس بانک مرکزی درگفتگوی ویژه خبری اعلام کردند درآمد ارزی دولت در 7 ماهه ی نخست سال جاری 3 برابر شده پس مشکل تأمین اعتبار هم حل شده وهیچ بهانه ای از لحاظ کمبود بودجه پذیرفته نیست.
من مهندس و کارمند شرکت برق منطقه ای هر روز سال از 7 صبح تا 4 عصر سر کار هستم و حقوقم از یک معلم دیپلم که دو سال تو خونه بوده و در حالت عادی هم 6 ماه سال تعطیله و 6 ماه دیگه اش هم روز کاریش هم 8 صبح تا 12 هست کمتر حقوق میگیرم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
بر آدم دروغگو لعنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
چی می گی.من دوتا دانش آموز تو خونه دارم عاصی وذله شدم.پدرم درآوردن.خدا به داد معلم برسد با 45 تا بچه قد ونیم قد تو کلاس.والا این کرونا ثابت کرد معلمی شغل بسیار سختیه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
تازه اکثرا به دلیل تایم بیکاری زیاد دو شغل دارند و از تدریس خصوصی ساعتی 350 هزار تومان هم درآمد دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
بیا نصف حقوقتو با کل حقوق من با سایقه ۲۸ سال
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
تا اونجا که من می دونم و می شناسیم یک مهندس برق حد اقل الان دو برابر من ۳۰سال سابقه فوق لیسانس در ا و می گیره .ولی کلا تفکرات اداره کنندگان مملکت مثل شماست که وضع مملکت همینه . واین حرف های ده ساله در تلویزیون و رسانه ها الکیه دارند جامعه را با اندیشیدن و علم و مدرسه بد
بین می کنند تا همه رو ببرند به همون اموزش مکتبی و حوزه ای . ۱۰ساله چماق رتبه بندی را بر سر ما می زنند ووراجی زیاد
و اعتقادی به آموزش و علم ندارند و جبران کمبود نیرو می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
شما و همکارانتان نیز تلاش کنید تا حقوق از دست رفته خودتان را مطالبه کنید

و دلیلی ندارد که چون به شما اجحاف می گردد

انتظار داشته باشید کا به معلمان نیز اجحاف گردد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
هرکس حقوق بیشتر میخاد میتونه استعفا بده بره شرایط یک سازمان دیگه رو کسب کنه
این گام بلند یعنی چند هزار تومان؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
یعنی حداقل 2 میلون تومن ، نصف حقوق ماهانه من
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
یعنی حداقل افزایش 2 میلیونی برای هر نفر! یعنی حداقل نصف حقوق من کارشناس
یادش بخیر میگفتن از اول مهر اجرا میشه و داخل حقوق مهر ما میبینیم
اگر می توانی وتوانایی معلمی را داری بیا تدریس کن وازاین امکانات توهمی برخوردار شو ،کمی انصاف هم بدنیست داشته باشی... کج فهمی بعضی ها کشور را به این روز درآورده، ازیگانه معبودبرات کمی تفکر ودرک طلب می کنم...
هیچ شغی به اندازه معلمی تعطیلی نداره ! تقریبا نصف سال تعطیلن بقیه سال که هفته ای 24 ساعت موظفی دارن .
حقوقشون هم از خیلی از اقشار کارگر و کارمند بیشتره همیشه هم معترضن !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
استادان دانشگاه هم مانند معلمان تعطیلی دارند حتی بیشتر ولی حقوقشان ده برابر معلمان هست
چرا هیچ کس بفکر کارکنان مظلوم جهاد کشاورزی با حقوق چهار میلیون در ماه نیست،
آره دیگه. بانک مرکزی پول چاپ کن که میخوان به معلمها افزایش حقوق بدن.
۳۱ سال سابقه کار دارم و مدرک دکترا و ۸ میلیون حکمم است که نزدیک یک میلیون مالیات می دهم من معلمم که از ۲۰ سالگی ۱۰ سال تو روستاها درس دادم تو باران و برف و بدون امکا نات این حقم نیست .الان به انواع مرض گرفتار شدم که محصول همان کمبود ها است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
برای معلمی حداکثر مدرک کارشناسی کافی است. چرا مدرک دکتری گرفتی ؟ هیچ نیازی به ادامه تحصیل معلمین عزیز نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
تو با هر مدرکی استخدام شدی سازمانت به همون مدرک نیاز داشته بیکار بودی برای سرگرمی درس خواندی منتش را سر مردم می گذاری و انتظار حقوق بالا را از سازمانت داری مدرک دکترایت چه پیامد خوبی برای سازمان و کشورت داشته که الان مدرک دکترای خودت را به رخ مردم می کشید شما راه را یاد گرفتید اگر کل مملکت را تقدیم شما کنند راضی نمی شوید خودتان را از همه ملت بالاتر دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
حقوق بیشتر میخایی؟؟؟ میتونی استعفا بدی بره شرایط یک سازمان دیگه رو کسب کنی
بازنشسته گان فرهنگی را هم از یاد نبرید چون انها فردا مانند شاغلین خواسته آنها می شود
با این رتبه بندی ۱۰ساله هم برنامه تلویزیون تامین شده هم زمینه حرافی کسانی که اهل حرافی اند چکاری از دستشان بر نمی آید هم جامعهی فرهنگیان را مشغول کرده اند هم کمبود نیرو را تامین کرده اند هم جامعه را بدبین کرده اند هم هزینه ای نکرده اند بجز ور اجی و با این حرف های مجلس و رییسش و میرکاظمی بودجه گمون نکنم از این نمد کلاهی برای ما فرهنگیان آماده شود .
شما باور نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
اتفاقا باور کن. فقط رییستان گفت یکبار برا همیشه؛ مشکل معلمان باید حل شود.
نابسامانی فرهنگی عمیقی داریم ، تا این شرایط حاکم باشد و گروه های اجتماع برای رسیدن به حقوقشان برای هم مانع تراشی کنند ، هر روزمان بدتر خواهد شد
درحقیقت به همین روش مانع گسترش آزادی بیان و گسترش آزادی های اجتماعی هم شدیم
دائم الطعطیل دائم الطلبکار
ناشکری نکنید،بیایید تو دادگستری کارکنید،اونوقت قدر کارتونو میدونید،منه کارمند با ۱۵ سال سابقه و دو تا بچه و مدرک فوق لیسانس از بدو استخدام و بالاترین سمت اداری که مدیردفتریه کل حکم من بدون کسورات هفت میلون تومنه که خالصی شش تومن هست،برید تو دادگستریهای و فیش کارمندارو نگاه کنید،واقعا شرمتون میشه نگاهش کنید کارمند تازه کار با مدرک لیسانس که هزار راه ازمون و مصاحبه و چنتا گزینش رو طی کرده کل حکمش چهار میلیون و دویست میلیونه،نه اضافه کاری داریم نه تسهیلاتی نه امتیازی،هیچی که هیچی،فقط و فقط همین حقوق چندرغاز رو میگیریم،هممون جلو زن و بچه شرمنده شدیم،اجازه کار دوم خم نداریم،از صبح تا ظهر با همه نوع مجرم و پرونده های زنا و قتل و اعدامی و ...سروکار داریم که تو روحیه همو رو داغون کرده،از اول کرونا تا الان خود من فقط سه روز بهم مرخصی دادن،یه اعدامی بیارن پیشتون شما باشید چه سرتون میاد تا چند رور خورد وخوراک ندارین و حوصله و اعصاب براتون نمیمونه،خلاصه اقایون معلم و دیگر کارمندان سایر ادارات خیلی ناشکر نباشید
فکری هم برا ی بازنشستگان فرهنگی کنیدما هم سال ها در انتظار رتبه بندی بودیم ولی بازنشسته شدیم .
معلم همه چیز ملت است همه شاگردان انها هستیم
مرغ تخم مرغ معلم مرغ تخم مرغ معلم مرغ تخم مرغ معلم مرغ تخم مرغ معلم بعضا کارمند
افزایش حقوق و تامین معیشت معلمین حق قانونی و برحق اونها میدونم ولی برداشت القاب دانشگاهی برای یه فوق دیپلم یا کارشناس واقعا غیر اخلاقی و غیر حرفه ای می باشد. همه میتونن برن از آزاد و پیام نور و علمی کاربردی مدرک ارشد و دکتری چرت بگیرن بعد بیان خودشون را با استاد دانشگاه مقایسه کنن.
معلمین عزیز دم از اخلاق نزنید چون با بی اخلاقی القاب دانشگاهی رو دارید ... و صداتون هم در نمیاد...
فقط حرف ...کو تا عملی سه ...10سال پیگیر هستن
اقایا هدف معلمین تفزایش حقوق نیست چرا بعضی ها عقده خودشان بر سر معلم فریاد می زنند باور کنید شغل معلمی کاری بسیار سخت و طاقت فرساست مگر یک معلم در اهواز و آبادان به اندازه یک دربان و نگهبان شرکت نفت و شرکت های خصولتی زحمت نمی کشد چرا صدای شما برای حقوق و مزایای کارکنان شرکت نفت و شرکت های وابسته به وزارت نفت و بانک و شرکته ای خصولتی در نمی آید در صورتی که حداگثر حقوق یک معلم از حداقل حقوق آنها چند برابر کمتر است و همچنین حداقل سواد آنها دیپلم و حداقل سواد یک معلم لیسانس است شما را بخدا قسم می دهم اینقدر معلمان را بخیر گرفتم حق و حقوق شان تحقیر نکنید بسیاری از معلمان با همین حداقل حقوق ها همیشه دستی در خیرات دارن بسیاری معلمان در همین شرایط بد اقتصادی با کمک های خودشان تبلت برای دانش آموزان تهیه کرده اند بسیاری از همین معلمان در همین شرایط با کمک خودشان برای تهیه کتب درسی البسه و لوازم تحریر برای دانش آموزان بی بضاعت دستی در آتش دارند خواهشمندم شرایط یک معلم که برای گرفتن حقش به پا بر می خیزد را سرزنش نکنید معلم باید الگو یی برای فرزند شما باشد تا فرزند شما هم حق طلب باشد خواهشمندم اگر معلمین را حمایت نمی کنید حداقل آنها راهم سرزنش نکنید من معلم نیستم ولی معلمان را دوست داریم
یعنی تو این کشور باید با زور حقتو بگیری
معلمها در زمان بازگشایی مدارس هم آنقدر بیکارن که یکسره تو سایت تابناک کامنت میگذارن. فکر کنم به سمتی میریم که معلمها کلا تو خونه یا سفر باشن و دولت فقط موظف باشه حساب آنها را آنهم در حد اساتید دانشگاه شارژ کنه از بس که همیشه معترض و زیاده خواه هستند.
مسئولین محترم خواهشاً به حقوق کارمندان بدبخت ثبت احوال که بر اساس آمار منتشره سازمان برنامه و بودجه از آخر سوم هستیم با حداقل 4 میلیون و حداکثر 14 میلیون تومان هم که همگی با افتخار زیر خط فقر هستیم رسیدگی و ترحم بفرمایید.ظاهرا رئیس سازمان ما کاری از دستش بر نمی آید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار