بازدید 4537

طرح ضربتی پلیس برای مقابله با کف‌زن‌ها

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی از اجرای طرح ضربتی برخورد با سارقان کیف و تلفن همراه خبر داد و گفت: پلیس در برخورد با مجرمانی که امنیت مردم را به خطر می اندازند، مماشات نخواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۸۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹ 31 October 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار " محمد قنبری" افزود: در راستای تشدید مبارزه با هرگونه سرقت، طرح مقابله ای با استفاده از امکانات و رصد اطلاعاتی مجرمان سابقه دار در سطح استان های هدف به مرحله اجرا درآمد.

وی اظهار داشت: در نتیجه اجرای طرح یاد شده، ۲۹۳ فقره سرقت به روش قاپ زنی کشف و تعداد ۱۴۷ سارق کیف و تلفن همراه که بیشتر آنها حرفه ای بودند نیز دستگیر و برای طی مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با بیان اینکه با مجازات سریع و قاطع این مجرمان بازدارندگی عمومی ایجاد خواهد شد، خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط و انجام اقدامات تخصصی، حرکات مجرمان به ویژه افراد سابقه دار را زیر نظر داشته و با سارقینی که به جان و مال مردم تعدی می کنند، به شدت برخورد خواهد کرد.

سردار قنبری از مردم خواست توصیه های پلیسی در نگهداری صحیح اموال را مورد توجه قرار داده و به منظور دستگیری هرچه سریع تر مجرمان، موارد مشکوک را در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ درمیان بگذارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها