بازدید 3470

کشف بیش از ۶ تن مواد مخدر در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از افزایش ۲۹ درصدی کشفیات مواد مخدر در عملیات‌های پلیس استان از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: در این عملیات‌ها ۶ تن و ۷۴۵ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.
کد خبر: ۱۰۸۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷ 29 October 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار "حسن مفخمی شهرستانی" فرمانده انتظامی استان مرکزی در این باره گفت:‌ در برنامه ریزی پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر، بهره گیری از پلیس متخصص، بروزرسانی امکانات و تجهیزات مورد نیاز در تمام عرصه های مبارزه با مواد مخدر اعم از قاچاق، تولید و عرضه آن از جمله رویکردهایی بوده است که پلیس استان با هدفمندی نسبت به آن برنامه ریزی داشته است.

وی با اشاره به بازتاب اثربخش برنامه های پلیس در حوزه مقابله با مواد مخدر و افزایش ۲۹ درصدی کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل گفت: از ابتدای سال تاکنون در حدود ۶ تن و ۷۴۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی کشف و ۶ باند قاچاق مواد مخدر نیز منهدم شده است .

این مقام ارشد انتظامی گفت: در عملیات های پلیس تعداد ۱۴۸ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۶ باند فعال در زمینه قاچاق مخدر نیز متلاشی شد.

سردار مفخمی شهرستانی تداوم اجرای طرح ظفر و طرح های پاک سازی نقاط جرم خیز را اقدامی مهم در رسیدگی به مطالبات مردمی عنوان داشت و گفت: در ۷ ماهه نخست امسال تعداد ۴ هزار و ۲۲۵ نفر معتاد و یک هزار و۶۲۸ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و برای برخورد قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در ادامه برنامه ریزی در حوزه پیشگیری اجتماعی را یکی از مهم ترین رویکردها در برنامه های جامعه محور پلیس خواند و گفت:‌ یکی از راه‌های اساسی برای تحقق پیشگیری اجتماعی، آموزش‌های همگانی است و پلیس با آگاهی از نقش قربانیان در بروز جرایم و آسیب‌های اجتماعی به ویژه در حوزه مبارزه با مواد مخدر و با هدف کنترل و کاهش این نقش که به کاهش جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی منجر خواهد شد، اجرای برنامه‌های آموزش همگانی را از مدت‌ها قبل به دو شیوه‌ی حضوری و غیر حضوری در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: در برنامه های آموزشی چهره به چهره در افزایش آگاهی بخشی عمومی از ابتدای سال با تعاملات صورت گرفته با رسانه ها و فعالان فضای مجازی، محتواهایی تخصصی برای اقشار مختلف اجتماعی با اولویت افراد در معرض آسیب تهیه و منعکس شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم