بازدید 6915
۴
رئیس دادگستری مسجدسلیمان:

میزان بیکاری و خودکشی در مسجدسلیمان بالاست

رئیس دادگستری مسجدسلیمان، میزان بیکاری را در این شهرستان بالا اعلام کرد و گفت: همین بیکاری باعث شده تا آمار خودکشی‌ها در مسجدسلیمان بالا برود.
کد خبر: ۱۰۸۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴ 28 October 2021

 

به گزارش تابناک، علی اسکندری پیش از ظهر امروز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان که با حضور حجت الاسلام نورالله قدرتی معاون حقوقی قوه قضائیه برگزار شد، اظهار کرد: میزان بیکاری در شهرستان مسجدسلیمان ۴۰ تا ۵۰ درصد بوده و این امر مشکلات زیادی را برای جوانان به وجود آورده است.

رئیس دادگستری مسجدسلیمان افزود: همین بیکاری باعث شده تا آمار خودکشی‌ها بالا برود مثلاً در سال گذشته ۲۰ مورد خودکشی و امسال تاکنون ۱۷ مورد خودکشی داشتیم که عمدتاً از مشکلات اقتصادی بود و حتی آمار طلاق بسیار بالایی داریم.

رئیس دادگستری مسجدسلیمان همچنین به مشکلات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر فوتبال اشاره کرد و گفت: با وجود منابع سرشار نفت و گاز خواهان حمایت کامل وزارت نفت از تیم نفت مسجدسلیمان هستیم که این تیم تنها امید جوانان این شهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز رئیس قوه قضائیه به همراه هیئتی وارد خوزستان شد.

در این سفر معاون اول قوه قضائیه و رئیس دیوان عالی کشور در محل دادگستری استان و رئیس دیوان عدالت اداری در مجتمع قضائی شهید تندگویان، دادستان کل کشور در بندر امام خمینی، معاون اجتماعی قوه قضائیه در کارون، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در دزفول، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در اندیمشک، معاون قضائی قوه قضائیه در آبادان و خرمشهر، رئیس شورای حل اختلاف کشور در شوش و معاون حقوقی قوه قضائیه در مسجدسلیمان حضور پیدا خواهند کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۴
در این زمان وظیفه مسئولین آرام کردن مردم با دادن وعده های سر خرمن است
حزب الله لبنان و بشار اسد و کتایب عراق و طالبان و لنگی های یمن زنده باشند
افرین اینا رو به مردم بگید وگرنه چه ربطی به مسئولین داره که به اونا بگین .
لبنان مهم تره!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار