بازدید 8388
ترافیک سنگین مقابل جایگاه‌های سوخت تبریز

مشکل پمپ بنزین‌های آذربایجان شرقی برطرف شد

مشکل توزیع بنزین در پمپ بنزین‌های آذربایجان شرقی برطرف شد و جایگاه‌های سوخت طبق روال عادی در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۱۰۸۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹ 26 October 2021
به گزارش تابناک به نقل از مهر، از ظهر امروز سه شنبه پمپ بنزین‌های آذربایجان شرقی نیز همزمان با سایر جایگاه‌های سوخت در کشور دچار مشکل و برخی از آن‌ها نیز تعطیل شدند.

با گذشت چند ساعت از این موضوع و از دقایقی پیش مشکل توزیع بنزین در پمپ بنزین‌های آذربایجان شرقی برطرف شده و مردم می‌توانند به صورت آزاد اقدام به زدن بنزین کنند.

طبق اعلام مدیران چند جایگاه سوخت در تبریز فعلاً امکان استفاده از بنزین سهمیه‌ای به دلیل اختلال در شبکه سوخت رسانی مقدور نیست.

گزارش میدانی خبرنگاران خبرگزاری مهر از وضعیت پمپ بنزین‌های تبریز و شهرستان‌های استان حاکی است که از ۱۷۳ جایگاه آذربایجان شرقی ۳۰ جایگاه فعال است که در ملکان ۱، بستان آباد ۱، میانه ۲، اهر ۳، تبریز ۶، مرند ۶، جلفا ۶، شبستر ۲، بناب ۱ و سراب ۲ جایگاه فعال است.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان‌شرقی نیز در این خصوص گفت: مشکل برخی جایگاه‌های تبریز به دلیل عدم استفاده از بنزین سهمیه‌ای تا ساعات آینده برطرف می‌شود و مردم نگران نباشند.

علی روح اللهی در گفتگو با خبرنگار مهر، با رد شایعات مربوط به عدم وجود سوخت در کشور اظهار داشت: هیچ مشکلی در تأمین سوخت فرآورده‌های نفتی وجود ندارد و تمامی‌جایگاه‌ها از بنزین و گازوئیل مملو هستند.

وی افزود: از مردم می‌خواهیم در کنار صبوری تا رفع کامل اختلال، از بنزین و گازوئیل آزاد استفاده کنند و بلافاصله پس از حل مشکل امکان استفاده از سهمیه‌ها وجود خواهد داشت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی با بیان اینکه هیچ مشکلی در سهمیه کارت‌های سوخت وجود نخواهد داشت گفت: پس از رفع مشکل مردم می‌توانند از کارت‌های سوخت خود استفاده کنند.

گفتنی است با شروع فعالیت جایگاه‌های سوخت ترافیک سنگینی مقابل این جایگاه‌ها در شهر تبریز حاکم شده است و برخی از خیابان‌ها نیز قفل شده و نیرو‌های راهنمایی و رانندگی در تلاش برای بازگشایی و کاهش ترافیک مسیر هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر