بازدید 3796

بیت کوین وارد کانال ۶۲ هزار دلار شد

قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.
کد خبر: ۱۰۸۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ 26 October 2021
 

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بیت کوین پس از افت آخر روز دوشنبه اکنون در حال بهبود است، زیرا معامله گران پیش بینی می‌کنند که سومین لیست صندوق معامله شده در بورس بیت کوین (ETF) متمرکز بر معاملات آتی ایالات متحده باشد. انتظار می‌رود که ETF آینده بیت‌کوین VanEck امروز سه‌شنبه راه‌اندازی شود و تحت نماد XBTF معامله شود. با توجه به میل قوی سرمایه گذاران در مورد تاییدیه‌های ETF، تحلیلگران همچنان انتظار افزایش بیشتر قیمت بیت کوین را دارند.

هفته گذشته، صندوق‌های سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال شاهد ورود بی‌سابقه ۱.۴۷ میلیارد دلاری بودند، زیرا سرمایه‌گذاران خود را در آستانه اولین راه‌اندازی ETF مرتبط با بیت‌کوین در ایالات متحده توسط ProShares قرار دادند. صندوق‌های جایگزین مبتنی بر ارزهای دیجیتال نیز شاهد جریان‌هایی بودند که همزمان با افزایش ۳۰ درصدی توکن SOL سولانا در هفته گذشته بود.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۱۷۴ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۲.۹۷  درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۹۵.۳ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۱۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۰.۷۷  میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۲.۹۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارزهای دیجیتالی 

قیمت انواع ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در چهارم آبان ماه ۱۴۰۰

ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان)
بیت کوین ۶۲.۲۹۹ ۱,۷۰۵,۲۰۳,۶۳۰
اتریوم ۴۱۸۹

۱۱۴,۱۸۷,۷۲۳

بایننس کوین ۴۸۳ ۱۳,۲۴۲,۶۶۰
کاردانو ۲.۱۷ ۵۹,۴۲۶
تتر ۰.۹۹ ۲۷,۳۵۵
سولانا ۲۰۶ ۵,۶۳۲,۸۶۴
ریپل ۱.۱۲ ۳۰,۶۱۴
 پولکادات ۴۳.۸۸ ۱,۲۰۰,۰۸۹
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی