بازدید 92828

برگزاری رزمایش هوایی اسرائیل با حضور برخی کشور‌ها

نیروی هوایی رژیم اسرائیل این هفته رزمایشی را با حضور چند کشور غربی، هند و فرمانده نیروی هوایی امارات به عنوان ناظر برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۰۸۴۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۱ 26 October 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از "وای نت نیوز"، ابراهیم ناصر محمد العلوی فرمانده نیروی هوایی امارات امروز دوشنبه برای شرکت در رزمایش "پرچم آبی" اسرائیل در تل‌آویو حاضر شد.
این اولین بار است که یک فرمانده نیروی هوایی امارات در رزمایش هوایی رژیم صهیونیستی شرکت می‌کند.
این فرمانده ارشد اماراتی با امیکام نورکین همتای اسرائیلی خود در پایگاه هوایی بالماخیم دیدار و گفتگو کرد.
نیروی هوایی اسرائیل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد فرماندهان نیروی هوایی امارات و اسرائیل در مورد فرصت‌های همکاری آینده میان این دو نیرو گفتگو کردند.
امیر لازار، فرمانده عملیات نیروی هوایی اسرائیل، در ادعایی به خبرنگاران گفت: این رزمایش‌ها "بر ایران متمرکز نیست"، اما مقامات ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که جمهوری اسلامی ایران همچنان مهمترین تهدید استراتژیک برای اسرائیل و در مرکز بسیاری از برنامه‌ریزی‌های نظامی این رژیم است.
این رزمایش نظامی با حضور یک هزار و ۵۰۰ شرکت کننده و نمایندگانی از کشور‌های رومانی، فنلاند، کره جنوبی، استرالیا، ژاپن، هلند، کرواسی، آمریکا، انگلیس، آلمان و امارات متحده عربی برگزار می‌شود.
امارات جنگنده‌ای برای شرکت در این رزمایش به اسرائیل اعزام نکرده است، اما لازار اظهار داشت سفر فرمانده نیروی هوایی امارات به اسرائیل بسیار اهمیت دارد.
فرمانده عملیات نیروی هوایی رژیم اسرائیل مدعی شد: ایران بر ایجاد یک ارتش پهپادی تمرکز کرده است. امکان دارد کشور‌های شرکت کننده در رزمایش "پرچم آبی" در آینده برای مقابله با تهدید ایران با یکدیگر همکاری کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴۹
تف به شرف فرزندان ابوسفیان که مانند پدرشان شرفشان کول شترهایشان است.
بابا اینقدر این اشغالهای کثیف را بزرگ نکنید ارتشی که از پس یک گروهک مقاومت بر نمی یاید برگذاری رزمایش را می خواهد چکار
به گفته قران مجید اسراییل قوم دربدر است
و بدانید که نابود میشود ان هم بدست خزب الله
اعراب خیانتکار باعث گردنکشی اسرائیل غاصب صهیونیستی شده
ایا توانستید کشورهای همسایه را باخود دوست کنید شما که همدیگر را تحمل نمیکنید
پاسخ ها
حسین حسینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
در دوستیها باید قلبها باهم باشند کسی که به اسم
مسلمان باشد ولی قلبش با مسلمین نباشد همان
بهتر که با ما نباشد ضمن اینکه
در باره دوستی کفار باهمدیگرهم خداوند در قران میفرماید تحسبهم جمیعا وقلوبهم شتایعنی فکر میکنی باهم متحد هستند در حالی که قلبهایشان پراکنده هست
اعراب درکناراسرائیل هستندولی متاسفانه مسئولان ماهمه چیزراصرف همین عربهاکردندومردم ایران راضعیف کردند
اسرائیل هرگز صاحب وطن نخواهد شد .بزودی از سرزمین های اشغالی با لگد اخراج خواهد شد
امارات میخاد بگه من هم عددی هستم
چرا کشورهای عربی و همسایه به جای دوستی با ایران به اسرائیل رو آورده اند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
بخاطر اینکه ما هروز میخواهیم حکومت های آنها رو عوض کنیم و گروههای مخالف در آنجا رو حمایت میکنیم
به این یهودیها و اسرائیل بگین برای یک بارم شده ازمایش کنند ما رهبرمان فرموده این غده سرطانی از روی زمین باید حذف بشه شاید وقت و زمانش فراهم شده باشد جوانان ایران در جنگ با عراق نشان دادند آنهم ان موقع که دستشان خالی بود حالا از تمام لوازم و جنگ افزارها خود کفا ییم
مورچه چیه که کله و پاچه ش چی باشه
زمانی که ما میخوایم کشورهای همسایمون رو نزدیک خودمون نگه داریم یه عده بی شعور میگن بیت المال میبرن خرج میکنن نتیجش میشه اینکه اسرائیل میاد با دادن سلاح و تجهیزات نظامی امارات رو بطرف خودش میکشونه.
کار اسرائیل قاصب تمام شده نفس های آخر حیات رو می‌کشه إن شاء الله نابود میشود به زودی ،چون دشمن بشریت است
علی اف هم متحد اسرائیل شده عرب که نیست
این قدرت اسرائیل هست که اتحاد ودوستی با کشورهای مسلمان و غیره برقرار میکند . نه مثل ایران حتی یه کشور وفادر به ایران نیست . موقع جنگ دوباره بی کس و تنها میشه .
ایران به رزمایش هوایی زیاد احتیاجی نداره چون موشکهای نقطه زن وهوشمند هم از پس هواپیماها برمی ایندهم هدفهای ثابت ومتحرک زمینی رو راحت نابودمیکنه. فعلأ مردم امریکا با مالیات دادن پول رزمایشهارو تقبل میکنندوهمچنین گاوشیرده اماراتی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
قیمت لوبیا قرمز شده کیلویی۱۱۰ با موشک نقطه زن میشه لطفا قیمتشو بزنید؟
صهیونیستها از ترسشون تعدادی ازکشورهار میخان باخودشمن همراه کنن به اسامی کشورها نگاه کنبن یا جایگاهی ندارن یا نوکر هستن مثل کره جنوبی وژاپن که توکشورخودشون مستاجرامریکاییها هستن وبشون پول میدن که توآبهای خودشون ازاونها مواظبت کنن درواقه باج میدن
ماچکارداریم که کدام کشورعربی بااسرائیل ارتباط برقرارکرده،روسیه که چندتاقطعنامه سازمان ملل برعلیه ایران راوتوکردهم بااسرائیل ارتباط داره چراحاضرنمیشه هواپیماجنگی به ایران بده هرچی داده مثل اس۳۰۰که خاصیت تدافعی داردوهم قدیمی شده سوخو۳۵نمده،سوخو۲۴داده روسیه نصفش درآسیا،نصفش دراروپاوقطب شماله،نیم کره شمالی زمین وسعت خاکشه رونمیبینید(که اینهمه موذی گری درمیاره وکشوری است که دوست نداره برجام امضاءبشه چون بابه توافق ایران باکشورهای ۱+۴پای اروپای هابرای سرمایه گذاری بازمیشه به ایران واین به میل روسیه نیست)بعدبه چندکشورعربی گیردادین که چرابااسرائیل رابطه برقرارکردین که حتی درنقشه ی خاورمیانه دیده نمیشن چه رسد به نقشه آسیاوجهان(امارات،بحرین)ماکه نتونستیم باکشورهای حاشیه خلیج فارس رابطه داشته باشیم این ضعفه دیپلماسی مارونشون میده این ایران هراسی رابلطف رئیس جمهوردوره های دهم ویازدهم بودحالاشمال غربی راازدست ندهندخوبه حالایک عده تعصبی که یک مترجلوتررابیشترنمیبینندبگن امارات خیانتکار،بحرین فلان شده ماشعارمیدیم اوناعمل میکنند«بعمل کاربرآیدبه سخندانی نیست»
چقدر میترسن از ایران
چرت وپرت اسراییل چیه باز
از ترسش میگه در اینده ممکنه علیه تهدیدات ایران با هم همکاری کنن میترسه تنهایی بیاد جلو اخه
به خدا قسم امارات یک ساعته با یک عملیات یا علی سقوط خواهد کرد تمام هواپیماهای جنگی که از آمریکاه خریده
ایران هنوز دست به تفنگ نبرده رزمایش برگذار کردن! اینا خیلی خرن!
.ایران فقط بلد همه را باخود دشمن کنه مخصوصا همسایه ها شو که منجر به کشیده شدن دشمنان به مرزهای کشور خواهد شد
حضرت رسول،محمدمصطفی(ص):هیچ قومی مانند یهود مرااذبت نکرد،،برادران ،امروز توطیه تفرقه رژیم جعلی صهیونیست دراختلاف بین امت اسلام قلب مسلمین راجریحه دارکرده است وانچه جریح دارتر میشود کشتار مردم مظلوم وبیگناه درسوریه وعراق وافغانستان وفلسطین ویمن است ،راستی کجاست اتحادجهان اسلام ؟که هرروز گرگ خونخواروجنایتکار جعلی صهیونیست باحربه تیز اختلاف بینداز وحکومت کن، توسعه وجاه طلبی غصبی خودرا گسترش میدهد ،برادران شیعه وسنی ،تیغ تیز صهیونیست برای کشتارمسلمین یکیست وحربه لارم اختلاف وتفرقه که خصیصه ذاتی ووجودی موشهای کثیف صهیونیست است ،بیدارباشید،بیدارکه این گرگ بترتیب یکا یک ازاین گله میبرد!؟!
اسرائیل با اعراب دشمن است به درک به ما چه؟برن هر غلطی میکنن بکنند هی میگن اولین قبله گاه مسلمانان آخه موسی هزاروچند صد سال قبل از اسلام است چطور قبله گاه مسلمانان است؟
سلام اسراییل هیچ غلطی نمی‌تواند بکنه ایران سلاح داره اینشاالا خاک کشه میفرسه به هوا
برنامه ایران این بود که یک خط راه آهن دوستی ترانزیتی اقتصادی رفاهی وگردشگری وزیارتی از چین هند پاکستان وبنادر جنوبی ایران به شلمچه عراق وسایر کشورهای عربی برسد. تا ضمن پیوند روابط موجب همگرایی اقتصادی شود که طرح قسمتی از مسیر بوشهربندرامام نزدیک به یک دهه هنوز اجرایی نشده است بدیهی است که اسزاییل پیش دستی می کند.
انشاالله به زودی زود نابود خواهد شد ولی نه با سلاح نظامی بلکه از درون ،نقطه حائز اهمیت در صورت خطای محاسباتی از نظر نظامی از چندین جبهه زیر ضربه قرار خواهد گرفت .ثانیا مردم عزیز از جنگ روانی این رژیم کودک کش هراسی نداشته باشند و فرزندان شجاع ایران اسلامی همیشه بیدار و هوشیار هستند و این کشور امارات در اینده نزدیک متوجه کار خود خواهد شد .
اگه این عربها با اسرائیل بیعت نمیکردن حال روز فلسطین این نبود اگه فلسطین شیعه بود میگفتن بخاطر ایران هست اونا که هم دین عربها هستن همه سنی هستن پس عربها بخودشون هم خیانت کردن اینا در قران لعنت شده هستن.
ومکرو مکرالله والله خیروالماکرین
صهیونیست مانند مگس دور شیرینی است . جز دغل دوستان کسی اورا مشایئت نمکند .خدا کند مانند خرمگس سمج بیاید با یک تیپ وجهارده گردان شهادت طلب کارش را یکسره میکنیم زمین را از لوث نجس مطهر میگردد. این وعده قرآن است .بداند ما سرباز ولایت وشاگرد شهید سپهبد والا مقام حاج قاسم سلیمانی هستیم قبلا ضرب شصد قهرمان ملی ما را چشیده وصابون ما بر جامه آنها خورده.دعا میکنیم مانند منافقین خبیث که با پای خودشان به قتل گاه مرصاد اومدن صهیونیست هم دست به این خر بودن بدهند. اما صدالبته این سگ هار ارباب ترسویش نمیگذارد از این حرکات احمقانه ورود بکند . این رزمایش فقط بخاطر ترسوندن کشورهای عرب است که استفاده ابزاری از آنها بکند پاتریوت ودیگر سامانه های بنجل اش . بفروش برساند اسرائیل خوب اعراب بزدل را محک زده .ومیداند چگونه غارتگریش را مانند قبل به سرانجام برساند.ما فرزندان امامین خمینی (ره)وخامنه ای حفظه ا لله دعا میکنیم صهیونیست ملعون وسفاک هرلحظه زودتر بیاید و تابوت برای آنها آماده است وسلام جلال گمری رزمنده وجانباز دوران دفاع مقدس .جانم فدای رهبر
اینقدر بزرگشون نکنید اونا خاله بازی میکنن نه رزمایش.. بزدلهایی هستن که از پشت و نامردی خنجر میزنن باید مراقب نامردی کردنشون بود..
اگه کل دنیا هم باهاش متحد بشه به قول قره گوش دیگه نمیشه دیگه نمیشه عزیزم....
حزب الله هم الغالبون..
سال۵۹ابادان محاصره بود اما فشنگ برای ژسه نداشتیم با ایمان به خدا وجسارت ایرانی بودنمان برای خانه عزیزمان ایران نوبت نمرسید خط شکن روی مین بریم نوبت بهمون نمرسید حالا که خدارا شکر دستمان پر هست درود بررهبر عزیز وملت عزیز یک وجب خاک ایران ارز شش بیشتر ازجانم
اصلا از اسرائیل صحبت نکنید چون باورش میشه که یه عددی است چون نوکران و سربازان امام حسین و صاحب الزمان ع که اسرائیل را عددیّ نمیدانند
شرایط شبیه جنگ احزاب است تمام کفر در مقابل تمام اسلام قرار گرفته است یعنی 12 کشور مستکبر به سرکردگی آمریکا و اسرائیل در مقابل ایران صف آرایی کرده اند و ایران را تهدید می‌کنند قرآن می‌فرماید ومکروا و مکرالله والله خیرالماکرین. آمریکا و اسرائیل و سایر دشمنان اسلام هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند مگر در 8 سال دفاع مقدس که در آن زمان از نظر تجهیزات نظامی خیلی ضعیف بودیم توانستند ایران را شکست دهند حالا که 10 هزار برابر از نظر نظامی از زمان جنگ صدام قوی تر شدیم که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند نمونه اش را دیدید که وقتی ایران پایگاه آمریکایی عین الاسد را در عراق نابود کرد آمریکای به اصطلاح ابرقدرت نتوانست هیچ غلطی بکند دوران بزن در رو به فرمایش مقام معظم رهبری دیگر تمام شده است و اگر آمریکا یا هر کشور دیگر یا ائتلافی از کشورهای متخاصم حمله ای به ایران بکند با پاسخی کوبنده و ویران گر و وحشتناک و پشیمان کننده روبرو خواهد شد والسلام
الم تر کیف فعل ربک باصحاب الفیل.الم یجعل کیدهم فی تضلیل و ارسل علیهم طیرا ابابیل فجعلهم کعصف ماکول.
صدق الله العلی تلعظیم
یقینا وعده خدادرقرآن داده که قوم یهوددرآخرزمان ازبین میرودوحتما ان شاالله بدست سپاه ایرانی امام مهدی عج این امرداد مححق خواهدشد،الان خودخاخام های صهیونیستی بهترازمسلمین میدانندکه رفتنی هستندبزودی
اینا اگه جرعت داشتن که الان این نبودن
قدرت هر کشوری پشتوانه مردمی آن هست وگرنه شوروی هم موشک هسته ای داشت وقدرت نظامی ولی پشتوانه مردمی نداشت پس چی شدبای بای
مورچه.چیه.که.کله.پاچش.چی.باشه.اسرعیل.اشغال
ایران همیشه باکشورها از درب رافت واردشده و هرکسی که مثل سوریه،یمن،ونزوئلا و... باایران دوستی کرده ایران تاپای جان به پاش ایستاده
رژیم نجس صهیونیستی اگر بزن بود مثل سگ از یکی ازبازوان ایران یعنی حزب الله نمیترسید
آینده برای ایران وحزب الله است وبس
آخه امارات کیه که فرمانده نیروی هواییش باشه آدمان ترسو
درود برسپاه و ارتش ایران
مگه آذربایجان با اسراییل روابط نظامی نزدیکی ندارد؟ مگر این همه تجهیزات میلیاردی از اسراییل نخریده و مستشاران نظامی در آنجا بالای سر ما فعالیت نمیکنند؟ چطور کامنتی در این باره ظاهر نمیشود خیلی عجیبه!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل