بازدید 19079
۲
بازی‌های مقدماتی زیر ۲۳سال آسیا و مرحله اول انتخابی المپیک پاریس

برد امیدها دراولین تجربه رسمی سرمربیگری مهدوی‌کیا

کد خبر: ۱۰۸۴۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹ 25 October 2021

تیم ملی فوتبال امید ایران در نخستین تجربه رسمی سرمربیگری مهدی مهدوی‌کیا با چهارگل از سد نپال گذشت.

به گزارش تابناک ورزشی،  تیم ملی امید در نخستین بازی خود در مسابقات مقدماتی زیر ۲۳سال آسیا که مرحله اول از انتخابی المپیک پاریس محسوب می‌شود، امروز در دوشنبه پایتخت تاجیکستان به مصاف نپال رفت و بعداز توقف در نیمه نخست، در نیمه دوم با برتری و سه امتیاز زمین را ترک کرد.

برد امیدها در اولین تجربه رسمی سرمربیگری مهدوی‌کیا

لموچی مهاجم تیم فوتبال فجرسپاسی که بعد از گذراندن دو اردو در فهرست نفرات منتخب تیم زیر 23 سال ایران قرار گرفته است، در آغاز نیمه دوم بازی مقابل نپال دروازه حریف را باز کرد تا تبدیل به اولین گلزن تیم زیر 23 ساله‌های ایران در دوره تازه بشود.

لموچی که نامش، فوتبالی‌ها را یاد صبری لموشی سرمربی معروف تیم‌های قطری و بازیکن سابق مراکش را به می‌اندازد، بلافاصله بعد از شروع نیمه دوم دروازه نپال را باز کرد تا امیدها با استرسی کمتر بازی را ادامه بدهند.

مهدی لموچی با نظر مهدی مهدوی‌کیا از ابتدا در ترکیب تیم ملی امید در مسابقه امروز قرار داشت و امروز توانست با گذشت 46 دقیقه از بازی، دروازه حریف را فرو بریزد.

نخودکار هم که به عنوان یک بازیکن جوان و آینده‌دار از سایپا به گل‌گهر پیوسته است، امروز در دیدار تیم‌های امید ایران و نپال در نیمه دوم به جای علیرضا باوی وارد زمین شد و بلافاصله 2 بار دروازه حریف را باز کرد.

حسین نخودکار بازیکن تکنیکی و سریع است و حضور او در ترکیب تیم امید، سیمای شاگردان مهدوی‌کیا را کاملا تهاجمی کرد. او با دو گلی که وارد دروازه نپال کرد، تعداد گل‌های ایران مقابل حریفش به عدد 3 رسید. گل چهارم تیم ملی امید را یاسین سلمانی ستاره جوان سپاهان به ثمر رساند.

در نیمه اول این مسابقه یاسین سلمانی یک پنالتی را برای تیم ملی از دست داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
به امید پیروزی های بعدی تیم امید در راه رسیدن به المپیک .

مهدوی کیا بسیار دوست داشتنی ، متین ، موقر و مودب هست ، انشااله در اولین تجربه مربی گری اش ، بتواند موفق و سربلند باشد وتیم امید را به المپیک برساند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
بامید خدا
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر