بازدید 3746
۱

کارشناس پزشکی: تزریق واکسن در انگلیس کافی نیست

پزشک انگلیسی هشدار داد وضعیت به سمت وخیم‌تر شدن پیش می‌رود و این در حالی است که خدمات درمانی ملی انگلیس هم تحت فشار قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۸۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۲ 25 October 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما به نقل از بخش تصویری‌ ای پی تی ان؛ یک کارشناس پزشکی در انگلیس گفت تزریق واکسن کرونا برای کنترل این ویروس در انگلیس کافی نیست.

کارشناس مذکور افزود: متاسفانه تعداد موارد ابتلا درحال افزایش است، بنابر این تعداد فوتی‌ها افزایش خواهد یافت، چون ویروس کرونا به افرادی سرایت می‌کند که آسیب پذیر هستند و به شدت بیمار می‌شوند. به نظر من، نمی‌توانیم از عملکردمان خودستایی کنیم. وضعیت به سمت وخیم‌تر شدن پیش می‌رود و این در حالی است که خدمات درمانی ملی انگلیس هم اکنون تحت فشار قرار دارد.

این کارشناس همچنین افزود: راهبرد برنامه تزریق دز تقویتی واکسن کرونا شبیه برنامه اولیه است. شروع برنامه از افراد کهنسال است و به تدریج به گروه‌های سنی پایین‌تر می‌رسد. این برنامه همچنین روی افرادی تمرکز می‌کند که در معرض خطر قرار دارند. این برنامه شبیه برنامه اولیه است و ما باید به همان ترتیب قبلی آن را اجرا کنیم تا تاثیرگذاری حداکثری داشته باشیم. وقتی که به گروه‌های سنی پایین‌تر می‌رسیم با افرادی روبرو می‌شویم که واکنش‌های ایمنی شان قوی‌تر و قوی‌تر می‌شوند و تاریخ واکسیناسیون آن‌ها نیز تازه‌تر است.

وی همچنین تاکید کرد: می‌خواهم تاکید کنم که برنامه واکسیناسیون به خودی خود در وضعیت کنونی - حتی اگر اوضاع به صورت مطلوب پیش برود- برای تحت کنترل درآوردن اوضاع کافی نیست. لازم است که از ترشحات طبیعی بدن افراد تست گرفته شود، لازم است که از تماس‌ها در محیط‌های بسته و با حضور تعداد زیادی از افراد خودداری شود، لازم است که از ماسک استفاده شود. همه این اتفاقات باید رخ دهد تا ما بتوانیم جلوی اوج بیماری را بگیریم و اوضاع را در سریع‌ترین زمان تحت کنترل درآوریم و نگذاریم در وسط زمستان تلاش‌ها از بین برود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فساد و تباهی و فقر و ... در انگلستان
حالا خوبه فایزر و جانسون اند جانسون زدن دوباره داره کرونا زیاد میشه وای بحال ما که چینی زدیم.....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی