بازدید 8657
۶

پاسخ سازمان لیگ به نامه مدیرعامل استقلال درباره تبلیغات محیطی

کد خبر: ۱۰۸۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱ 23 October 2021

سازمان لیگ فوتبال ایران به بیانیه باشگاه استقلال و مدیرعامل محترم این باشگاه پاسخ داد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، متن این واکنش به شرح زیر است.

ضمن درخواست توجه آن برادر بزرگوار و همکاران گرامی به رعایت قانون و قانون مداری ، همچنبن توصیه برادرانه به پرهیز از رفتارهای بدور از تعامل ، فرا قانونی و تشنج آمیز که زیبنده یک باشگاه پر طرفدار و پر افتخار نیست موارد ذیل جهت اطلاع تقدیم میگردد
ذیل اساسنامه فدراسیون فوتبال ج. ا. ایران، سازمان لیگ به عنوان عالی ترین نهاد سیاست گذار و برگزار کننده مسابقات باشگاهی فوتبال ایران در چارچوب مصوبات مجمع عمومی و هیات رییسه خود برای فوتبال ( لیگ برتر و لیگ های دیگر مانند، لیگ دسته اول ، دسته دوم دسته سوم ، بانوان، فوتبال ساحلی و رده های مختلف تیم های پایه) می باشد.
بدیهی است تصمیمات این سازمان که متاثر از پیشنهادات و مطالبات باشگاه ها بر اساس درخواست های کتبی و رسمی است و در سیر قانونی پیگیری و اتخاذ میگردد و بر طبق آیین نامه مصوب رعایت آنها برای همه باشگاه ها لازم الاجرا است.
- طبق ماده ۴ آیین نامه سازمان لیگ، تبلیغات و دریافت حمایت های مالی، این سازمان مجاز به عقد قرارداد های تجاری می باشد؛ متقابلا پایبندی به تعهدات این قراردادها از سوی باشگاه ها لازم الاجرا است. و آیین نامه مذکور به صراحت تاکید مینماید، تبلیغات در استادیوم های مسابقات لیگ متعلق کلیه باشگاه ها و مجری آن سازمان لیگ فوتبال ایران است ، عواید آن نیز طبق همان آیین نامه و مصوبات سازمان لیگ به باشگاه ها پرداخت می گردد.


- طبق آیین نامه مصوب باشگاه ها و سازمان لیگ، واگذاری بخشی از تبلیغات محیطی ورزشی محل برگزاری مسابقات لیگ به شرکت های کارگزار تبلیغاتی غیر قانونی است و باشکاه استقلال به تنهایی امکان واگذاری تبلیغات را بدون مصوبه مجمع عمومی و هیات رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نخواهد داشت بدیهی است در صورت نیاز به تغییر رویه فعلی التزام به طی فرآیند قانونی و دریافت مصوبه از سازمان لیگ طبق ضوابط فوق الذکر ضروری است.


- در کشور عزیز ما با توجه به اینکه بر اساس سیاست های مدیریت صدا و سیما پخش زنده سراسری فوتبال در شبکه سوم سیما اختصاص به دو باشگاه پرطرفدار دارد و سایر مسابقات نیز در شبکه ورزش و شبکه های استانی پخش می شود لذا درآمد حاصله متعلق به همه باشگاه هاست و هیچ باشگاهی به تنهایی نمی تواند آنرا کسب کند.


- این سازمان در چند سال گذشته در راستای رعایت حقوق باشگاههای عضو، هیچ قراردادای را با بدون اخد ضمانت نامه و رعایت تشریفات قانونی منعقد ننموده است و همواره این توصیه را به همه باشگاه های عضو بعنوان ذینفعان خود دارد.

 


- در پایان اعلام مینماییم سازمان لیگ فوتبال ایران انجام رفتار های هیجانی و فرا قانونی را به صلاح منافع و مصالح فوتبال کشور ندانسته وعلاقمند است با تعاملات سازنده ای با همه باشگاههای فوتبال کشور در راستای تقویت همگرایی در برگزاری لیگ فوتبال کشور داشته باشد ، بدیهی است هر تغییر پیشنهادی در برنامه های خود از طریق رعایت مفاد و مسیر قانونی داشته و از هر طرح سازنده ای در این راستا با رعایت موارد قانونی فوق الذکر استقبال خواهیم نمود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
در ابتدا باید عرض کنم ایده مطرح شده به شرط اینکه راه های تصویب قانونی خود را طی کند، ایده خوبی است،

اما....
پرسپولیس کبیر پنج قهرمانی پیاپی در لیگ برتر ایران داشته، و بیشترین درآمدزایی ارزی و ریالی را داشته و کانون اصلی توجهات اهالی فوتبال طی این پنج سال بوده، ولی به خودش اجازه نداده بر خلاف قانون حرفی زده یا اقدامی بکند. و پر واضح است که بیشترین آسیب ها از بی پولی را نیز متحمل شده است.

حالا این بنده خدا از راه نرسیده به محض اینکه مدیر عامل تیم چهارم پایتخت شده، یهو یادش افتاده برخلاف جریان آب رودخانه شنا کنه؟! این بود مدیر عامل حرفه ای و فوتبالی که ساده ترین قوانین و ساز و کارهای اجرایی موضوعات بدیهی این فوتبال را نمیداند؟!
البته بی شک مسئله اصلی چیز دیگری است. مسئولین تیم چهارم پایتخت با این فرافکنی ها و اعلام قرارداد اسپانسر 500 میلیاردی، قصد دارند افکار عمومی را نسبت به کمک های مالی هنگفت حکومت، به تیم چهارم پایتخت، منحرف کرده و بدهی های کلان خود به شیخ دیاباته و ملیچ و استراماچونی را بی سر و صدا بپردازند. وگرنه هر بچه ای میداند این خواسته، با این روش اقدامی محکوم به شکست است.
پاسخ ها
دکتر جی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
5 تا جام اسنپی که این همه ادعا نداره اگر تیم بودین جلوی الهلال لوله نمیشدین
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
عرضه و توانایی یک مجموعه در بکارگیری یک اسپانسر خوب, بدجوری بعضی ها را سوزانده. داداش بجای میر کبیر و امیر و ... شما هم بدید دنبال درامدزایی
هوچیگری ممنوع!
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
دکتر جی...... نه که شما متخصصین آسیا در مرحله قبلی ا لهلال را لوله کردید
خخخخخخخخخخخخ
هوچیگری ممنوع!
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
علی جاااااان
درآمد زایی پرسپولیس کبیر با حضور در مراحل بالاتر و فینالهای متعدد لیگ قهرمانان آسیا خیلی وقت پیش که شماها دنبال رسیدن به فینال جام حذفی و نه کسب جام آن، بودید به دلار انجام شده، شما به فکر تیم خودتون باشید که هم دستتون توی جیب تیم اول پایتخت نباشه و هم یاد بگیرید به قانون احترام بگذارید هر چند این قانون بد باشد. شما که خدایی نکرده تیم فراقانونی نیستید؟!؟!؟
سوال اینه که تبلیغات محیطی چقدر برای سازمان لیگ درامد داره و قیمتها واقعی هستن آیا ؟
دوم اینکه سازمان لیگ هنوز نتونسته حق پخش با قیمت واقعی از تلویزیون بگیره و با یک عدد بسیار ناچیز همه چیز را ماسمالی کرده
اگه استقلال بتونه 150 میلیار در سال بابت تبلیغات محیطی بگیره آیا سازمان لیگ تونسته حداقل 1000 میلیارد برای کلیه مسابقات از طریق اسپانسر ها یگیره و چنین مدیریت مالی داره؟

جواب اینه سازمان لیگ حق همه تیمها را داره میخوره و به کسی جوابگو نیست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر