بازدید 9330

پیشنهاد لغو منع تردد شبانه برای واکسن زده‌ها

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از پیشنهاد لغو منع تردد شبانه و سفر بین استانی برای واکسن زده‌ها در ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱ 23 October 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محسن فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اظهار کرد: با موافقت وزارت بهداشت موضوع لغو منع تردد شبانه برای واکسن زده‌ها پیشنهاد داده شده است تا در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح و در صورت موافقت اعضاء تصویب شود.

وی درباره جزئیات لغو منع تردد شبانه برای واکسن رده‌ها بیان کرد: مقرر شده است پلیس راهور از سامانه وزارت بهداشت استعلام واکسیناسیون افراد را بگیرد و بر این اساس افراد واکسن زده جریمه نشوند.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از لغو منع تردد بین استانی برای واکسن زده‌ها خبر داد و گفت: همچنین لغو منع سفر بین استانی به و از شهر‌های قرمز و نارنجی برای واکسن زده‌ها هم در دستور کار قرار گرفته است.

فرهادی ادامه داد: البته در این شکل مردم باید در سامانه‌ای ثبت نام کنند و کیو آر کد واکسن را بارگذاری کنند که در صورت تایید پلیس راهور پلاک ماشین را وارد سامانه می‌کند و فرد در صورت سفر بین استانی به شهر‌های قرمز و نارنجی دیگر مشمول جریمه نخواهد شد و افراد واکسن نزده ۵٠٠ هزار تومان یا یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت بیان کرد: برنامه‌ای تحت عنوان برنامه مدیریت هوشمند محدودیت‌ها مصوب شده است و جزئیات آن در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح می شود و در صورت تصویب اجرایی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۶
خیلی خنده داره همه چی لغو شده فقط این جریمه یک میلیونی به دولت مزه داره تا بعد از کرونا هم این محدودیت باقی خواهد ماند ..متاسفم که مردم را چی فرض کردن بعض ا این کارها وهن دولت هست برخوردهای دوگانه موجب عدم اعتماد مردم به دولت میشود
مگه به این راحتی از کاسبی جریمه های تردد شبانه می گذرند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آهاااااا!!! یعنی اگه یه ماشین ۵ نفر سرنشین داشته باشه و صاحب ماشین که احیانا راننده هم هست واکسن زده باشه و اون ۴ نفر دیگه واکسن نزده باشن، مشکلی پیش نمیاد و این ۵ نفر همگی با اون ماشین میتونن از این شهر به اون شهر تردد کنن!!! یا مثلا منی که واکسن نزدم میتونم ماشین داداشم که واکسن زده رو بگیرم و باهاش برم شمال!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
پلیس میتونه ماشین رو متوقف کنه و استعلام همه افراد توی ماشین رو بگیره ، انتظار داری تا ابد مردم جریمه بشن
والا به خدا تا کی باید جریمه بشیم الکی؟! حکومت نظامیه مگه؟!!!
دیشب پدرم بیمارستان بود خودش و خودم و برادرهام همه واکسن زدیم چرا باید برای تردد شبانه جریمه بشیم اگر کارمون گیر نبود اصلا اون موقع شب بیرون نبودیم دولت عزیز بسه دیگه کاسبی تمومش کن اگر به نفع ملت بود باز هم ادامه میدادی؟
وقتی یه واکسن زده هم احتمال مرگش هست چرا این پیشنهاد رو می دید؟
خدایا! مارو از دست این به اصلاح مسوولین نجات بده !
یعنی هم طرح هاشون بیخوده هم لغو طرح هاشون بیخوده! اصلا روی هیچ حرفی دو دقیقه وقت نمیذارن فکر نمیکنن!

آخه عزیز من چطوری میخوای کنترل کنی سرنشینان ماشین واکسن زدن یا نزدن؟
کاملا آشکار هست که کاسبان واکسن چه قدرتی دارند
مثل داروی رمدسیور که وزارت بهداشت وارد کرد و با توجه به بی خاصیت بودن آن وادتر کرد مردم رو به خرید و همه رو با قیمت بالا به مردم فروخت تا کاسبی کند
واقعا مسخره است خوب من که واکسن زدم ماشین خودم را میدهم به کسی که واکسن نزده باهاش بره شهر دیگه
حیف نیست این پول از کف شهرداری بره!!
وارد پیک ۲۰ و ۳۰ خواهیم شد با این واکسن بیکیفیت چینی...داستان جریمه شبانه هم همیشه دیگه برقرار خواهد بود...
آش همان آش است و کاسه همان کاسه. خدا پدر روحانی را بیامرزد حداقل موضعش مشخص بود دولت فعلی نمی دانیم کدوم وریه. رئیس جمهور از اقناع افکار حرف می زند و بقیه همکارانش ساز اجبار و تهدید علیه واکسن نزده ها را می نوازند!!!
ادامه بدهید این مردم آزاری مسخره رو ....
وزارت بهداشت کد ملی رو ثبت کرده راهنمایی رانندگی هم اطلاعات رو دارهاینا خودشون باهم اطلاعات سینک کنن برا چی کار دوباره میتراشن برای مردم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی