بازدید 2879
وزیر اقتصاد:

تمركز زدایی از بودجه ۱۴۰۱ در دستور كار قرار دارد

کد خبر: ۱۰۸۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴ 23 October 2021

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از شادا؛ دکتر سید احسان خاندوزی در جلسه شورای اداری شهرستان مرزی بیله سوار تاکید کرد: ما به دنبال تغییر و تحول در وضعیت اقتصادی کشور هستیم و این کار با تمرکز زدایی در بودجه ۱۴۰۱ انجام خواهد گرفت.

وزیر اقتصاد همچنین با اشاره به اینکه تمرکززدایی می تواند به اتمام پروژه های زخمی و نیمه کاره در کشور کمک کند افزود: این رویکرد اصلی ما در وزارت اقتصاد است و در این باره رایزنی های لازم را با سازمان برنامه و بودجه کشور انجام داده ایم.

خاندوزی تصریح کرد:باید نوع نگاه ما به نظام مدیریتی از حالت متمرکز به منطقه محور تغییر کند تا بتوانیم مشکلات موجود در شهرستان ها را حل کنیم.

وزیر امور اقتصاد و دارایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت های موجود در منطقه مغان استان اردبیل گفت :  اگر توان مدیریتی شهرستان‌ها به لحاظ بودجه ای افزایش یابد قطعا بسیاری از مشکلات شهرستان‌های مختلف این استان مرتفع خواهد شد.

وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه نباید در مقام وزیر مدافع تمرکز قدرت و تصمیم گیری در وزارتخانه ها باشیم، اضافه کرد: تمرکز قدرت تصمیم گیری ، سدی در برابر چابک سازی روند توسعه مناطق مختلف و شهرستان های کشور است.

خاندوزی با اشاره به مطالبه به حق مردم شهرستان بیله سوار گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده و بعد از بررسی نهایی منطقه آزاد بیله سوار تا پایان سال کلنگ زنی و هیات مدیره این منطقه نیز انتخاب خواهد شد تا روند سرمایه گذاری در این منطقه تسریع شود .

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان