بازدید 5458
۱
مجازات سنگینی در انتظار فروشندگان اسلحه است

هشدار پلیس به فروشندگان سلاح

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که به طور جدی دنبال می‌کنیم و واقعا خط قرمز ماست، بحث فروش و استفاده و حمل سلاح است.
کد خبر: ۱۰۸۳۵۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳ 22 October 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف ۳۵۳ قبضه سلاح جنگی و شکاری در ۶ ماهه اول امسال خبر داد.

وی درباره خرید و فروش اسلحه در پایتخت و در مقابل اقدامات پلیس برای جلوگیری از این موضوع، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که به طور جد دنبال می‌کنیم و واقعا خط قرمز ما است، بحث استفاده و حمل سلاح است.

وی افزود: به طور مرتب طرح‌های مختلفی را برای این منظور اجرا می‌کنیم. در ۶ ماهه اول سال ۳۵۳ قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف و متهمان مربوط به این پرونده‌ها را دستگیر کردیم.

رئیس پلیس تهران با اشاره به کشف هزاران قبضه سلاح سرد، تصریح کرد: در کنار برخورد با حاملان و استفاده‌کنندگان از سلاح گرم، موضوع سلاح سرد و شبه سلاح به صورت جدی در دستور کار ما قرار دارد.

وی افزود: روند استفاده یا وجود سلاح در تهران کاهشی است و با همین مقدار کمهم در حال مبارزه همه‌جانبه برای دستگیری مخلان امنیت هستیم.

سردار رحیمی ادامه داد: در بحث استفاده از سلاح در پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه حدود ۱۴ درصد کاهش تشکیل پرونده را نسبت به سال گذشته داریم.

وی افزود: این هشدار را به مجرمان و متخلفان می‌دهیم که هرگونه استفاده از سلاح، حمل و نگهداری آن برابر قانون تخلف و مجازات سخت و سنگینی در انتظار افرادی است که دست به این اقدامات می‌زنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
دارندگان سلاحگرم،فقط اعدام
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس